Lydia - hur har det gått?
Allvarligt sjuka
  1. Medlem sedan
    Sep 2007
    #1

    Lydia - hur har det gått?

    Har tänkt så på dig och hoppas verkligen att du fått bästa möjliga besked!
    Massa styrkekramar, Maria
  2. 1
    Lydia - hur har det gått? Har tänkt så på dig och hoppas verkligen att du fått bästa möjliga besked!
    Massa styrkekramar, Maria
  3. Medlem sedan
    Sep 1998
    #2

    Hej !

    Det gick - sådär. Ingen katastrof, men inte det "lindriga" beskedet heller som jag hoppades på. Jag hade spridning till två lymfkörtlar och tumören var mycket snabbväxande (men nu ruttnar den i sophinken och jag är glad för det..). Det positiva var att den var hormonkänslig och någonting mera - missade informationen, men det var något annat som var positivt. De tog bort stygnen och nästa måndag ska jag få första cellgifterna. Det blir förmodligen åtta gånger. Och jag har känt mig så liten ikväll, maken åkte på en tjänsteresa och jag var en sväng till jobbet på dagen och läste nu på kvällen med dottern (8 år) i sängen fram till hon somnade. Nu har jag suttit och gråtit framför pc-n och känt mig väldigt övergiven av alla, så det var en glad överraskning att du hade tänkt på mig. När får ni besked - i övermorgon?? Jag håller tummarna för er, verkligen!
  4. 2
    Hej ! Det gick - sådär. Ingen katastrof, men inte det "lindriga" beskedet heller som jag hoppades på. Jag hade spridning till två lymfkörtlar och tumören var mycket snabbväxande (men nu ruttnar den i sophinken och jag är glad för det..). Det positiva var att den var hormonkänslig och någonting mera - missade informationen, men det var något annat som var positivt. De tog bort stygnen och nästa måndag ska jag få första cellgifterna. Det blir förmodligen åtta gånger. Och jag har känt mig så liten ikväll, maken åkte på en tjänsteresa och jag var en sväng till jobbet på dagen och läste nu på kvällen med dottern (8 år) i sängen fram till hon somnade. Nu har jag suttit och gråtit framför pc-n och känt mig väldigt övergiven av alla, så det var en glad överraskning att du hade tänkt på mig. När får ni besked - i övermorgon?? Jag håller tummarna för er, verkligen!
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3

    Åh...

    Sänder kramar och tankar genom cyberrymden! Fy vad ensamt att maken är på tjänsteresa när du har fått det beskedet. Samtidigt är det bra att du snabbt får behandling och att tumören är hormonkänslig! Massor med styrkekramar till dig och nu hoppas jag att cellgifterna snabbt biter på eländet! *kram*
    Lycka är en resa inte en destination.
  6. 3
    Åh... Sänder kramar och tankar genom cyberrymden! Fy vad ensamt att maken är på tjänsteresa när du har fått det beskedet. Samtidigt är det bra att du snabbt får behandling och att tumören är hormonkänslig! Massor med styrkekramar till dig och nu hoppas jag att cellgifterna snabbt biter på eländet! *kram*
  7. Medlem sedan
    Sep 1998
    #4

    Hej du,

    Visst är det olyckligt att han skulle åka iväg just idag. Samtidigt är det kanske bra också, jag tror jag måste få ynka mig lite i all ensamhet. Men jag blir hemskt rörd när någon från cyberrymden skickar sina hälsningar!!
  8. 4
    Hej du, Visst är det olyckligt att han skulle åka iväg just idag. Samtidigt är det kanske bra också, jag tror jag måste få ynka mig lite i all ensamhet. Men jag blir hemskt rörd när någon från cyberrymden skickar sina hälsningar!!
  9. Medlem sedan
    Sep 2002
    #5
    Heja Lydia!
    Varm kram
  10. 5
    Heja Lydia!
    Varm kram
  11. Medlem sedan
    Sep 2007
    #6
    Åh, jag känner verkligen med dig!! Vad jobbigt att sitta alldeles ensam - hoppas att din man kommit hem nu så att han kan ta hand om dig!! Skönt att det var ett relativt "bra" besked, men samtidigt är det så orättvist att du skall behöva gå igenom allt igen! Tänker massor på dig och skickar stora styrkekramar!!! Maria
  12. 6
    Åh, jag känner verkligen med dig!! Vad jobbigt att sitta alldeles ensam - hoppas att din man kommit hem nu så att han kan ta hand om dig!! Skönt att det var ett relativt "bra" besked, men samtidigt är det så orättvist att du skall behöva gå igenom allt igen! Tänker massor på dig och skickar stora styrkekramar!!! Maria

Liknande trådar

  1. Jenna och Lydia?
    By Lilltuss in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-02-28, 16:36
  2. Lydia -lydig?
    By 26november in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-09-04, 21:33
  3. Lydia
    By j-fr in forum Allvarligt sjuka
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-09, 20:19
  4. Lydia....
    By Sofie in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-03-07, 00:14
  5. Thea eller Lydia
    By Lilla L:s mamma in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-12-01, 20:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar