Har ni hittat förklaringen
Vårdnad - gemensam/enskild
  1. Medlem sedan
    Jun 1998
    #1

    Har ni hittat förklaringen

    till att kläder har en tendens att flytta mer åt ett håll än åt det andra? Mina barn har massor av kläder (fulla uppsättningar hos båda föräldrarna nästan ja kanske till och med mer än fulla uppsättningar). Men nu konstaterar vi igen att alla kläder är hos mamma! Man undrar ju om de går nakna hem till mig och jättepåpälsade hem till mamma!
  2. 1
    Har ni hittat förklaringen till att kläder har en tendens att flytta mer åt ett håll än åt det andra? Mina barn har massor av kläder (fulla uppsättningar hos båda föräldrarna nästan ja kanske till och med mer än fulla uppsättningar). Men nu konstaterar vi igen att alla kläder är hos mamma! Man undrar ju om de går nakna hem till mig och jättepåpälsade hem till mamma!
  3. Medlem sedan
    Sep 2001
    #2
    Förklaringen är nog --kommunikationen mellan föräldrarna--
    Kan inte barnet gå hem i det barnet kommer till dig i och vice versa?
  4. 2
    Förklaringen är nog --kommunikationen mellan föräldrarna--
    Kan inte barnet gå hem i det barnet kommer till dig i och vice versa?
  5. Medlem sedan
    Jun 1998
    #3
    Hej!

    Det var inget allvarligt problem. Vi bara noterade detta häromdagen. Det är med detta som det är med strupor - det finns en tendens att en försvinner för att sen dyka upp precis när man slängt den andra.
    Mina kids är 11 och 13 år så de styr och ställer en hel del själva. Men som sonen säger det är ju konstigt att hans tröjor alltid hamnar hos mamma.
  6. 3
    Hej!

    Det var inget allvarligt problem. Vi bara noterade detta häromdagen. Det är med detta som det är med strupor - det finns en tendens att en försvinner för att sen dyka upp precis när man slängt den andra.
    Mina kids är 11 och 13 år så de styr och ställer en hel del själva. Men som sonen säger det är ju konstigt att hans tröjor alltid hamnar hos mamma.
  7. Medlem sedan
    Sep 2001
    #4
    Ja, jag känner oxå igen tendensen! Och javisst är det konstigt! Ha det gott/
  8. 4
    Ja, jag känner oxå igen tendensen! Och javisst är det konstigt! Ha det gott/

Liknande trådar

  1. OK, nu har jag förklaringen till
    By Mamma Erik in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-02-06, 21:43
  2. Så fick vi förklaringen...
    By Matilda med 3 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-11-14, 22:38
  3. Undrar vad förklaringen är
    By Achelois in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-07-04, 14:44
  4. Så hittade vi förklaringen...
    By CarolinaK in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-01-04, 19:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar