Botox??
Hjärnskador
  1. Medlem sedan
    Jul 2004
    #1

    Botox??

    Hej jag har en liten fråga om min son som nyligen fick botox (hamstrings) = knälederna, frågan är bara om någon känner igen sig i att barnen som får botox i benen kan få svårt att hålla tätt??
    Mattias blev blöjfri ganska sent , och har haft blöja alla andra gånger han fått botox i benen så nu har han börjat kissa på sig och ibland utan att märk det själv, min pojkvän satt framför honom och såg det innan mattias ens märkt det själv.
    Ska ringa och fråga hab på måndag, men jag är ju orolig nu.. Mvh /Johanna
  2. 1
    Botox?? Hej jag har en liten fråga om min son som nyligen fick botox (hamstrings) = knälederna, frågan är bara om någon känner igen sig i att barnen som får botox i benen kan få svårt att hålla tätt??
    Mattias blev blöjfri ganska sent , och har haft blöja alla andra gånger han fått botox i benen så nu har han börjat kissa på sig och ibland utan att märk det själv, min pojkvän satt framför honom och såg det innan mattias ens märkt det själv.
    Ska ringa och fråga hab på måndag, men jag är ju orolig nu.. Mvh /Johanna
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    hej min son har fått botox 2 gånger men jag tror inte hans läckach har med det att göra. Men därimot har min son en aktivblåsa som gör att han känner sig kissnödig helatiden och det göra att dom till sist inte vet riktigt när det är dags att gå och kissa på riktigt. Ta upp det så han kan få hjälp det finns medeciner och hjälpmedel om det är så att han behöver det.
  4. 2
    hej min son har fått botox 2 gånger men jag tror inte hans läckach har med det att göra. Men därimot har min son en aktivblåsa som gör att han känner sig kissnödig helatiden och det göra att dom till sist inte vet riktigt när det är dags att gå och kissa på riktigt. Ta upp det så han kan få hjälp det finns medeciner och hjälpmedel om det är så att han behöver det.
  5. Medlem sedan
    Jul 2004
    #3
    Hej tack för att du svarade, jag tog reda info på internet om botox och vilka biverkningar det kan ge, just för barn som får det i benen, och där är urininkontinens en av dom, men det har redan blivit bättre. Min pojkvän tyckte vi skulle börja med blöja igen bara tills biverkningarna släppt men det vägrade jag för nu när jag äntligen fått honom torr så ska detta inte få förstöra, så jag har bestämt att vi går mera regelbundet på toaletten med honom det fungerar jättebra och nu har han börjat säga till mer och mer om man frågar lite oftare än vanligt.
    Att vara envis lönar sig =))
  6. 3
    Hej tack för att du svarade, jag tog reda info på internet om botox och vilka biverkningar det kan ge, just för barn som får det i benen, och där är urininkontinens en av dom, men det har redan blivit bättre. Min pojkvän tyckte vi skulle börja med blöja igen bara tills biverkningarna släppt men det vägrade jag för nu när jag äntligen fått honom torr så ska detta inte få förstöra, så jag har bestämt att vi går mera regelbundet på toaletten med honom det fungerar jättebra och nu har han börjat säga till mer och mer om man frågar lite oftare än vanligt.
    Att vara envis lönar sig =))

Liknande trådar

  1. botox på 8-åring
    By lolouise in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-05-14, 12:13
  2. Botox
    By SANDEE in forum Ordet är fritt
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2009-11-17, 08:44
  3. Botox-råd!
    By Annika36 in forum Kroppsideal
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-07-10, 21:03
  4. Dax för Botox
    By BM66 in forum Ryggmärgsbråck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-24, 19:50
  5. Bekymmersrynkor (Botox)
    By MH in forum Kroppsideal
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-17, 22:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar