Överlevde dagen!!!
_0802 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Överlevde dagen!!!

    Vill ni så läs mitt meddelande till Tjejmamma lite längre ner....

    Tack för era tumhållningar!
    Jag kunde nästan hålla mig i 1½ timma från att gråta, tårarna kom bara en gång...
    Jag försökte va stark men en sak gjorde att jag inte kunde hålla tårarna tillbaka...

    Sen gräta jag på väg därifrån för min man kramade om mig i trapphuset utanför familjerådgivningen och bad om förlåtelse för de fel han insett att han gjort!!
    Jag blev sååååå glad!!

    Vi ska dit i nästa vecka igen...

    Tack goa vänner för att ni finns!!!
    ****Therese med Melwin -03, Emmie -05 & Hjalmar -08, och Irmelin född i augusti -11****
  2. 1
    Överlevde dagen!!! Vill ni så läs mitt meddelande till Tjejmamma lite längre ner....

    Tack för era tumhållningar!
    Jag kunde nästan hålla mig i 1½ timma från att gråta, tårarna kom bara en gång...
    Jag försökte va stark men en sak gjorde att jag inte kunde hålla tårarna tillbaka...

    Sen gräta jag på väg därifrån för min man kramade om mig i trapphuset utanför familjerådgivningen och bad om förlåtelse för de fel han insett att han gjort!!
    Jag blev sååååå glad!!

    Vi ska dit i nästa vecka igen...

    Tack goa vänner för att ni finns!!!
  3. Medlem sedan
    Oct 2007
    #2
    Superskönt för dig! Hoppas att det fortsätter lika bra framöver!
  4. 2
    Superskönt för dig! Hoppas att det fortsätter lika bra framöver!
  5. Medlem sedan
    Jun 2004
    #3
    Vad skönt att det verkar ha gått bra. Hoppas innerligt att allt kommer att lösa sig för er och att det går lika bra för er nästa möte

    Kram
    *** Gis med Amanda 0402, Alva 0609 och Amelia 080214***

    Nu har jag också blogg..... www.familjene.blogg.se och www.bebisen08.blogg.se
  6. 3
    Vad skönt att det verkar ha gått bra. Hoppas innerligt att allt kommer att lösa sig för er och att det går lika bra för er nästa möte

    Kram
  7. Medlem sedan
    Jun 2005
    #4
    Svarar dig här med. Är så glad för din skull o hoppas verkligen att ni är på rätt väg.

    Massa Kramar!
  8. 4
    Svarar dig här med. Är så glad för din skull o hoppas verkligen att ni är på rätt väg.

    Massa Kramar!
  9. Medlem sedan
    Aug 2004
    #5
    Vad skönt att höra att det gick så bra! Låter lovande! Hoppas ni fortsätter komma varandra närmare och närmare, och att han verkligen inser att i ert förhållande finns det bara plats för er två. Hans föräldrar får så snällt backa lite nu.
    Kram på dig!
  10. 5
    Vad skönt att höra att det gick så bra! Låter lovande! Hoppas ni fortsätter komma varandra närmare och närmare, och att han verkligen inser att i ert förhållande finns det bara plats för er två. Hans föräldrar får så snällt backa lite nu.
    Kram på dig!
  11. Medlem sedan
    Oct 2004
    #6

    Åh, vad skönt!

    Nu kom det en liten tår i ögonvrån på mig också!
    Hoppas verkligen att allt blir bra nu!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  12. 6
    Åh, vad skönt! Nu kom det en liten tår i ögonvrån på mig också!
    Hoppas verkligen att allt blir bra nu!
  13. Medlem sedan
    Mar 2005
    #7
    Skönt att höra tänkte på dig igår
  14. 7
    Skönt att höra tänkte på dig igår
  15. Medlem sedan
    Feb 2007
    #8
    Vad skönt att han verkar inse iallafall. Har bara hunnit vara här inne och läsa snabbt mellan varven och hållit mig uppdaterad har verkligen tänkt både på dig och tjejmamma hoppas allt löser sig till det bästa vad det nu i slut ändan än är.

    Kramar till dig
  16. 8
    Vad skönt att han verkar inse iallafall. Har bara hunnit vara här inne och läsa snabbt mellan varven och hållit mig uppdaterad har verkligen tänkt både på dig och tjejmamma hoppas allt löser sig till det bästa vad det nu i slut ändan än är.

    Kramar till dig

Liknande trådar

  1. Överlevde den här dagen!
    By Lott@ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2017-08-18, 15:28
  2. Jag överlevde dagen
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-11-20, 20:47
  3. Jag överlevde dagen!
    By Fru M in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-10-22, 21:01
  4. Jag överlevde dagen:)
    By smurfan in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-06-12, 16:18
  5. Jag överlevde dagen
    By Fru M in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-30, 22:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar