Vad är det för fel på mig =(
_97 Alla barn
  1. anonymt namn
    #1

    Vad är det för fel på mig =(

    Jag har precis separerat från min sambo.. Vilken är min andra väldigt jobbiga serparation åp två år. När min dotters var 1 1/2 år fick jag nån knäpp, kände mig låst och var otrogen, han ville förlåta mig men jag betedde mig som en idiot och han flyttade. Vi mådde båda otroligt dåligt väldigt länge, jag inledde av någon anledning en relation men mannen jag vart otrogen med och vi flyttade ihop, trots att jag innerst inne hela tiden vetat att vi aldrig skulle kunna spendera livet ihop, jag älskade helt enkelt inte honom tillräckligt mycket.. Nu har vi precis separerat och dottern är inte ens tre.

    Man brukar säga att vissa har "their heart on their sleve" men jag tror jag har mitt hjärta i pannan, ändå har jag en otrolig förmåga att såra andra människor när jag försöker hindra mig själv från att bli sårad, och i slutet blir alla sårade iallafall. Nu har jga träffat nån ny IGEN men bestämt mig för att inte gå vidare med det. Jag fattar inte vad det är fr fel på mig, det är som att jag gör saker som jag i efterhand inte förstår vad det är jag har gjort, det är som att mina skyddsmekanismer går igång så hårt att jag inte vet vad jag håller på med =( Åh jag är en sån idiot. Ville bara skriva av mig lite här...
  2. 1
    Vad är det för fel på mig =( Jag har precis separerat från min sambo.. Vilken är min andra väldigt jobbiga serparation åp två år. När min dotters var 1 1/2 år fick jag nån knäpp, kände mig låst och var otrogen, han ville förlåta mig men jag betedde mig som en idiot och han flyttade. Vi mådde båda otroligt dåligt väldigt länge, jag inledde av någon anledning en relation men mannen jag vart otrogen med och vi flyttade ihop, trots att jag innerst inne hela tiden vetat att vi aldrig skulle kunna spendera livet ihop, jag älskade helt enkelt inte honom tillräckligt mycket.. Nu har vi precis separerat och dottern är inte ens tre.

    Man brukar säga att vissa har "their heart on their sleve" men jag tror jag har mitt hjärta i pannan, ändå har jag en otrolig förmåga att såra andra människor när jag försöker hindra mig själv från att bli sårad, och i slutet blir alla sårade iallafall. Nu har jga träffat nån ny IGEN men bestämt mig för att inte gå vidare med det. Jag fattar inte vad det är fr fel på mig, det är som att jag gör saker som jag i efterhand inte förstår vad det är jag har gjort, det är som att mina skyddsmekanismer går igång så hårt att jag inte vet vad jag håller på med =( Åh jag är en sån idiot. Ville bara skriva av mig lite här...
  3. anonymt namn
    #2

    fel forum sry =p

    .....
  4. 2
    fel forum sry =p .....
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar