Min man har hjärnblödning
Allvarligt sjuka
  1. orolig och arg
    #1

    Min man har hjärnblödning

    Onsd den 3/10 var min man så otroligt dum och provade amfetamin fast han vet att jag inte gillar droger. Resultatet blev inte som han väntade sig.... han fick en fruktansvärd huvudvärk, började spy och tuppade av. När jag skulle lägga honom i framstupa sidoläge började han att krampa och jag ringde 112.

    Det visade sig att amfetaminet gjort att han fått så högt blodtryck att ett kärl gått sönder i hjärnan.

    Han håller just nu på att vakna efter snart 2v. Han rör båda armarna och benen men vä sida är svagare. Han pratar sluddrigt men han har sagt att han älskar mig och har gett mig pussar.

    Är så arg..... bara för att han var nyfiken och ville prova amfetamin har vårt och våra barn liv vänts upp och ner. Det är så frunktansvärt onödigt. Men han lär ju aldrig mer våga försöka igen.
  2. 1
    Min man har hjärnblödning Onsd den 3/10 var min man så otroligt dum och provade amfetamin fast han vet att jag inte gillar droger. Resultatet blev inte som han väntade sig.... han fick en fruktansvärd huvudvärk, började spy och tuppade av. När jag skulle lägga honom i framstupa sidoläge började han att krampa och jag ringde 112.

    Det visade sig att amfetaminet gjort att han fått så högt blodtryck att ett kärl gått sönder i hjärnan.

    Han håller just nu på att vakna efter snart 2v. Han rör båda armarna och benen men vä sida är svagare. Han pratar sluddrigt men han har sagt att han älskar mig och har gett mig pussar.

    Är så arg..... bara för att han var nyfiken och ville prova amfetamin har vårt och våra barn liv vänts upp och ner. Det är så frunktansvärt onödigt. Men han lär ju aldrig mer våga försöka igen.
  3. Mvh Q
    #2
    Shit vad jobbigt!!!
    Tycker så synd om dig som måste gå igenom detta, bara för att din man skulle stilla sitt begär/nyfikenhet.
    Men vilken tur att du var där och kunde rädda honom, för om han hade varit själv så hade det gått mkt illa.
    Skönt att han håller på att återhämta sig och att han är kontaktbar igen.
    Hoppas att ni får hjälp att komma vidare och att han inte fortsätter med sina dumheter.
    Glöm inte bort att bearbeta dina egna känslor och var inte rädd för att prata med honom om dom när han mår bättre.

    Kram
  4. 2
    Shit vad jobbigt!!!
    Tycker så synd om dig som måste gå igenom detta, bara för att din man skulle stilla sitt begär/nyfikenhet.
    Men vilken tur att du var där och kunde rädda honom, för om han hade varit själv så hade det gått mkt illa.
    Skönt att han håller på att återhämta sig och att han är kontaktbar igen.
    Hoppas att ni får hjälp att komma vidare och att han inte fortsätter med sina dumheter.
    Glöm inte bort att bearbeta dina egna känslor och var inte rädd för att prata med honom om dom när han mår bättre.

    Kram

Liknande trådar

  1. Hjärnblödning
    By Anonym in forum Allvarligt sjuka
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-02-27, 15:13
  2. Om hjärnblödning...
    By Anonym in forum Funktionshinder - vuxna
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-17, 16:18
  3. hjärnblödning...
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2007-12-03, 23:13
  4. Hjärnblödning
    By Sofiae in forum Bebissnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-05-03, 14:26
  5. Jag får hjärnblödning!
    By Malin m.Elias&Malte in forum _0605 Majbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-02-11, 11:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar