Korsett??
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    Korsett??

    Behöver en korsettliknande topp till på fredag!! Var kan man hitta en sån (billig, blir inte direkt rik av att vara mammaledig..) Helst svart, ska passa på en pirat...
    Kanske nån i Sthlm har en liggandes hemma?? stl 36 el 38???
  2. 1
    Korsett?? Behöver en korsettliknande topp till på fredag!! Var kan man hitta en sån (billig, blir inte direkt rik av att vara mammaledig..) Helst svart, ska passa på en pirat...
    Kanske nån i Sthlm har en liggandes hemma?? stl 36 el 38???
  3. Medlem sedan
    May 2002
    #2

    Billig och korsett

    går ju inte riktigt i samma mening. De kostar ju ofta minst 1000 kr och uppåt (om man inte köper från e-bay, där man kan hitta billiga). Kollat Blocket och Tradera?
    ~ sprengja of fucking everything ~
  4. 2
    Billig och korsett går ju inte riktigt i samma mening. De kostar ju ofta minst 1000 kr och uppåt (om man inte köper från e-bay, där man kan hitta billiga). Kollat Blocket och Tradera?
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3
    alltså det behöver inte vara en riktig korsett, bara se ut som en i stilen
  6. 3
    alltså det behöver inte vara en riktig korsett, bara se ut som en i stilen
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Jag har en.... den är med mörkgrön botten och sedan svart spets över. Blir det bra? Fast jag är i Linköping!
  8. 4
    Jag har en.... den är med mörkgrön botten och sedan svart spets över. Blir det bra? Fast jag är i Linköping!
  9. Medlem sedan
    May 2002
    #5

    Det brukar ju finnas

    korsettliknande toppar både på HM och andra affärer i samma prisklass. Särskilt affärer med mycket gå-ut-kläder i, där finns det alltid! Själv har jag ingen koll på utbudet just nu, för jag är inte riktigt i kroppsformen att köpa (vanliga) kläder till mig själv.
    ~ sprengja of fucking everything ~
  10. 5
    Det brukar ju finnas korsettliknande toppar både på HM och andra affärer i samma prisklass. Särskilt affärer med mycket gå-ut-kläder i, där finns det alltid! Själv har jag ingen koll på utbudet just nu, för jag är inte riktigt i kroppsformen att köpa (vanliga) kläder till mig själv.
  11. Medlem sedan
    Feb 2003
    #6
    attans att du inte bor granne med mig!!
  12. 6
    attans att du inte bor granne med mig!!
  13. Medlem sedan
    Feb 2003
    #7
    Ja H&M hade ju massor nåt år sen minns jag.. saken är den att jag inte vill springa runt massor när jag har en liten bebis som bara sover i vagnen om den reullar utomhus...
  14. 7
    Ja H&M hade ju massor nåt år sen minns jag.. saken är den att jag inte vill springa runt massor när jag har en liten bebis som bara sover i vagnen om den reullar utomhus...
  15. Medlem sedan
    Aug 2006
    #8
    Finns en butik långt upp på Drottningtatan, kan inte namnet men den är på samma sida som gud kan ingen affär, i närheten, jo Eden mend en ligger på andra sidan, bort mot Norra Latin?
  16. 8
    Finns en butik långt upp på Drottningtatan, kan inte namnet men den är på samma sida som gud kan ingen affär, i närheten, jo Eden mend en ligger på andra sidan, bort mot Norra Latin?
  17. Medlem sedan
    Feb 2003
    #9
    Eden heter min ena dotter
    får ta en promenad längs drottninggatan då
  18. 9
    Eden heter min ena dotter
    får ta en promenad längs drottninggatan då
  19. Medlem sedan
    Aug 2006
    #10
    Fint namn!:-) Lycka till.
  20. 10
    Fint namn!:-) Lycka till.
  21. Medlem sedan
    Feb 2003
    #11
    Tack, det kommer att behövas
  22. 11
    Tack, det kommer att behövas

Liknande trådar

  1. Gör en gördel/korsett att man...
    By jennifer in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-06-10, 19:22
  2. Korsett.
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 37
    Senaste inlägg: 2007-12-09, 00:03
  3. Korsett?
    By emwi o pyret in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-06, 17:25
  4. Korsett?? paniiik
    By PinkDaisy in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-17, 09:56
  5. Inre korsett?
    By bossemor in forum Flerhandikapp
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-23, 07:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar