Hej på er alla!
_0807 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2000
    #1

    Hej på er alla!

    Jag har ägglossning nu, tror ni jag hinner hem eller är det kört? =) Hoppas ni har det bra i alla fall...
    Titta gärna in här:
    http://www.jeanikee.se

    ♥ (¯`°•.¸ ♥ ♥ ¸.•°´¯) ♥♥ (¯`°•.¸ ♥ ♥ ¸.•°´¯) ♥

    "Var den du är, det finns redan så många andra"
  2. 1
    Hej på er alla! Jag har ägglossning nu, tror ni jag hinner hem eller är det kört? =) Hoppas ni har det bra i alla fall...
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Hej! long time no see!! Hoppas allt är bra, jag vet ju inte vart du är men jag säger att du hinner hem
    Själv ha jag BIM i morgon eller på lördag, känns ingenting. Har haft Molvärk hela tiden i stort sett sedan Äl men det har avtagit nu i två dagar (bara känts lite ibland sådär). Jag känner mig ganska neg. men det gör jag ju jämt för att inte bli besviken (vilket jag ju blir iaf)
  4. 2
    Hej! long time no see!! Hoppas allt är bra, jag vet ju inte vart du är men jag säger att du hinner hem
    Själv ha jag BIM i morgon eller på lördag, känns ingenting. Har haft Molvärk hela tiden i stort sett sedan Äl men det har avtagit nu i två dagar (bara känts lite ibland sådär). Jag känner mig ganska neg. men det gör jag ju jämt för att inte bli besviken (vilket jag ju blir iaf)
  5. Medlem sedan
    Oct 2000
    #3
    Hejsan! Ja jag brukar ju känna mig ganska positiv och så skiter det sig i alla fall. Men nu har jag legat på is ett tag så vi får väl se hur det går. Maken min är väl inte helt på att vi ska ha en trea, men mjuknat lite och han skyddar sig ju inte så... men jag fick till det igår i alla fall... så håll tummarna nu! =)
  6. 3
    Hejsan! Ja jag brukar ju känna mig ganska positiv och så skiter det sig i alla fall. Men nu har jag legat på is ett tag så vi får väl se hur det går. Maken min är väl inte helt på att vi ska ha en trea, men mjuknat lite och han skyddar sig ju inte så... men jag fick till det igår i alla fall... så håll tummarna nu! =)
  7. Medlem sedan
    Jul 2005
    #4
    kul att ses.. såg att vi var några "gamla" här..
  8. 4
    kul att ses.. såg att vi var några "gamla" här..

Liknande trådar

  1. Kollektivt tack för alla svar i alla
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-01-27, 19:50
  2. Jag vill i alla fall tacka er alla för
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-02-18, 23:39
  3. Alla talar om överge men alla verkar ha
    By fiia in forum Ordet är fritt
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2010-02-01, 17:39
  4. Kramar till alla på alla hjärtans..
    By akkis/trött in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 19:32
  5. kram på alla hjärtans dag till ALLA
    By MonicaG in forum Vikt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 16:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar