Godmorgon, och upprop!
_0707 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2006
    #1

    Godmorgon, och upprop!

    Fredag igen! Swosch säger det, jag tycker att det känns som veckorna bara består av måndagar och fredagar, det går så sjukt fort! Min lilla loppa blir tre månader idag, tänk att hon funnits hos oss ett helt kvartal! Det har varit tre helt fantastiska månader och jag ser fram emot att få tillbringa resten av livet med den här underbara lilla ungen! Att vara mamma är det största och bästa, det enda som är lite jobbigt är att det ständigt är minus på sovkontot. Loppan har dock fått fina sovrutiner och somnar utan problem i sin vagga vid niotiden och sover till halv nio med tre snabba matpauser - helt OK!

    Jag förstår att alla har fullt upp med sin bebisar och liv, aktiviteten här inne har verkligen gått ner jämfört med de sista veckorna i juni och jag funderar på hur många som är kvar och som tittar in här då och då utan att skriva. Alltså - dags för upprop! Skriv ett snabbt JA om du fortfarande hänger här!
  2. 1
    Godmorgon, och upprop! Fredag igen! Swosch säger det, jag tycker att det känns som veckorna bara består av måndagar och fredagar, det går så sjukt fort! Min lilla loppa blir tre månader idag, tänk att hon funnits hos oss ett helt kvartal! Det har varit tre helt fantastiska månader och jag ser fram emot att få tillbringa resten av livet med den här underbara lilla ungen! Att vara mamma är det största och bästa, det enda som är lite jobbigt är att det ständigt är minus på sovkontot. Loppan har dock fått fina sovrutiner och somnar utan problem i sin vagga vid niotiden och sover till halv nio med tre snabba matpauser - helt OK!

    Jag förstår att alla har fullt upp med sin bebisar och liv, aktiviteten här inne har verkligen gått ner jämfört med de sista veckorna i juni och jag funderar på hur många som är kvar och som tittar in här då och då utan att skriva. Alltså - dags för upprop! Skriv ett snabbt JA om du fortfarande hänger här!
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2
    Ja
  4. 2
    Ja
  5. Medlem sedan
    Aug 2005
    #3
    JA! Läser varje dag, men skriver mindre än förut...
  6. 3
    JA! Läser varje dag, men skriver mindre än förut...
  7. Medlem sedan
    Aug 2003
    #4

    Japp! *imt*

    ,
    Neta med Ängla 0403, Alice 0604 och Albin 0707
  8. 4
    Japp! *imt* ,
  9. Medlem sedan
    Nov 2006
    #5
    japp
  10. 5
    japp
  11. Medlem sedan
    May 2000
    #6

    JA!!

    Jag både läser och skriver ganska ofta.
    Matilda med Nora 25/12 -99, August 4/10 -03 och Ella 16/7 -07.
  12. 6
    JA!! Jag både läser och skriver ganska ofta.
  13. Medlem sedan
    Sep 2004
    #7
    Jag e här!
    /Lisa
  14. 7
    Jag e här!
    /Lisa
  15. Medlem sedan
    Sep 2002
    #8

    Japp ..

    Det löser sig...
  16. 8
    Japp ..
  17. Medlem sedan
    Nov 1999
    #9
    Ja

    läser ofta (men skriver mkt sällan)
  18. 9
    Ja

    läser ofta (men skriver mkt sällan)
  19. Medlem sedan
    Nov 2006
    #10

    Ja!

    ...
  20. 10
    Ja! ...
  21. Medlem sedan
    Sep 2000
    #11
    Ja vi hänger kvar här, dock har jag fastnat i "Facebook" med så ett tag bodde jag framför datorn det var t.om så att Miso sa åt mig, halvt skämt halvt allvar.

    Våran Philip blev 10 år i Torsdags så idag bakar jag en massa till på Lördag.

    Hur har ni det i Danmark? Fint/fult väder?

    Vi är en grupp som träffas på Måndagar på öppnaförskolan, på Måndag ska vi gipsa händer & fötter på Vincent det ska bli kul att spara.

    Kram på Er
  22. 11
    Ja vi hänger kvar här, dock har jag fastnat i "Facebook" med så ett tag bodde jag framför datorn det var t.om så att Miso sa åt mig, halvt skämt halvt allvar.

    Våran Philip blev 10 år i Torsdags så idag bakar jag en massa till på Lördag.

    Hur har ni det i Danmark? Fint/fult väder?

    Vi är en grupp som träffas på Måndagar på öppnaförskolan, på Måndag ska vi gipsa händer & fötter på Vincent det ska bli kul att spara.

    Kram på Er
  23. Medlem sedan
    Sep 2006
    #12
    Japp!
  24. 12
    Japp!
  25. Medlem sedan
    Feb 2007
    #13
    Yes!!
  26. 13
    Yes!!
  27. Medlem sedan
    Jul 2003
    #14
    Ja, kollar in emellanåt.
  28. 14
    Ja, kollar in emellanåt.
  29. Medlem sedan
    Jan 2002
    #15

    JA, är inne här flera gånger

    per dag !!!
    * Amanda 020411 *
    * Johanna 031229 *
    * Rasmus 070711 *

    blogg.mankler.se
  30. 15
    JA, är inne här flera gånger per dag !!!
  31. Medlem sedan
    Jan 2004
    #16
    ja!
  32. 16
    ja!
  33. Medlem sedan
    Oct 1998
    #17
    Ja! Jag hänger här varje dag även om jag inte skriver hela tiden, svarar mest på inlägg.
    Svea har också fått in fantastiska sömnrutiner och jag är helt fascinerad och totallycklig! Hon är rätt mycket vaken på dagarna men är då oftast helt nöjd. Somnar i vagnen om vi går ut eller så ligger hon och tittar och skrattar. På nätterna somnar hon vid typ 19 och sover till runt 7. Vaknar kanske var tredje, var fjärde timme. Efter amning lägger jag tillbaka henne i spjälsängen, mycket bekvämt. Hon sover bättre där.
  34. 17
    Ja! Jag hänger här varje dag även om jag inte skriver hela tiden, svarar mest på inlägg.
    Svea har också fått in fantastiska sömnrutiner och jag är helt fascinerad och totallycklig! Hon är rätt mycket vaken på dagarna men är då oftast helt nöjd. Somnar i vagnen om vi går ut eller så ligger hon och tittar och skrattar. På nätterna somnar hon vid typ 19 och sover till runt 7. Vaknar kanske var tredje, var fjärde timme. Efter amning lägger jag tillbaka henne i spjälsängen, mycket bekvämt. Hon sover bättre där.
  35. Medlem sedan
    Jan 2007
    #18
    JA, några snabb kollar varje dag, passar på när anton e lugn
  36. 18
    JA, några snabb kollar varje dag, passar på när anton e lugn
  37. Medlem sedan
    Jun 2005
    #19
    Ja! Men jag hinner inte varje dag!
    /Carina o Viola
  38. 19
    Ja! Men jag hinner inte varje dag!
    /Carina o Viola
  39. Medlem sedan
    Mar 2003
    #20
    Japp! Vilken tur jag hann titta in lite o säga hej. Nu ska vi åka t Elmia, det är jordbruksutställning, maskiner (stora ) See you on sunday...
  40. 20
    Japp! Vilken tur jag hann titta in lite o säga hej. Nu ska vi åka t Elmia, det är jordbruksutställning, maskiner (stora ) See you on sunday...
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. UPPROP!
    By kattis,moa o gustav in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2009-01-21, 09:51
  2. Upprop!
    By -ME- in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2008-01-24, 13:35
  3. Upprop
    By amia in forum _05 Vårbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-30, 23:53
  4. Godmorgon alla. *upprop*
    By annahpo in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-10, 11:35
  5. Godmorgon *upprop*
    By Millan m. LMN in forum _0607 Julibarn
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2006-03-16, 13:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar