Mer presentsnack...
_0511 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2005
    #1

    Mer presentsnack...

    Är jag komplett galen som just har köpt en gammal docksäng för 650 kr? Hade ett ärende på stan och gick förbi en kuriosaaffär som hade ställt ut docksängar på trottoaren, alla fint bäddade med en liten nalle eller något i. Den jag föll för var gjord av svetsat järn, målad vit. De i affären hade virkat täcke och sytt upp lakan och madrass. Nu står den här på mitt kontor... Herregud - en begagnad docksäng hittar jag väl på Blocket för en hundralapp! Men söt är den...
    Sara med Katja 2005-11-09 och pojkarna (94 och 98)
  2. 1
    Mer presentsnack... Är jag komplett galen som just har köpt en gammal docksäng för 650 kr? Hade ett ärende på stan och gick förbi en kuriosaaffär som hade ställt ut docksängar på trottoaren, alla fint bäddade med en liten nalle eller något i. Den jag föll för var gjord av svetsat järn, målad vit. De i affären hade virkat täcke och sytt upp lakan och madrass. Nu står den här på mitt kontor... Herregud - en begagnad docksäng hittar jag väl på Blocket för en hundralapp! Men söt är den...
  3. Medlem sedan
    Dec 1999
    #2

    Och jag gled in och köpte

    en metallskottkärra fast i mindre format till Dísa. Jag kom på att det är en grej vi inte har och jag vet att hon kommer bli jätteglad för den.
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  4. 2
    Och jag gled in och köpte en metallskottkärra fast i mindre format till Dísa. Jag kom på att det är en grej vi inte har och jag vet att hon kommer bli jätteglad för den.
  5. Medlem sedan
    Aug 2005
    #3
    Ja! Det är jättebra! Katja har en på landet. Som så mkt ärvt av bröderna - den yngste är 9 så det var ett tag sedan. På det viset är jag glad att deras pappa inte är så bra på att rensa. Men dockgrejer finns inte så mycket. Från tjejerna (den yngsta är 20) finns bara en gammal sittdockvagn, men den är jättefin och älskas högt (fast dockan glider ur när man försöker köra runt den). Helst åker Katja själv i den - vet inte hur hon lyckas klämma ner sig.
  6. 3
    Ja! Det är jättebra! Katja har en på landet. Som så mkt ärvt av bröderna - den yngste är 9 så det var ett tag sedan. På det viset är jag glad att deras pappa inte är så bra på att rensa. Men dockgrejer finns inte så mycket. Från tjejerna (den yngsta är 20) finns bara en gammal sittdockvagn, men den är jättefin och älskas högt (fast dockan glider ur när man försöker köra runt den). Helst åker Katja själv i den - vet inte hur hon lyckas klämma ner sig.
  7. Medlem sedan
    Sep 1999
    #4

    ja men

    jag hade lätt kunnat göra samma sak
    Åh så fin den låter.

    Kom på en kanongrej att önska av farmor: cykelhjälm!
  8. 4
    ja men jag hade lätt kunnat göra samma sak
    Åh så fin den låter.

    Kom på en kanongrej att önska av farmor: cykelhjälm!
  9. Medlem sedan
    Dec 1999
    #5

    Ja det vill min

    stora tjej ha en ny. En rosa med tjejen i Lasy Town....Får be svärmor sinförskaffa och skicka en sådan "Solla Stirða" hjälm. Det lustiga är att det är en svensktillverkad cykelhjälm och att den inte finns här med motiv.
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  10. 5
    Ja det vill min stora tjej ha en ny. En rosa med tjejen i Lasy Town....Får be svärmor sinförskaffa och skicka en sådan "Solla Stirða" hjälm. Det lustiga är att det är en svensktillverkad cykelhjälm och att den inte finns här med motiv.
  11. Medlem sedan
    Sep 1999
    #6
    Äsch, ibland gör man tokryck. Jag beställde en rubens docka, trots att vi har hundra dockor, och jag är inte ens säker på att Ellen kommer leka med den, men den är ju sååå söt! Och så var det 30% rabatt...
  12. 6
    Äsch, ibland gör man tokryck. Jag beställde en rubens docka, trots att vi har hundra dockor, och jag är inte ens säker på att Ellen kommer leka med den, men den är ju sååå söt! Och så var det 30% rabatt...
  13. Medlem sedan
    Aug 2005
    #7
    Var var det 30% rabatt??? Jag tycker också att de dockorna är såå söta...(och vi har inte mer än två dockor).
  14. 7
    Var var det 30% rabatt??? Jag tycker också att de dockorna är såå söta...(och vi har inte mer än två dockor).
  15. Medlem sedan
    Sep 1999
    #8
    Det fanns på www.spojl.se tror jag det hette. men det fanns inte många dockor kvar.
  16. 8
    Det fanns på www.spojl.se tror jag det hette. men det fanns inte många dockor kvar.
  17. Medlem sedan
    Sep 1999
    #9
    Det står inget om rabatt, och den gäller bara till imorgon. Lördag alltså.
  18. 9
    Det står inget om rabatt, och den gäller bara till imorgon. Lördag alltså.

Liknande trådar

  1. Mer presentsnack
    By CarolinaK in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-14, 21:26
  2. Helt OT, presentsnack!
    By PiaD1978 in forum Vikt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-06-29, 14:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar