Hur känns en cancerknöl?
Allvarligt sjuka
  1. Hilmis
    #1

    Hur känns en cancerknöl?

    Är den hård? Rund eller kan den ha olika form? Känns den hela tiden eller bara i vissa lägen?

    Vore jättesnällt att få lite info från någon som dessvärre har den kunskapen.

    Styrkekramar till alla!

    Varma cyberhälsningar

    Hilmis
  2. 1
    Hur känns en cancerknöl? Är den hård? Rund eller kan den ha olika form? Känns den hela tiden eller bara i vissa lägen?

    Vore jättesnällt att få lite info från någon som dessvärre har den kunskapen.

    Styrkekramar till alla!

    Varma cyberhälsningar

    Hilmis
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    Jag är inte läkare, men jag tror att en cancerknöl kan se ut på många olika sätt. Om man känner en knöl under en tid (man kan nog ha knölar som går bort efter några dagar) bör man få den undersökt.
  4. 2
    Jag är inte läkare, men jag tror att en cancerknöl kan se ut på många olika sätt. Om man känner en knöl under en tid (man kan nog ha knölar som går bort efter några dagar) bör man få den undersökt.
  5. Medlem sedan
    Sep 1998
    #3

    mina knölar

    har varit hårda, annorlunda än övrig bröstvävnad. Men jag tror de kan kännas olika, det finns ju många olika sorters tumörer.
  6. 3
    mina knölar har varit hårda, annorlunda än övrig bröstvävnad. Men jag tror de kan kännas olika, det finns ju många olika sorters tumörer.

Liknande trådar

  1. Undrar hur de känns:-) Känns de?
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-09-30, 18:16
  2. Känns tråkig, känns hur ska
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-03, 15:58
  3. Känns med vid ÄL?
    By Tindra in forum Gravidsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-05, 13:34
  4. det känns som...
    By MR-T in forum Resesnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-03, 07:57
  5. Det känns!! Sparkarna känns utanpå!
    By Anna - änglamamma in forum _0605 Majbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-11-24, 10:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar