ot - glup nu har ja beställt..
_05 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    ot - glup nu har ja beställt..

    en telefon via internet. det har jag fakiskt inte gjort förut och speciellt inte utan att rådfråga sambon som är mer insatt i telefoner än jag. iaf så blev det en samsung Ultra Edition 10.9 (U600). för mig som ser mycket till designen så tycker jag den e skitsnygg!

    sen kollade jag på hur bra bilder det blir, dvs hur många megapixel det är på kameran och det låg på 3.2 så det är ju godkänt inte det värsta dock, som är på 5 men duger bra till mig. nåja detta håller jag på med så här mitt i natten då jag brukar ligga o sova men jag ska få sovmorgon i morgon så då passar man på att vara uppe lite längre.

    iaf så är länken denna: http://www.samsung.com/se/products/m...?page=Features

    beställde den via telias sida vilket kanske var dumt för jag kunde inte välja färg. tyckte combo gold var snyggast men svart är ju iof helt klart neutralast och man lär inte tröttna förstås. jaja, nog tjatat om detta.

    ha en fortsatt trevlig helj tjejer! (är det någon som är vaken nu förresten?)
  2. 1
    ot - glup nu har ja beställt.. en telefon via internet. det har jag fakiskt inte gjort förut och speciellt inte utan att rådfråga sambon som är mer insatt i telefoner än jag. iaf så blev det en samsung Ultra Edition 10.9 (U600). för mig som ser mycket till designen så tycker jag den e skitsnygg!

    sen kollade jag på hur bra bilder det blir, dvs hur många megapixel det är på kameran och det låg på 3.2 så det är ju godkänt inte det värsta dock, som är på 5 men duger bra till mig. nåja detta håller jag på med så här mitt i natten då jag brukar ligga o sova men jag ska få sovmorgon i morgon så då passar man på att vara uppe lite längre.

    iaf så är länken denna: http://www.samsung.com/se/products/m...?page=Features

    beställde den via telias sida vilket kanske var dumt för jag kunde inte välja färg. tyckte combo gold var snyggast men svart är ju iof helt klart neutralast och man lär inte tröttna förstås. jaja, nog tjatat om detta.

    ha en fortsatt trevlig helj tjejer! (är det någon som är vaken nu förresten?)
  3. Medlem sedan
    Jun 2005
    #2
    Snygg!! Hade oxå valt den guldiga om jag fått bestämma men svart är ju aldrig fel heller
  4. 2
    Snygg!! Hade oxå valt den guldiga om jag fått bestämma men svart är ju aldrig fel heller

Liknande trådar

  1. *ot*glup! nu är det spännande...
    By eva_n m linnea&elin in forum _0505 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-07-16, 10:31
  2. *ot*glup! nu är det spännande...
    By eva_n m linnea&elin in forum _1005 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-07-07, 11:09
  3. glup! ska man vara orolig nu eller?
    By eva_n m linnea&elin in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-10-06, 17:12
  4. glup! jag tror jag gjort bort mig....
    By eva_n m linnea&elin in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-11, 19:48
  5. tack glup.....
    By atiram in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-08, 16:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar