Vilka finns kvar?
_0710 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    Vilka finns kvar?

    Vilka av er har ionte fått sina barn än o när skulle/ska ni ha??
    Är själv på 6 dagar plus o rätt så trött på att vänta..

    Fler som känner som jag??
  2. 1
    Vilka finns kvar? Vilka av er har ionte fått sina barn än o när skulle/ska ni ha??
    Är själv på 6 dagar plus o rätt så trött på att vänta..

    Fler som känner som jag??
  3. Medlem sedan
    Jun 2007
    #2
    Här är en till som är less på att vänta....är på +3 än så länge...
  4. 2
    Här är en till som är less på att vänta....är på +3 än så länge...
  5. Medlem sedan
    Feb 2007
    #3
    Plus 3!
  6. 3
    Plus 3!
  7. Medlem sedan
    Feb 2007
    #4
    Vi kanske ska göra en pluslista!
  8. 4
    Vi kanske ska göra en pluslista!
  9. Medlem sedan
    Mar 2005
    #5
    Jag har inte plussat än men väntar ändå!!!! Har BF på torsdag den 18.
  10. 5
    Jag har inte plussat än men väntar ändå!!!! Har BF på torsdag den 18.
  11. Medlem sedan
    Jun 2002
    #6
    Här är jag, har bf på söndag men tycker det känns redan som om jag gått över. Men men jag hoppas på ons, tors eller fre *håll tummarna*
  12. 6
    Här är jag, har bf på söndag men tycker det känns redan som om jag gått över. Men men jag hoppas på ons, tors eller fre *håll tummarna*
  13. Medlem sedan
    Apr 2005
    #7
    -11 dagar men det känns som jag är 2v över tiden. Så här ledss har jag aldrig varit i hela mitt liv.
  14. 7
    -11 dagar men det känns som jag är 2v över tiden. Så här ledss har jag aldrig varit i hela mitt liv.
  15. zandra85
    #8
    Har 9 dagar kvar och enligt bm så trodde hon inte att jag ska behöva vänta till den 24:e, men kan hon verkligen veta sån't?? det kändes som att alla gått o fått sina bebisar, men faktiskt skönt att se att inte jag är den enda som e frustrerad över att bebben inte kommit

    har trott i hela veckan att det snart e dags för jag har hört att om man plötsligt blir väldigt aktiv mot tidigare så ska man snart föda. har nu städat hela lägenheten, bakat, fixat iordning alla babysaker mm hela veckan o knappt suttit still en stund, men ändå vill bebben inte komma...irriterande!! jag tycker synd om alla er som gått över tiden o har själv en känsla av att jag kommer att gå över tiden...kram till alla er rastlösa som bara väntar!
  16. 8
    Har 9 dagar kvar och enligt bm så trodde hon inte att jag ska behöva vänta till den 24:e, men kan hon verkligen veta sån't?? det kändes som att alla gått o fått sina bebisar, men faktiskt skönt att se att inte jag är den enda som e frustrerad över att bebben inte kommit

    har trott i hela veckan att det snart e dags för jag har hört att om man plötsligt blir väldigt aktiv mot tidigare så ska man snart föda. har nu städat hela lägenheten, bakat, fixat iordning alla babysaker mm hela veckan o knappt suttit still en stund, men ändå vill bebben inte komma...irriterande!! jag tycker synd om alla er som gått över tiden o har själv en känsla av att jag kommer att gå över tiden...kram till alla er rastlösa som bara väntar!
  17. Medlem sedan
    Jun 2007
    #9
    Har 13 dagar kvar till BF men för min del får han gärna komma tidigare.
  18. 9
    Har 13 dagar kvar till BF men för min del får han gärna komma tidigare.
  19. Medlem sedan
    Jul 2003
    #10
    Jag är kvar! BF imorgon. Rätt less på det här men nu får sonen bli frisk först innan bebban tänker komma ut.
  20. 10
    Jag är kvar! BF imorgon. Rätt less på det här men nu får sonen bli frisk först innan bebban tänker komma ut.
  21. Medlem sedan
    Apr 2006
    #11
    Jag är kvar, BF den 23:e oktober så 8 dagar kvar idag. För mig så får gärna bebisen komma när som helst
  22. 11
    Jag är kvar, BF den 23:e oktober så 8 dagar kvar idag. För mig så får gärna bebisen komma när som helst
  23. Medlem sedan
    Aug 2000
    #12
    Långt kvar för mej...
    Men du kanske bara frågade vilak som plussat?

    Jag har BF enl UL 3/11, och BF enl SM 25/10.
    Tror mer på det senare, men det känns ändå förfärligt långt och hopplöst.
  24. 12
    Långt kvar för mej...
    Men du kanske bara frågade vilak som plussat?

    Jag har BF enl UL 3/11, och BF enl SM 25/10.
    Tror mer på det senare, men det känns ändå förfärligt långt och hopplöst.
  25. Medlem sedan
    Sep 2001
    #13

    BF 29 oktober och...

    fortfarande kvar.....segt som attan nu mot slutet!
  26. 13
    BF 29 oktober och... fortfarande kvar.....segt som attan nu mot slutet!
  27. Medlem sedan
    Jun 2004
    #14
    +11 dagar *inte roligt*
    Hade bf den 4/10.
  28. 14
    +11 dagar *inte roligt*
    Hade bf den 4/10.
  29. Medlem sedan
    Jan 2000
    #15
    Jag är kvar, 8 dagar till bf...
    Har som mål att ändå FÖRSÖKA njuta av dessa sista dagar av min troligtvis sista graviditet. Och eftersom jag ändå mår hyfsat bra så ska jag inte klaga. Men nog LÄNGTAR jag efter bebisdags, DET sticker jag inte under stol med!
    Får väl se om jag lyckas "njuta" om jag är kvar efter bf också (gick över 10 dagar med första barnet...).
    Förstår i alla fall helt och fullt att du och många andra är dödligt trötta på att vara gravida!
    Styrkekramar till er!
  30. 15
    Jag är kvar, 8 dagar till bf...
    Har som mål att ändå FÖRSÖKA njuta av dessa sista dagar av min troligtvis sista graviditet. Och eftersom jag ändå mår hyfsat bra så ska jag inte klaga. Men nog LÄNGTAR jag efter bebisdags, DET sticker jag inte under stol med!
    Får väl se om jag lyckas "njuta" om jag är kvar efter bf också (gick över 10 dagar med första barnet...).
    Förstår i alla fall helt och fullt att du och många andra är dödligt trötta på att vara gravida!
    Styrkekramar till er!
  31. Medlem sedan
    Nov 2003
    #16
    På torsdag bara två dagar kvar!! Hade riktigt onda förvärkar i natt men nu på morgonen har de avstannat...typiskt!
  32. 16
    På torsdag bara två dagar kvar!! Hade riktigt onda förvärkar i natt men nu på morgonen har de avstannat...typiskt!
  33. Medlem sedan
    Nov 2006
    #17
    15 dgr till BF *imt*
  34. 17
    15 dgr till BF *imt*
  35. Medlem sedan
    Dec 2000
    #18
    Jag är kvar-fredag
    är min dag fast det står nog 18:e i listan.
  36. 18
    Jag är kvar-fredag
    är min dag fast det står nog 18:e i listan.
  37. Medlem sedan
    Aug 2000
    #19
    Jag har bf på Torsdag.
    Inget av mina tidigare barn har kommit före bf så jag var beredd på att vänta.
    Jag känner mig inte bebis-stressad, jag tycker det är mysigt att gå hemma i lugn och ro och pyssla.
  38. 19
    Jag har bf på Torsdag.
    Inget av mina tidigare barn har kommit före bf så jag var beredd på att vänta.
    Jag känner mig inte bebis-stressad, jag tycker det är mysigt att gå hemma i lugn och ro och pyssla.
  39. Lotta P
    #20

    Jag är kvar

    Bf är den 28 oktober. Trodde bebise skulle komma igår, eftersom jag länge hade onda värkar. Nu är det kolugnt igen.
  40. 20
    Jag är kvar Bf är den 28 oktober. Trodde bebise skulle komma igår, eftersom jag länge hade onda värkar. Nu är det kolugnt igen.
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Vilka har RUL kvar?
    By jen88 in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-08-20, 15:55
  2. Vilka är kvar?
    By Tinni in forum _0706 Junibarn
    Svar: 33
    Senaste inlägg: 2008-01-14, 13:32
  3. Vilka är vi kvar?
    By Ruth bf 19/11 in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2006-11-15, 11:36
  4. Vilka är vi kvar
    By Agnest m6 in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-02-20, 22:01
  5. Hej och vilka är kvar?
    By Bittan +4dgr in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-28, 15:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar