Enkät dags
_0801 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2007
    #1

    Enkät dags

    Har inget för mig så nu hittas det på lite enkätfrågor

    Hur träffades du o din kille,man?

    Hur lång tid tog det innan ni var ett Par?

    Hur gammal e han?

    När ni har årsdag firar ni det då och hur?

    Vart bär det av på sem om ni åker iväg, utomlands,Sverige?

    Hur ser en typiskt helg ut för er?

    Har ni någon gemensam hobby/aktivitet?

    Hur gammal var du nu igen?

    första eller 2,3,4,5 osv barnet?

    Vet du könet, vad blir det?

    Hur tog killen det när du sa att han skulle bli pappa?

    Vilket bf har du, eller snitt datum om du fått veta det?

    Hur många kilon har du gått upp totalt nu?

    Vilken vecka är du i ?

    ja nu e det bara o svara, ha en trevlig kväll,dag,natt...själv ska jag njuta av 12 dagars sem ...äntligen
  2. 1
    Enkät dags Har inget för mig så nu hittas det på lite enkätfrågor

    Hur träffades du o din kille,man?

    Hur lång tid tog det innan ni var ett Par?

    Hur gammal e han?

    När ni har årsdag firar ni det då och hur?

    Vart bär det av på sem om ni åker iväg, utomlands,Sverige?

    Hur ser en typiskt helg ut för er?

    Har ni någon gemensam hobby/aktivitet?

    Hur gammal var du nu igen?

    första eller 2,3,4,5 osv barnet?

    Vet du könet, vad blir det?

    Hur tog killen det när du sa att han skulle bli pappa?

    Vilket bf har du, eller snitt datum om du fått veta det?

    Hur många kilon har du gått upp totalt nu?

    Vilken vecka är du i ?

    ja nu e det bara o svara, ha en trevlig kväll,dag,natt...själv ska jag njuta av 12 dagars sem ...äntligen
  3. Medlem sedan
    May 2007
    #2

    svarar själv

    Hur träffades du o din kille,man? Vi träffades på en Ironmaiden konsert i gbg för 2 år o 3 mån sen

    Hur lång tid tog det innan ni var ett Par? hm ja han tog sin tid, 6 mån innan han visste vad han ville

    Hur gammal e han? "bara" 25

    När ni har årsdag firar ni det då och hur? vi har varit lite halvsega med det, fast det har blivit att vi gått på bio och ätit ngt gott iallafall

    Vart bär det av på sem om ni åker iväg, utomlands,Sverige? Här blir det bara sem i Sverige, än så länge tyvärr. Vi åker till min syster som bor på Gotland så jag njuter ön när jag e där, det känns som utomlands o dyrt är det också haha

    Hur ser en typiskt helg ut för er? oj ja är vi själva utan barn då jobbar jag alltid, så det blir inte mycket mer än o kolla på tv på kvällen o äta ngt gott. Har vi barnen så är det lite mer aktivitet som o gå på bio,MC,äta pizza eller hyra ngr filmer o mysa samt vara ute lite mer...

    Har ni någon gemensam hobby/aktivitet? hm Näää, han har sin Hockey, så han är borta mycket. Jag har inte hitta ngt än, fast tänker nog börja med yoga. Kan vara bra för själen tror jag

    Hur gammal var du nu igen? 35 blev jag i augusti

    första eller 2,3,4,5 osv barnet? detta blir mitt 4:e o min killes första

    Vet du könet, vad blir det? Nej men tror på flicka ..

    Hur tog killen det när du sa att han skulle bli pappa? Jag sa att jag skulle säga en sak, då visste han direkt o hade ett stort smajl på läpparna haha. Är nog fortfarande lite overkligt för han tror jag.

    Vilket bf har du, eller snitt datum om du fått veta det? den 28 januari, men kommer säkert i feb mellan 3-10 kanske återstår o se förvånad jag ska bli om det skulle komma innan bf..hehe

    Hur många kilon har du gått upp totalt nu? vet ej exakt,men nu börjar vågen stiga urk, tror minst 10 kg nu.

    Vilken vecka är du i ? går in i vecka 27 idag

    ja nu e det bara o svara, ha en trevlig kväll,dag,natt...själv ska jag njuta av 12 dagars sem ...äntligen
  4. 2
    svarar själv Hur träffades du o din kille,man? Vi träffades på en Ironmaiden konsert i gbg för 2 år o 3 mån sen

    Hur lång tid tog det innan ni var ett Par? hm ja han tog sin tid, 6 mån innan han visste vad han ville

    Hur gammal e han? "bara" 25

    När ni har årsdag firar ni det då och hur? vi har varit lite halvsega med det, fast det har blivit att vi gått på bio och ätit ngt gott iallafall

    Vart bär det av på sem om ni åker iväg, utomlands,Sverige? Här blir det bara sem i Sverige, än så länge tyvärr. Vi åker till min syster som bor på Gotland så jag njuter ön när jag e där, det känns som utomlands o dyrt är det också haha

    Hur ser en typiskt helg ut för er? oj ja är vi själva utan barn då jobbar jag alltid, så det blir inte mycket mer än o kolla på tv på kvällen o äta ngt gott. Har vi barnen så är det lite mer aktivitet som o gå på bio,MC,äta pizza eller hyra ngr filmer o mysa samt vara ute lite mer...

    Har ni någon gemensam hobby/aktivitet? hm Näää, han har sin Hockey, så han är borta mycket. Jag har inte hitta ngt än, fast tänker nog börja med yoga. Kan vara bra för själen tror jag

    Hur gammal var du nu igen? 35 blev jag i augusti

    första eller 2,3,4,5 osv barnet? detta blir mitt 4:e o min killes första

    Vet du könet, vad blir det? Nej men tror på flicka ..

    Hur tog killen det när du sa att han skulle bli pappa? Jag sa att jag skulle säga en sak, då visste han direkt o hade ett stort smajl på läpparna haha. Är nog fortfarande lite overkligt för han tror jag.

    Vilket bf har du, eller snitt datum om du fått veta det? den 28 januari, men kommer säkert i feb mellan 3-10 kanske återstår o se förvånad jag ska bli om det skulle komma innan bf..hehe

    Hur många kilon har du gått upp totalt nu? vet ej exakt,men nu börjar vågen stiga urk, tror minst 10 kg nu.

    Vilken vecka är du i ? går in i vecka 27 idag

    ja nu e det bara o svara, ha en trevlig kväll,dag,natt...själv ska jag njuta av 12 dagars sem ...äntligen
  5. Medlem sedan
    Apr 2006
    #3
    Hur träffades du o din kille,man?
    Ja, bra fråga Jag lärde känna en kompis till honom på Lunarstorm och bjöd in dem på fest. Sen gick det utför från det.

    Hur lång tid tog det innan ni var ett Par?
    Beror på vem man frågar. Nånstans mellan en vecka och ett par månader. Vi var tröga och ville inte erkänna att vi var ihop, alla andra fattade det dock

    Hur gammal e han?
    38

    När ni har årsdag firar ni det då och hur?
    I oktober, 8e tror jag, vi firar när vi kommer ihåg det och beroende på ambitionsnivå så blir det antingen en resa eller god middag hemma.Eller nåt mittemellan. Ett år glömde vi helt

    Vart bär det av på sem om ni åker iväg, utomlands,Sverige?
    Beror på ekonomin. Nu åker vi mest upp till norrland, men tidigare har vi varit lite här och där. Brasilien, egypten, kreta, teneriffa mm

    Hur ser en typiskt helg ut för er?
    Vi försöker hinna ikapp med allt som behöver göras. Städning diskning renovering. Busar mycket med sonen också såklart och myser lite extra i soffan kanske. Eller så får nån av oss lite egentid att njuta av ibland när det behövs...

    Har ni någon gemensam hobby/aktivitet?
    Titta på tv Vi gillar att spela tv-spel också. men annars är det inte så mycket aktiviteter. Nån enstaka hundutställning ibland kanske.

    Hur gammal var du nu igen?
    30

    första eller 2,3,4,5 osv barnet?
    Nr 2 i magen.

    Vet du könet, vad blir det?
    Näpp, ska på köns-ul den 12 *längtar*

    Hur tog killen det när du sa att han skulle bli pappa?
    Första gången var han rätt chockad tror jag, och jag med eftersom jag hade spiral då. Jag ringde i halv panik till honom, han jobbade på annan ort då. Han blev mest tyst då, men sen blev han glad såklart!

    Vilket bf har du, eller snitt datum om du fått veta det?
    12 feb var senaste budet. 22 jan om man går efter mens och äl.

    Hur många kilon har du gått upp totalt nu?
    3 kg

    Vilken vecka är du i ?
    25
    Maya med Viggo och Idun.

    Läs vår blogg:
    http://www.miffot.com
  6. 3
    Hur träffades du o din kille,man?
    Ja, bra fråga Jag lärde känna en kompis till honom på Lunarstorm och bjöd in dem på fest. Sen gick det utför från det.

    Hur lång tid tog det innan ni var ett Par?
    Beror på vem man frågar. Nånstans mellan en vecka och ett par månader. Vi var tröga och ville inte erkänna att vi var ihop, alla andra fattade det dock

    Hur gammal e han?
    38

    När ni har årsdag firar ni det då och hur?
    I oktober, 8e tror jag, vi firar när vi kommer ihåg det och beroende på ambitionsnivå så blir det antingen en resa eller god middag hemma.Eller nåt mittemellan. Ett år glömde vi helt

    Vart bär det av på sem om ni åker iväg, utomlands,Sverige?
    Beror på ekonomin. Nu åker vi mest upp till norrland, men tidigare har vi varit lite här och där. Brasilien, egypten, kreta, teneriffa mm

    Hur ser en typiskt helg ut för er?
    Vi försöker hinna ikapp med allt som behöver göras. Städning diskning renovering. Busar mycket med sonen också såklart och myser lite extra i soffan kanske. Eller så får nån av oss lite egentid att njuta av ibland när det behövs...

    Har ni någon gemensam hobby/aktivitet?
    Titta på tv Vi gillar att spela tv-spel också. men annars är det inte så mycket aktiviteter. Nån enstaka hundutställning ibland kanske.

    Hur gammal var du nu igen?
    30

    första eller 2,3,4,5 osv barnet?
    Nr 2 i magen.

    Vet du könet, vad blir det?
    Näpp, ska på köns-ul den 12 *längtar*

    Hur tog killen det när du sa att han skulle bli pappa?
    Första gången var han rätt chockad tror jag, och jag med eftersom jag hade spiral då. Jag ringde i halv panik till honom, han jobbade på annan ort då. Han blev mest tyst då, men sen blev han glad såklart!

    Vilket bf har du, eller snitt datum om du fått veta det?
    12 feb var senaste budet. 22 jan om man går efter mens och äl.

    Hur många kilon har du gått upp totalt nu?
    3 kg

    Vilken vecka är du i ?
    25
  7. Medlem sedan
    Apr 2003
    #4
    Jennys svar:

    Hur träffades du o din kille,man?
    -När jag började plugga uppe i Kiruna gick han året över mig.

    Hur lång tid tog det innan ni var ett Par?
    -Det tog 6 månader efter att vi setts första gången ( men då bodde jag med någon annan). Vi blev placerade som bordsgrannar på en studentfest och sedan den dagen var vi ett par. Han friade efter 10 månader och nu har vi varit gifta i över 8 år

    Hur gammal e han?
    -32

    När ni har årsdag firar ni det då och hur?
    -Vi har årsdag (festen) den 1a mars men bröllopsdag den 1a juli så oftast firar vi bara bröllopsdagen (även om jag brukar få en blomma även på årsdagen). Vi brukar oftast fira med en god middag och sedan någon ny bra DVD när sonen somnat.

    Vart bär det av på sem om ni åker iväg, utomlands,Sverige?
    -Både och. Vi har varit till Skottland ett par gånger men reser ofta runt i Sverige med. Det blir gärna så när släkten är spridd runt landet.

    Hur ser en typiskt helg ut för er?
    -TV, böcker, slappa, storhandla för det mesta annars hälsar vi på hos vänner eller tar en shoppingtrip till Jönköping. (Gud vad vi är tråkiga! )

    Har ni någon gemensam hobby/aktivitet?
    -Vi är båda väldigt filminstresserade och spelar en hel del dataspel tillsammans.

    Hur gammal var du nu igen?
    -32

    första eller 2,3,4,5 osv barnet?
    -nr 2 i magen

    Vet du könet, vad blir det?
    Nope

    Hur tog killen det när du sa att han skulle bli pappa?
    -Vi hade försökt länge med denna tvåa så han blev bara glad. Efter en stund blev hans kommentar "Uhh, vi kommer att få ett decemberbarn till! Vilken månad det kommer att bli!"

    Vilket bf har du, eller snitt datum om du fått veta det?
    -31/12

    Hur många kilon har du gått upp totalt nu?
    -Jag vet knappt om jag vill nämna det...16 kg!!!

    Vilken vecka är du i ?
    -31
  8. 4
    Jennys svar:

    Hur träffades du o din kille,man?
    -När jag började plugga uppe i Kiruna gick han året över mig.

    Hur lång tid tog det innan ni var ett Par?
    -Det tog 6 månader efter att vi setts första gången ( men då bodde jag med någon annan). Vi blev placerade som bordsgrannar på en studentfest och sedan den dagen var vi ett par. Han friade efter 10 månader och nu har vi varit gifta i över 8 år

    Hur gammal e han?
    -32

    När ni har årsdag firar ni det då och hur?
    -Vi har årsdag (festen) den 1a mars men bröllopsdag den 1a juli så oftast firar vi bara bröllopsdagen (även om jag brukar få en blomma även på årsdagen). Vi brukar oftast fira med en god middag och sedan någon ny bra DVD när sonen somnat.

    Vart bär det av på sem om ni åker iväg, utomlands,Sverige?
    -Både och. Vi har varit till Skottland ett par gånger men reser ofta runt i Sverige med. Det blir gärna så när släkten är spridd runt landet.

    Hur ser en typiskt helg ut för er?
    -TV, böcker, slappa, storhandla för det mesta annars hälsar vi på hos vänner eller tar en shoppingtrip till Jönköping. (Gud vad vi är tråkiga! )

    Har ni någon gemensam hobby/aktivitet?
    -Vi är båda väldigt filminstresserade och spelar en hel del dataspel tillsammans.

    Hur gammal var du nu igen?
    -32

    första eller 2,3,4,5 osv barnet?
    -nr 2 i magen

    Vet du könet, vad blir det?
    Nope

    Hur tog killen det när du sa att han skulle bli pappa?
    -Vi hade försökt länge med denna tvåa så han blev bara glad. Efter en stund blev hans kommentar "Uhh, vi kommer att få ett decemberbarn till! Vilken månad det kommer att bli!"

    Vilket bf har du, eller snitt datum om du fått veta det?
    -31/12

    Hur många kilon har du gått upp totalt nu?
    -Jag vet knappt om jag vill nämna det...16 kg!!!

    Vilken vecka är du i ?
    -31
  9. Medlem sedan
    Jun 2006
    #5
    Hur träffades du o din kille,man?
    Vi träffades i samband med ett levande rollspel i Göteborg okt 1999, där han spelade min ängel. I korthet skulle han efter spelet åka tåg till Sthlm och jag frågade om han inte ville åka bil med oss i stället, vilket han gjorde och när vi kom till Sthlm älskade jag honom

    Hur lång tid tog det innan ni var ett Par?
    Då jag var sambo och förlovad med en annan tog det ca en månad innnan vi officielt blev ett par men det var vi från början och han friade efter 2,5 månad.

    Hur gammal e han?
    34 år

    När ni har årsdag firar ni det då och hur?
    Vi blev förälskade den 19 oktober, dagen då lajvet tog slut, och bröllopsdag den 16 sep och detta brukar vi fira med middag.

    Vart bär det av på sem om ni åker iväg, utomlands,Sverige?
    Det brukar bli till vänner och familj i Sverige och Norge och ett längre lajv varje sommar. Gotland och medeltidsveckan är en vana.

    Hur ser en typiskt helg ut för er?
    Umgås med familjen, revoverar lägenheten och träffa vänner.

    Har ni någon gemensam hobby/aktivitet?
    Levande rollspel (lajv) och rollspel, och teater

    Hur gammal var du nu igen?
    Precis fyllt 33 år

    första eller 2,3,4,5 osv barnet?
    Väntar andra barnet.

    Vet du könet, vad blir det?
    Vill inte veta men tror att det är en pojke.

    Hur tog killen det när du sa att han skulle bli pappa?
    Lika glad som jag och orolig att det inte skulle gå bra i början, då vi haft 2 MF senaste året innan denna graviditet.

    Vilket bf har du, eller snitt datum om du fått veta det?
    Har blivit flyttad till 3 feb men tror att h*n kommer i jan enligt sista mens.

    Hur många kilon har du gått upp totalt nu?
    Ca 2-3 kg
    Vilken vecka är du i ?
    v 26
  10. 5
    Hur träffades du o din kille,man?
    Vi träffades i samband med ett levande rollspel i Göteborg okt 1999, där han spelade min ängel. I korthet skulle han efter spelet åka tåg till Sthlm och jag frågade om han inte ville åka bil med oss i stället, vilket han gjorde och när vi kom till Sthlm älskade jag honom

    Hur lång tid tog det innan ni var ett Par?
    Då jag var sambo och förlovad med en annan tog det ca en månad innnan vi officielt blev ett par men det var vi från början och han friade efter 2,5 månad.

    Hur gammal e han?
    34 år

    När ni har årsdag firar ni det då och hur?
    Vi blev förälskade den 19 oktober, dagen då lajvet tog slut, och bröllopsdag den 16 sep och detta brukar vi fira med middag.

    Vart bär det av på sem om ni åker iväg, utomlands,Sverige?
    Det brukar bli till vänner och familj i Sverige och Norge och ett längre lajv varje sommar. Gotland och medeltidsveckan är en vana.

    Hur ser en typiskt helg ut för er?
    Umgås med familjen, revoverar lägenheten och träffa vänner.

    Har ni någon gemensam hobby/aktivitet?
    Levande rollspel (lajv) och rollspel, och teater

    Hur gammal var du nu igen?
    Precis fyllt 33 år

    första eller 2,3,4,5 osv barnet?
    Väntar andra barnet.

    Vet du könet, vad blir det?
    Vill inte veta men tror att det är en pojke.

    Hur tog killen det när du sa att han skulle bli pappa?
    Lika glad som jag och orolig att det inte skulle gå bra i början, då vi haft 2 MF senaste året innan denna graviditet.

    Vilket bf har du, eller snitt datum om du fått veta det?
    Har blivit flyttad till 3 feb men tror att h*n kommer i jan enligt sista mens.

    Hur många kilon har du gått upp totalt nu?
    Ca 2-3 kg
    Vilken vecka är du i ?
    v 26
  11. Medlem sedan
    Aug 2005
    #6
    Hur träffades du o din kille,man?
    En utekväll med tjejerna

    Hur lång tid tog det innan ni var ett Par?
    Hmm inte lång tid alls faktiskt =)

    Hur gammal e han?
    Några år äldre än mig

    När ni har årsdag firar ni det då och hur?
    Lite blommor och så brukar det bli

    Vart bär det av på sem om ni åker iväg, utomlands,Sverige?
    Vi har gjprt båda delar

    Hur ser en typiskt helg ut för er?
    Just nu är jag så tröööött så det är mkt vila, vi försöker få mkt tid tillsammans, äta gott, dela en flaska vin (Nä inte NU) umgås med vänner..

    Har ni någon gemensam hobby/aktivitet?
    Varandra ;-)

    Hur gammal var du nu igen?
    31

    första eller 2,3,4,5 osv barnet?
    Min trea

    Vet du könet, vad blir det?
    Nääää Liten vägrade ju, men snart e det UL igen =)

    Hur tog killen det när du sa att han skulle bli pappa?
    Det var faktiskt han som visste först, HAN berättade för mig eftersom han läste av grav.testet! Givetvis blev vi båda (försiktigt) ÖVERLYCKLIGA, det har varit en lång tuff kamp eftersom det ju är en IVF-graviditet.

    Vilket bf har du, eller snitt datum om du fått veta det?
    9/1

    Hur många kilon har du gått upp totalt nu?
    6

    Vilken vecka är du i ?
    29 (imorron 30 whiiiii!!)
  12. 6
    Hur träffades du o din kille,man?
    En utekväll med tjejerna

    Hur lång tid tog det innan ni var ett Par?
    Hmm inte lång tid alls faktiskt =)

    Hur gammal e han?
    Några år äldre än mig

    När ni har årsdag firar ni det då och hur?
    Lite blommor och så brukar det bli

    Vart bär det av på sem om ni åker iväg, utomlands,Sverige?
    Vi har gjprt båda delar

    Hur ser en typiskt helg ut för er?
    Just nu är jag så tröööött så det är mkt vila, vi försöker få mkt tid tillsammans, äta gott, dela en flaska vin (Nä inte NU) umgås med vänner..

    Har ni någon gemensam hobby/aktivitet?
    Varandra ;-)

    Hur gammal var du nu igen?
    31

    första eller 2,3,4,5 osv barnet?
    Min trea

    Vet du könet, vad blir det?
    Nääää Liten vägrade ju, men snart e det UL igen =)

    Hur tog killen det när du sa att han skulle bli pappa?
    Det var faktiskt han som visste först, HAN berättade för mig eftersom han läste av grav.testet! Givetvis blev vi båda (försiktigt) ÖVERLYCKLIGA, det har varit en lång tuff kamp eftersom det ju är en IVF-graviditet.

    Vilket bf har du, eller snitt datum om du fått veta det?
    9/1

    Hur många kilon har du gått upp totalt nu?
    6

    Vilken vecka är du i ?
    29 (imorron 30 whiiiii!!)
  13. Medlem sedan
    May 2007
    #7
    Helens svar:

    Hur träffades du o din kille,man?
    Vi jobbade på Lidl lagret som sommarjobbare...

    Hur lång tid tog det innan ni var ett Par?
    Det gick fort! 1 vecka ungefär

    Hur gammal e han?
    25

    När ni har årsdag firar ni det då och hur?
    29e juni! det här året överraskade han mig med 20 röda rosor, bubbelbad, middag på stan

    Vart bär det av på sem om ni åker iväg, utomlands,Sverige?
    I år blev det västkusten, nästa sommar blir det nog norrland. Har bott utomlands under några år, så nu upptäcker vi Sverige!

    Hur ser en typiskt helg ut för er?
    Fredag är myskväll, god mat och tv/film. Lördag är det god frukost som gäller. På senare tid har vi spenderat en del helger på ikea mm. Och på söndagar brukar vi alltid träna!

    Har ni någon gemensam hobby/aktivitet?
    Vi är båda föredetta simmare, så det delar vi. Och vi båda älskar flygplan, han är flygingenjör o jag har cert.

    Hur gammal var du nu igen?
    24

    första eller 2,3,4,5 osv barnet?
    1:a

    Vet du könet, vad blir det?
    En prins!

    Hur tog killen det när du sa att han skulle bli pappa?
    Jag ringde och berättade när han körde hem från jobbet, och oj va fort han va hemma! Han blev överlycklig!

    Vilket bf har du, eller snitt datum om du fått veta det?
    9e jan

    Hur många kilon har du gått upp totalt nu?
    9 kg

    Vilken vecka är du i ?
    30 (29+0)
  14. 7
    Helens svar:

    Hur träffades du o din kille,man?
    Vi jobbade på Lidl lagret som sommarjobbare...

    Hur lång tid tog det innan ni var ett Par?
    Det gick fort! 1 vecka ungefär

    Hur gammal e han?
    25

    När ni har årsdag firar ni det då och hur?
    29e juni! det här året överraskade han mig med 20 röda rosor, bubbelbad, middag på stan

    Vart bär det av på sem om ni åker iväg, utomlands,Sverige?
    I år blev det västkusten, nästa sommar blir det nog norrland. Har bott utomlands under några år, så nu upptäcker vi Sverige!

    Hur ser en typiskt helg ut för er?
    Fredag är myskväll, god mat och tv/film. Lördag är det god frukost som gäller. På senare tid har vi spenderat en del helger på ikea mm. Och på söndagar brukar vi alltid träna!

    Har ni någon gemensam hobby/aktivitet?
    Vi är båda föredetta simmare, så det delar vi. Och vi båda älskar flygplan, han är flygingenjör o jag har cert.

    Hur gammal var du nu igen?
    24

    första eller 2,3,4,5 osv barnet?
    1:a

    Vet du könet, vad blir det?
    En prins!

    Hur tog killen det när du sa att han skulle bli pappa?
    Jag ringde och berättade när han körde hem från jobbet, och oj va fort han va hemma! Han blev överlycklig!

    Vilket bf har du, eller snitt datum om du fått veta det?
    9e jan

    Hur många kilon har du gått upp totalt nu?
    9 kg

    Vilken vecka är du i ?
    30 (29+0)
  15. Medlem sedan
    Nov 2001
    #8

    sofie svarar

    Hur träffades du o din kille,man?
    # i skolan, jag gick i 7:an han i 9:an. då höll det iof bara en månad eller så, sen träffades vi igen när jag var 17 och då var det ingen tvekan, han hade försökt hitta mitt telnr i telkatalogen någon månad tidigare för han ville träffas, men det lyckades han inte med då jag hette Andersson (han visste inte vad mina föräldrar hette) och det bor en hel del i malmö med det efternamnet. Oj det blev en hel roman...

    Hur lång tid tog det innan ni var ett Par?
    # andra gången fick jag nycklar till hans lägenhet efter 2 dagar

    Hur gammal e han?
    # 31år

    När ni har årsdag firar ni det då och hur?
    # ibland med en god middag hemma eller på resturang.

    Vart bär det av på sem om ni åker iväg, utomlands,Sverige?
    # utomlands, turkiet och bulgarien

    Hur ser en typiskt helg ut för er?

    Har ni någon gemensam hobby/aktivitet?har det varit de senaste 6 åren.

    Hur gammal var du nu igen?
    # 29 år

    första eller 2,3,4,5 osv barnet?
    # 3

    Vet du könet, vad blir det?
    # japp tredje pojken

    Hur tog killen det när du sa att han skulle bli pappa?
    # han blev jätteglad

    Vilket bf har du, eller snitt datum om du fått veta det?
    # bf 6 jan

    Hur många kilon har du gått upp totalt nu?
    # ca 16 kg, fast från inskrivn. 12 kg. Slutade röka när jag fick veta så de första 4 kg räknar jag att det va pga att jag slutade röka.
    Vilken vecka är du i ?
    MrsSofie
  16. 8
    sofie svarar Hur träffades du o din kille,man?
    # i skolan, jag gick i 7:an han i 9:an. då höll det iof bara en månad eller så, sen träffades vi igen när jag var 17 och då var det ingen tvekan, han hade försökt hitta mitt telnr i telkatalogen någon månad tidigare för han ville träffas, men det lyckades han inte med då jag hette Andersson (han visste inte vad mina föräldrar hette) och det bor en hel del i malmö med det efternamnet. Oj det blev en hel roman...

    Hur lång tid tog det innan ni var ett Par?
    # andra gången fick jag nycklar till hans lägenhet efter 2 dagar

    Hur gammal e han?
    # 31år

    När ni har årsdag firar ni det då och hur?
    # ibland med en god middag hemma eller på resturang.

    Vart bär det av på sem om ni åker iväg, utomlands,Sverige?
    # utomlands, turkiet och bulgarien

    Hur ser en typiskt helg ut för er?

    Har ni någon gemensam hobby/aktivitet?har det varit de senaste 6 åren.

    Hur gammal var du nu igen?
    # 29 år

    första eller 2,3,4,5 osv barnet?
    # 3

    Vet du könet, vad blir det?
    # japp tredje pojken

    Hur tog killen det när du sa att han skulle bli pappa?
    # han blev jätteglad

    Vilket bf har du, eller snitt datum om du fått veta det?
    # bf 6 jan

    Hur många kilon har du gått upp totalt nu?
    # ca 16 kg, fast från inskrivn. 12 kg. Slutade röka när jag fick veta så de första 4 kg räknar jag att det va pga att jag slutade röka.
    Vilken vecka är du i ?
  17. Medlem sedan
    Nov 2001
    #9
    missade sista frågan...
    Vilken vecka är du i?
    # v 29+3
  18. 9
    missade sista frågan...
    Vilken vecka är du i?
    # v 29+3
  19. Medlem sedan
    Nov 2001
    #10
    jag gör om det, missade flera frågor....
  20. 10
    jag gör om det, missade flera frågor....
  21. Medlem sedan
    Nov 2001
    #11

    nu blev det rätt

    Hur träffades du o din kille,man?
    # i skolan, jag gick i 7:an han i 9:an. då höll det iof bara en månad eller så, sen träffades vi igen när jag var 17 och då var det ingen tvekan, han hade försökt hitta mitt telnr i telkatalogen någon månad tidigare för han ville träffas, men det lyckades han inte med då jag hette Andersson (han visste inte vad mina föräldrar hette) och det bor en hel del i malmö med det efternamnet. Oj det blev en hel roman...

    Hur lång tid tog det innan ni var ett Par?
    # andra gången fick jag nycklar till hans lägenhet efter 2 dagar

    Hur gammal e han?
    # 31år

    När ni har årsdag firar ni det då och hur?
    # ibland med en god middag hemma eller på resturang.

    Vart bär det av på sem om ni åker iväg, utomlands,Sverige?
    # utomlands, turkiet och bulgarien har det varit de senaste 6 åren.

    Hur ser en typiskt helg ut för er?
    # Fredag kväll är vi och kollar på MIF om de spelar hemma, annars mysigt hemma framför tv:n med godsaker... Lördag ishockeyträning för den lille, oftast hockeymatch för den stora, så går nästan hela lördagen, brukar laga middag tillsammans hela familjen.
    Söndag om det inte är ishockey match så brukar vi ta det lugnt.

    Har ni någon gemensam hobby/aktivitet?
    # det är väl intresset för hockeyn, har inte tid med så mycket annat

    Hur gammal var du nu igen?
    # 29 år

    första eller 2,3,4,5 osv barnet?
    # 3

    Vet du könet, vad blir det?
    # japp tredje pojken

    Hur tog killen det när du sa att han skulle bli pappa?
    # han blev jätteglad

    Vilket bf har du, eller snitt datum om du fått veta det?
    # bf 6 jan

    Hur många kilon har du gått upp totalt nu?
    # ca 16 kg, fast från inskrivn. 12 kg. Slutade röka när jag fick veta så de första 4 kg räknar jag att det va pga att jag slutade röka.

    Vilken vecka är du i ?
    # 29+3
    MrsSofie
  22. 11
    nu blev det rätt Hur träffades du o din kille,man?
    # i skolan, jag gick i 7:an han i 9:an. då höll det iof bara en månad eller så, sen träffades vi igen när jag var 17 och då var det ingen tvekan, han hade försökt hitta mitt telnr i telkatalogen någon månad tidigare för han ville träffas, men det lyckades han inte med då jag hette Andersson (han visste inte vad mina föräldrar hette) och det bor en hel del i malmö med det efternamnet. Oj det blev en hel roman...

    Hur lång tid tog det innan ni var ett Par?
    # andra gången fick jag nycklar till hans lägenhet efter 2 dagar

    Hur gammal e han?
    # 31år

    När ni har årsdag firar ni det då och hur?
    # ibland med en god middag hemma eller på resturang.

    Vart bär det av på sem om ni åker iväg, utomlands,Sverige?
    # utomlands, turkiet och bulgarien har det varit de senaste 6 åren.

    Hur ser en typiskt helg ut för er?
    # Fredag kväll är vi och kollar på MIF om de spelar hemma, annars mysigt hemma framför tv:n med godsaker... Lördag ishockeyträning för den lille, oftast hockeymatch för den stora, så går nästan hela lördagen, brukar laga middag tillsammans hela familjen.
    Söndag om det inte är ishockey match så brukar vi ta det lugnt.

    Har ni någon gemensam hobby/aktivitet?
    # det är väl intresset för hockeyn, har inte tid med så mycket annat

    Hur gammal var du nu igen?
    # 29 år

    första eller 2,3,4,5 osv barnet?
    # 3

    Vet du könet, vad blir det?
    # japp tredje pojken

    Hur tog killen det när du sa att han skulle bli pappa?
    # han blev jätteglad

    Vilket bf har du, eller snitt datum om du fått veta det?
    # bf 6 jan

    Hur många kilon har du gått upp totalt nu?
    # ca 16 kg, fast från inskrivn. 12 kg. Slutade röka när jag fick veta så de första 4 kg räknar jag att det va pga att jag slutade röka.

    Vilken vecka är du i ?
    # 29+3
  23. Medlem sedan
    Jul 2007
    #12
    Hur träffades du o din kille,man?
    *Vi träffades först inför en hockeymatch (är en liten hockeynörd). Sedan hittade han mig på nätet.

    Hur lång tid tog det innan ni var ett Par?
    *Det tog ett tag. Vi var syskon först För att göra en lång historia kort så har vi samma efternamn och vi skojade med vår omgivning att vi var syskon.. Men vi träffades första gången 2 feb -00 och blev ett par 21 april -00..

    Hur gammal e han?
    *29

    När ni har årsdag firar ni det då och hur?
    *Ofta med god mat, bio eller nått roligt..

    Vart bär det av på sem om ni åker iväg, utomlands,Sverige?
    *Både och. Senaste två åren har det varit utlandsresor

    Hur ser en typiskt helg ut för er?
    *Praktiska avhandlingar, middag med släkt och vänner, lite butiker.. de varierar på hur mycket jag orkar med..

    Har ni någon gemensam hobby/aktivitet?
    *Vi är tokig i hockey båda två

    Hur gammal var du nu igen?
    *22

    första eller 2,3,4,5 osv barnet?
    *First time för oss båda

    Vet du könet, vad blir det?
    *Nä, har varit stensäker på att det blir en kille men har börjat vela lite grann..

    Hur tog killen det när du sa att han skulle bli pappa?
    *Han blev jätteglad även fast klockan var 5.00 måndagmorgon..

    Vilket bf har du, eller snitt datum om du fått veta det?
    *BF 26 jan.. men är inställd på en feb-bebis

    Hur många kilon har du gått upp totalt nu?
    *ca 14-15 kg

    Vilken vecka är du i ?
    *27
  24. 12
    Hur träffades du o din kille,man?
    *Vi träffades först inför en hockeymatch (är en liten hockeynörd). Sedan hittade han mig på nätet.

    Hur lång tid tog det innan ni var ett Par?
    *Det tog ett tag. Vi var syskon först För att göra en lång historia kort så har vi samma efternamn och vi skojade med vår omgivning att vi var syskon.. Men vi träffades första gången 2 feb -00 och blev ett par 21 april -00..

    Hur gammal e han?
    *29

    När ni har årsdag firar ni det då och hur?
    *Ofta med god mat, bio eller nått roligt..

    Vart bär det av på sem om ni åker iväg, utomlands,Sverige?
    *Både och. Senaste två åren har det varit utlandsresor

    Hur ser en typiskt helg ut för er?
    *Praktiska avhandlingar, middag med släkt och vänner, lite butiker.. de varierar på hur mycket jag orkar med..

    Har ni någon gemensam hobby/aktivitet?
    *Vi är tokig i hockey båda två

    Hur gammal var du nu igen?
    *22

    första eller 2,3,4,5 osv barnet?
    *First time för oss båda

    Vet du könet, vad blir det?
    *Nä, har varit stensäker på att det blir en kille men har börjat vela lite grann..

    Hur tog killen det när du sa att han skulle bli pappa?
    *Han blev jätteglad även fast klockan var 5.00 måndagmorgon..

    Vilket bf har du, eller snitt datum om du fått veta det?
    *BF 26 jan.. men är inställd på en feb-bebis

    Hur många kilon har du gått upp totalt nu?
    *ca 14-15 kg

    Vilken vecka är du i ?
    *27
  25. Medlem sedan
    Jul 2005
    #13
    Hur träffades du o din kille,man?

    Jag träffade hans kompis på krogen o va på midsommarfest hos min nuvarande blev kvar där den dagen och är det än

    Hur lång tid tog det innan ni var ett Par?

    Hm det tog nog en mån, höll på avsluta ett gammalt förhållande

    Hur gammal e han?

    26

    När ni har årsdag firar ni det då och hur?

    inte alls vet inte vilken dag det är ens

    Vart bär det av på sem om ni åker iväg, utomlands,Sverige?

    vi brukar sem på olika håll

    Hur ser en typiskt helg ut för er?

    just nu så är det väll inte mkt, kolla på film o äter gott. i ej gravida fall delar vi på helgerna o gör det vi vill själva. helt perfekt faktiskt man tröttnar inte då.


    Har ni någon gemensam hobby/aktivitet?

    När vi träffades va det partylivet, vi hade varenda¨fest. nu med barn så har vi väll barnen då o inte mkt mer.

    Hur gammal var du nu igen?
    22

    första eller 2,3,4,5 osv barnet?

    2

    Vet du könet, vad blir det?

    flicka

    Hur tog killen det när du sa att han skulle bli pappa?

    tjaa lite förvanad

    Vilket bf har du, eller snitt datum om du fått veta det?

    bf 11 jan möjligen snitt 2 ve innan

    Hur många kilon har du gått upp totalt nu?

    6 kg

    Vilken vecka är du i ?

    29
  26. 13
    Hur träffades du o din kille,man?

    Jag träffade hans kompis på krogen o va på midsommarfest hos min nuvarande blev kvar där den dagen och är det än

    Hur lång tid tog det innan ni var ett Par?

    Hm det tog nog en mån, höll på avsluta ett gammalt förhållande

    Hur gammal e han?

    26

    När ni har årsdag firar ni det då och hur?

    inte alls vet inte vilken dag det är ens

    Vart bär det av på sem om ni åker iväg, utomlands,Sverige?

    vi brukar sem på olika håll

    Hur ser en typiskt helg ut för er?

    just nu så är det väll inte mkt, kolla på film o äter gott. i ej gravida fall delar vi på helgerna o gör det vi vill själva. helt perfekt faktiskt man tröttnar inte då.


    Har ni någon gemensam hobby/aktivitet?

    När vi träffades va det partylivet, vi hade varenda¨fest. nu med barn så har vi väll barnen då o inte mkt mer.

    Hur gammal var du nu igen?
    22

    första eller 2,3,4,5 osv barnet?

    2

    Vet du könet, vad blir det?

    flicka

    Hur tog killen det när du sa att han skulle bli pappa?

    tjaa lite förvanad

    Vilket bf har du, eller snitt datum om du fått veta det?

    bf 11 jan möjligen snitt 2 ve innan

    Hur många kilon har du gått upp totalt nu?

    6 kg

    Vilken vecka är du i ?

    29
  27. Medlem sedan
    Jan 2003
    #14

    Therese svarar:

    Hur träffades du o din kille,man?
    ** Vi träffades via internet!

    Hur lång tid tog det innan ni var ett Par?
    ** Ett halvår kanske...

    Hur gammal e han?
    ** 29

    När ni har årsdag firar ni det då och hur?
    ** Brukar bli middag på resturang

    Vart bär det av på sem om ni åker iväg, utomlands,Sverige?
    ** Vi har åkt till Österrike två år i rad nu på skidsemster men nästa år kan nog inte jag åka, för resan är planerad 10 dagar efter mitt BF-datum....!

    Hur ser en typiskt helg ut för er?
    ** Lung och skön, sovmorgnar och mys i sängen med barnen.
    Filmkväll med gotti gott på bordet!

    Har ni någon gemensam hobby/aktivitet
    ** Nä, inte direkt...

    Hur gammal var du nu igen?
    ** 29

    första eller 2,3,4,5 osv barnet?
    ** 3:e

    Vet du könet, vad blir det?
    ** Nej vet inte ännu..

    Hur tog killen det när du sa att han skulle bli pappa?
    ** Bättre än väntat då det är ett oplanerat barn.

    Vilket bf har du, eller snitt datum om du fått veta det?
    ** BF 5 februari

    Hur många kilon har du gått upp totalt nu?
    ** ca.8-10

    Vilken vecka är du i ?
    ** 26
    ****Therese med Melwin -03, Emmie -05 & Hjalmar -08, och Irmelin född i augusti -11****
  28. 14
    Therese svarar: Hur träffades du o din kille,man?
    ** Vi träffades via internet!

    Hur lång tid tog det innan ni var ett Par?
    ** Ett halvår kanske...

    Hur gammal e han?
    ** 29

    När ni har årsdag firar ni det då och hur?
    ** Brukar bli middag på resturang

    Vart bär det av på sem om ni åker iväg, utomlands,Sverige?
    ** Vi har åkt till Österrike två år i rad nu på skidsemster men nästa år kan nog inte jag åka, för resan är planerad 10 dagar efter mitt BF-datum....!

    Hur ser en typiskt helg ut för er?
    ** Lung och skön, sovmorgnar och mys i sängen med barnen.
    Filmkväll med gotti gott på bordet!

    Har ni någon gemensam hobby/aktivitet
    ** Nä, inte direkt...

    Hur gammal var du nu igen?
    ** 29

    första eller 2,3,4,5 osv barnet?
    ** 3:e

    Vet du könet, vad blir det?
    ** Nej vet inte ännu..

    Hur tog killen det när du sa att han skulle bli pappa?
    ** Bättre än väntat då det är ett oplanerat barn.

    Vilket bf har du, eller snitt datum om du fått veta det?
    ** BF 5 februari

    Hur många kilon har du gått upp totalt nu?
    ** ca.8-10

    Vilken vecka är du i ?
    ** 26
  29. Medlem sedan
    Sep 1999
    #15
    Så du har också en yngre kille... min älskling är 8 år äldre än mig å e verkligen den underbaraste man kan få... Tyvärr e de ju en hel del fördommar just mot yngre killar... Men jag har haft två långa förhållanden på 4 respektive 6½år med killar som varit 11 år äldre samt 2 år äldre å jag måste faktiskt säga att min nuvarande som är åtta år yngre är betydligt mer mogen än nån av dom två...
    Har du också stött på negativa reaktioner på att du är så mycke äldre än killen?
    Mest är det väl dom som aldrig träffat oss båda som reagerar... andra som träffat oss båda tänker inte på att det skulle va nån åldersskillnad...
  30. 15
    Så du har också en yngre kille... min älskling är 8 år äldre än mig å e verkligen den underbaraste man kan få... Tyvärr e de ju en hel del fördommar just mot yngre killar... Men jag har haft två långa förhållanden på 4 respektive 6½år med killar som varit 11 år äldre samt 2 år äldre å jag måste faktiskt säga att min nuvarande som är åtta år yngre är betydligt mer mogen än nån av dom två...
    Har du också stött på negativa reaktioner på att du är så mycke äldre än killen?
    Mest är det väl dom som aldrig träffat oss båda som reagerar... andra som träffat oss båda tänker inte på att det skulle va nån åldersskillnad...
  31. Medlem sedan
    Nov 2002
    #16
    ullen svarar:

    Hur träffades du o din kille,man? Jag tog fram håven ganska fort efter att jag fått nys om honom och att denna snygging var i stan för ett par månader... han bodde i den stad jag då bodde i ca 5 månader... fick ju håva fort så ingen annan skulle hinna före och det gick ju bra

    Hur lång tid tog det innan ni var ett Par? Efter 2 dejter kan man nog säga....

    Hur gammal e han? Han 32 år

    När ni har årsdag firar ni det då och hur? Nej, inte direkt, vi vet inte riktigt vilken dag vi ska betrakta som årsdag...så nej...vi firar annat lite då och då, roligare med överraskningar, fick blommor igår till exempel helt oväntat !!

    Vart bär det av på sem om ni åker iväg, utomlands,Sverige? Vi är utomlands så ofta vi kan och hinner... men har önskningar om att även resa mer i Sverige men hinner ju aldrig. Vi gillar långresor till världens hörn men reser massa i Europa också. Min sambo är ju från Holland, så vi är där ofta också.

    Hur ser en typiskt helg ut för er? Haha, ja förhoppningsvis ska de lugna ner sig då jag bara blir bättre och bättre på attt hantera saker... lider av stress-sjukdom i dagsläget... Men vi har ju bara helger på oss att greja då sambon är bortrest under veckorna oftast. Sista tiden har det ju varit mycket funderande och fixande för bebbens tillkomst.

    Har ni någon gemensam hobby/aktivitet? RESA
    Fika, laga mat, njuta av roliga och goda saker här i livet.

    Hur gammal var du nu igen? hihi, jag är 31.

    första eller 2,3,4,5 osv barnet? Första.

    Vet du könet, vad blir det? Japp, en pojke

    Hur tog killen det när du sa att han skulle bli pappa? Vi gjorde grav-testet ihop och kikade samtidigt... pga min situation kunde vi ju inte bli glada direkt...inte helt i alla fall eftersom vi ville kontrollera att det ej var utomkveds först, risken att det kunde vara ett utomkveds var ju högre än för de flesta...men nu var det inte det

    Vilket bf har du, eller snitt datum om du fått veta det? 5 januari 2008 BF

    Hur många kilon har du gått upp totalt nu? Kring 10 tror jag.

    Vilken vecka är du i ? Vecka 30, dvs 29+3
  32. 16
    ullen svarar:

    Hur träffades du o din kille,man? Jag tog fram håven ganska fort efter att jag fått nys om honom och att denna snygging var i stan för ett par månader... han bodde i den stad jag då bodde i ca 5 månader... fick ju håva fort så ingen annan skulle hinna före och det gick ju bra

    Hur lång tid tog det innan ni var ett Par? Efter 2 dejter kan man nog säga....

    Hur gammal e han? Han 32 år

    När ni har årsdag firar ni det då och hur? Nej, inte direkt, vi vet inte riktigt vilken dag vi ska betrakta som årsdag...så nej...vi firar annat lite då och då, roligare med överraskningar, fick blommor igår till exempel helt oväntat !!

    Vart bär det av på sem om ni åker iväg, utomlands,Sverige? Vi är utomlands så ofta vi kan och hinner... men har önskningar om att även resa mer i Sverige men hinner ju aldrig. Vi gillar långresor till världens hörn men reser massa i Europa också. Min sambo är ju från Holland, så vi är där ofta också.

    Hur ser en typiskt helg ut för er? Haha, ja förhoppningsvis ska de lugna ner sig då jag bara blir bättre och bättre på attt hantera saker... lider av stress-sjukdom i dagsläget... Men vi har ju bara helger på oss att greja då sambon är bortrest under veckorna oftast. Sista tiden har det ju varit mycket funderande och fixande för bebbens tillkomst.

    Har ni någon gemensam hobby/aktivitet? RESA
    Fika, laga mat, njuta av roliga och goda saker här i livet.

    Hur gammal var du nu igen? hihi, jag är 31.

    första eller 2,3,4,5 osv barnet? Första.

    Vet du könet, vad blir det? Japp, en pojke

    Hur tog killen det när du sa att han skulle bli pappa? Vi gjorde grav-testet ihop och kikade samtidigt... pga min situation kunde vi ju inte bli glada direkt...inte helt i alla fall eftersom vi ville kontrollera att det ej var utomkveds först, risken att det kunde vara ett utomkveds var ju högre än för de flesta...men nu var det inte det

    Vilket bf har du, eller snitt datum om du fått veta det? 5 januari 2008 BF

    Hur många kilon har du gått upp totalt nu? Kring 10 tror jag.

    Vilken vecka är du i ? Vecka 30, dvs 29+3
  33. Medlem sedan
    May 2007
    #17
    Mina svar!

    Hur träffades du o din kille,man?
    På en fest. Han hade spanat in mig tidigare och tyckte vi hade fått ögonkontakt men det märkte inte jag..

    Hur lång tid tog det innan ni var ett Par?
    Det tog några månade sen gjorde vi ett uppehåll på några veckor igen.

    Hur gammal e han?
    35

    När ni har årsdag firar ni det då och hur?
    Vi kramas lite extra.

    Vart bär det av på sem om ni åker iväg, utomlands,Sverige?
    Det blir skidor i Sverige eller till Öland på sommaren och flera turer med motorcyklarna.

    Hur ser en typiskt helg ut för er?
    Jag vill sova länge men tyvärr har bandysäsongen börjat så barnen ska iväg på träningar och cuper..

    Har ni någon gemensam hobby/aktivitet?
    Motorcyklar, skidåkning och hemmet.

    Hur gammal var du nu igen?
    37 snart.

    första eller 2,3,4,5 osv barnet?
    mitt tredje och min sambos första

    Vet du könet, vad blir det?
    Ingen aning!

    Hur tog killen det när du sa att han skulle bli pappa?
    Han blev inte förvånad direkt, det var jag som var trög i början och hade inte riktig koll..

    Vilket bf har du, eller snitt datum om du fått veta det?
    6 januari och hoppas verkligen inte att det blir snitt.

    Hur många kilon har du gått upp totalt nu?
    ca 8 kg.

    Vilken vecka är du i ?
    vecka 30
  34. 17
    Mina svar!

    Hur träffades du o din kille,man?
    På en fest. Han hade spanat in mig tidigare och tyckte vi hade fått ögonkontakt men det märkte inte jag..

    Hur lång tid tog det innan ni var ett Par?
    Det tog några månade sen gjorde vi ett uppehåll på några veckor igen.

    Hur gammal e han?
    35

    När ni har årsdag firar ni det då och hur?
    Vi kramas lite extra.

    Vart bär det av på sem om ni åker iväg, utomlands,Sverige?
    Det blir skidor i Sverige eller till Öland på sommaren och flera turer med motorcyklarna.

    Hur ser en typiskt helg ut för er?
    Jag vill sova länge men tyvärr har bandysäsongen börjat så barnen ska iväg på träningar och cuper..

    Har ni någon gemensam hobby/aktivitet?
    Motorcyklar, skidåkning och hemmet.

    Hur gammal var du nu igen?
    37 snart.

    första eller 2,3,4,5 osv barnet?
    mitt tredje och min sambos första

    Vet du könet, vad blir det?
    Ingen aning!

    Hur tog killen det när du sa att han skulle bli pappa?
    Han blev inte förvånad direkt, det var jag som var trög i början och hade inte riktig koll..

    Vilket bf har du, eller snitt datum om du fått veta det?
    6 januari och hoppas verkligen inte att det blir snitt.

    Hur många kilon har du gått upp totalt nu?
    ca 8 kg.

    Vilken vecka är du i ?
    vecka 30
  35. Medlem sedan
    Jun 2007
    #18
    Hur träffades du o din kille,man?
    Vi träffades via nätet, mötesplatsen

    Hur lång tid tog det innan ni var ett Par?
    När vi träffades irl sa det bara klick, och vi blev ett par direkt

    Hur gammal e han?
    35

    När ni har årsdag firar ni det då och hur?
    Årsdag 5 januari (vet inte hur vi firar då, kommer inte ihåg vad vi gjorde förra årsdagen...) och årsdag för förlovning 25 november. Vi planerar att gå ut och äta på lördagen den 24 november.

    Vart bär det av på sem om ni åker iväg, utomlands,Sverige?
    Vi har en stuga vid havet utanför Kalmar dit vi brukar åka sen har min mamma sommarställe vid mälaren där vi planerar att vara en hel del i sommar. Men förhoppningsvis blir det väl någon utlandsresa inom en inte alltför avlägsen framtid.

    Hur ser en typiskt helg ut för er?
    Väldigt varierande, oftast fotbollsmatch någon av dagarna.

    Har ni någon gemensam hobby/aktivitet?
    Fotboll (vi är båda aktiva i min dotters fotbollslag, även om jag tar ett litet uppehåll nu), skidor, fixa hemma.

    Hur gammal var du nu igen?
    31

    första eller 2,3,4,5 osv barnet?
    2 för mig 1 för Andreas

    Vet du könet, vad blir det?
    Det blir en kille

    Hur tog killen det när du sa att han skulle bli pappa?
    Han blev jätteglad om än lite paff eftersom jag väckte honom mitt i natten och berättade.

    Vilket bf har du, eller snitt datum om du fått veta det?
    29 januari

    Hur många kilon har du gått upp totalt nu?
    Vet inte riktigt men ca 4 kg

    Vilken vecka är du i ?
    27
  36. 18
    Hur träffades du o din kille,man?
    Vi träffades via nätet, mötesplatsen

    Hur lång tid tog det innan ni var ett Par?
    När vi träffades irl sa det bara klick, och vi blev ett par direkt

    Hur gammal e han?
    35

    När ni har årsdag firar ni det då och hur?
    Årsdag 5 januari (vet inte hur vi firar då, kommer inte ihåg vad vi gjorde förra årsdagen...) och årsdag för förlovning 25 november. Vi planerar att gå ut och äta på lördagen den 24 november.

    Vart bär det av på sem om ni åker iväg, utomlands,Sverige?
    Vi har en stuga vid havet utanför Kalmar dit vi brukar åka sen har min mamma sommarställe vid mälaren där vi planerar att vara en hel del i sommar. Men förhoppningsvis blir det väl någon utlandsresa inom en inte alltför avlägsen framtid.

    Hur ser en typiskt helg ut för er?
    Väldigt varierande, oftast fotbollsmatch någon av dagarna.

    Har ni någon gemensam hobby/aktivitet?
    Fotboll (vi är båda aktiva i min dotters fotbollslag, även om jag tar ett litet uppehåll nu), skidor, fixa hemma.

    Hur gammal var du nu igen?
    31

    första eller 2,3,4,5 osv barnet?
    2 för mig 1 för Andreas

    Vet du könet, vad blir det?
    Det blir en kille

    Hur tog killen det när du sa att han skulle bli pappa?
    Han blev jätteglad om än lite paff eftersom jag väckte honom mitt i natten och berättade.

    Vilket bf har du, eller snitt datum om du fått veta det?
    29 januari

    Hur många kilon har du gått upp totalt nu?
    Vet inte riktigt men ca 4 kg

    Vilken vecka är du i ?
    27
  37. Medlem sedan
    Sep 1999
    #19
    Loijsan svarar:

    Hur träffades du o din kille,man? På jobbet

    Hur lång tid tog det innan ni var ett Par? Tre månader

    Hur gammal e han? 22

    När ni har årsdag firar ni det då och hur? Vet inte ännu... vår första årsdag är i år den 17:e november. Vet inte alls vad det blir ännu men nåt skoj lär de bli iaf.

    Vart bär det av på sem om ni åker iväg, utomlands,Sverige? I somras blev det semester lite runt om i sverige och tror att dom flesta somrarna lär bli i sverige då min älskling är ganska så flygrädd...

    Hur ser en typiskt helg ut för er? Dom helger vi har barnen är vi oftast i väg på nånting typ junibacken ute å leker i flera timmar i nån parklek å nästa helg vi har dom blir det underbara barn mässan. På kvällarna har vi mys med tjejerna å tittar på nån film tillsammans å gosar me barnen. Dom helgerna e helt underbara! Dom andra helgerna är jättetråkiga... inga barn å mysa me å älsklingen jobbar typ från 12 till 22.30 fredag, lördag å söndag.

    Har ni någon gemensam hobby/aktivitet? Nja, förutom varandra och barnen så ingen direkt aktivitet... förutom sex då

    Hur gammal var du nu igen? 30

    första eller 2,3,4,5 osv barnet? Mitt tredje, sambons första

    Vet du könet, vad blir det? Näpp, ingen aning...

    Hur tog killen det när du sa att han skulle bli pappa? Åååh han blev överlycklig... vi hade ju försökt i 5-6 månader så det kändes rätt overkligt.

    Vilket bf har du, eller snitt datum om du fått veta det? Bf 19:e januari

    Hur många kilon har du gått upp totalt nu? Usch, vill inte tänka på de... men det är nog iaf 27-28kg

    Vilken vecka är du i ? 28
  38. 19
    Loijsan svarar:

    Hur träffades du o din kille,man? På jobbet

    Hur lång tid tog det innan ni var ett Par? Tre månader

    Hur gammal e han? 22

    När ni har årsdag firar ni det då och hur? Vet inte ännu... vår första årsdag är i år den 17:e november. Vet inte alls vad det blir ännu men nåt skoj lär de bli iaf.

    Vart bär det av på sem om ni åker iväg, utomlands,Sverige? I somras blev det semester lite runt om i sverige och tror att dom flesta somrarna lär bli i sverige då min älskling är ganska så flygrädd...

    Hur ser en typiskt helg ut för er? Dom helger vi har barnen är vi oftast i väg på nånting typ junibacken ute å leker i flera timmar i nån parklek å nästa helg vi har dom blir det underbara barn mässan. På kvällarna har vi mys med tjejerna å tittar på nån film tillsammans å gosar me barnen. Dom helgerna e helt underbara! Dom andra helgerna är jättetråkiga... inga barn å mysa me å älsklingen jobbar typ från 12 till 22.30 fredag, lördag å söndag.

    Har ni någon gemensam hobby/aktivitet? Nja, förutom varandra och barnen så ingen direkt aktivitet... förutom sex då

    Hur gammal var du nu igen? 30

    första eller 2,3,4,5 osv barnet? Mitt tredje, sambons första

    Vet du könet, vad blir det? Näpp, ingen aning...

    Hur tog killen det när du sa att han skulle bli pappa? Åååh han blev överlycklig... vi hade ju försökt i 5-6 månader så det kändes rätt overkligt.

    Vilket bf har du, eller snitt datum om du fått veta det? Bf 19:e januari

    Hur många kilon har du gått upp totalt nu? Usch, vill inte tänka på de... men det är nog iaf 27-28kg

    Vilken vecka är du i ? 28
  39. Medlem sedan
    May 2006
    #20
    Hur träffades du o din kille,man?
    *Hemma hos en gemensam kompis..men det var på fest hos denna kompis som det tog fart på allvar

    Hur lång tid tog det innan ni var ett Par?
    *22 dagar

    Hur gammal e han?
    *Han är ett år äldre än mig, 19 alltså.

    När ni har årsdag firar ni det då och hur?
    *Firar och firar..sist gick vi ut och åt

    Vart bär det av på sem om ni åker iväg, utomlands,Sverige?
    *Vi har varit utomlands en gång men det var för ett vi blev medbjudna till Thailan doch det säger ailalfall inte jag nej till I Sverige så åker vi gärna till landstället som ligger ute i skärgården..

    Hur ser en typiskt helg ut för er?
    *Träffa familj,släkt, kompisar, umgås extra mycket med varandra, hitta på någonting med sonen också..

    Har ni någon gemensam hobby/aktivitet?
    *Nä inte direkt

    Hur gammal var du nu igen?
    *18

    första eller 2,3,4,5 osv barnet?
    *Andra

    Vet du könet, vad blir det?
    *ingen aning!

    Hur tog killen det när du sa att han skulle bli pappa?
    *Med det här barnet tog han det jättebra med tanke på att det var ganska planerat. Vi ville inte ha för stor ålderskillnad på barnen. Med första barnet så blev han chockad och trodde att jag ljög..*s*

    Vilket bf har du, eller snitt datum om du fått veta det?
    *BF 5 januari (kompisen vi träffades hos fyller år just detta datum och det var den dagen det tog fart..Omen?)

    Hur många kilon har du gått upp totalt nu?
    *7 kg

    Vilken vecka är du i ?
    *29
  40. 20
    Hur träffades du o din kille,man?
    *Hemma hos en gemensam kompis..men det var på fest hos denna kompis som det tog fart på allvar

    Hur lång tid tog det innan ni var ett Par?
    *22 dagar

    Hur gammal e han?
    *Han är ett år äldre än mig, 19 alltså.

    När ni har årsdag firar ni det då och hur?
    *Firar och firar..sist gick vi ut och åt

    Vart bär det av på sem om ni åker iväg, utomlands,Sverige?
    *Vi har varit utomlands en gång men det var för ett vi blev medbjudna till Thailan doch det säger ailalfall inte jag nej till I Sverige så åker vi gärna till landstället som ligger ute i skärgården..

    Hur ser en typiskt helg ut för er?
    *Träffa familj,släkt, kompisar, umgås extra mycket med varandra, hitta på någonting med sonen också..

    Har ni någon gemensam hobby/aktivitet?
    *Nä inte direkt

    Hur gammal var du nu igen?
    *18

    första eller 2,3,4,5 osv barnet?
    *Andra

    Vet du könet, vad blir det?
    *ingen aning!

    Hur tog killen det när du sa att han skulle bli pappa?
    *Med det här barnet tog han det jättebra med tanke på att det var ganska planerat. Vi ville inte ha för stor ålderskillnad på barnen. Med första barnet så blev han chockad och trodde att jag ljög..*s*

    Vilket bf har du, eller snitt datum om du fått veta det?
    *BF 5 januari (kompisen vi träffades hos fyller år just detta datum och det var den dagen det tog fart..Omen?)

    Hur många kilon har du gått upp totalt nu?
    *7 kg

    Vilken vecka är du i ?
    *29
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Dags för en enkät!
    By Busan! in forum _1204 Aprilbarn
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2011-11-14, 13:23
  2. Dags för enkät?
    By frågvis in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 48
    Senaste inlägg: 2009-04-24, 12:26
  3. Enkät-dags!
    By stanna nu lilla frö! in forum _0902 Februaribarn
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2008-06-28, 15:01
  4. Enkät dags!
    By Sissi82 in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2008-05-11, 18:16
  5. Enkät dags...
    By ullen in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2008-01-02, 14:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar