Chokad
  1. Medlem sedan
    Nov 2000
    #1

    Chokad

    idag var min pappa på sjukhuset och fick provsvar eftersom han har haft för mycket vita blodkroppar och ev har han början på leukemi.
    Nu sitter jag och är jätteledsen samt skitförbannad på samma gång.
    I början på November ska det tas mera prover bla ryggmärgsprov.
    Har läst lite på nätet om olika former av leukemi och prognosen verkar ju inte vara jättebra.Min pappa fyller 60 nästa år.
    Det enda jag undrar nu är varför??
  2. 1
    Chokad idag var min pappa på sjukhuset och fick provsvar eftersom han har haft för mycket vita blodkroppar och ev har han början på leukemi.
    Nu sitter jag och är jätteledsen samt skitförbannad på samma gång.
    I början på November ska det tas mera prover bla ryggmärgsprov.
    Har läst lite på nätet om olika former av leukemi och prognosen verkar ju inte vara jättebra.Min pappa fyller 60 nästa år.
    Det enda jag undrar nu är varför??
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    Du, den frâgan har vi nog alla ställt oss en jävla dag i vârt liv.
    Jag hâller med
    Varför.
    Men efter sâ kommer det sâ mânga andra tankar sâ du glömmer bort "varför" och accepterar att Nu är det bara sâ.
    Värme
  4. 2
    Du, den frâgan har vi nog alla ställt oss en jävla dag i vârt liv.
    Jag hâller med
    Varför.
    Men efter sâ kommer det sâ mânga andra tankar sâ du glömmer bort "varför" och accepterar att Nu är det bara sâ.
    Värme
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3

    kramar om

    Skriv av dig här när du vill och behöver. Visst är första reaktionen "varför", därefter kommer det andra frågor i sorgens och krisens spår...
    Lycka är en resa inte en destination.
  6. 3
    kramar om Skriv av dig här när du vill och behöver. Visst är första reaktionen "varför", därefter kommer det andra frågor i sorgens och krisens spår...

Liknande trådar

  1. chokad kvinna..
    By femella in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-04-09, 15:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar