Bebissugen?
_0406 Junibarn
  1. anonymt namn
    #1

    Bebissugen?

    Jag är sugen på en liten bebis, helt klart.
    Finns det fler som är det?
    Längtar efter att få gå runt med en stor mage och vara förväntansfull, men det finns inga garantier, man vet aldrig hur livet blir. Men drömma, det gör jag
    Fler som drömmer?
  2. 1
    Bebissugen? Jag är sugen på en liten bebis, helt klart.
    Finns det fler som är det?
    Längtar efter att få gå runt med en stor mage och vara förväntansfull, men det finns inga garantier, man vet aldrig hur livet blir. Men drömma, det gör jag
    Fler som drömmer?
  3. Medlem sedan
    May 2006
    #2
    Hej,
    jag är inte bebissugen, för jag sitter redan här med mitt underverk i famnen. Och det är sååå mysigt!
    Passar på att njuta så mycket jag bara kan då vi bestämt att två räcker för oss...
  4. 2
    Hej,
    jag är inte bebissugen, för jag sitter redan här med mitt underverk i famnen. Och det är sååå mysigt!
    Passar på att njuta så mycket jag bara kan då vi bestämt att två räcker för oss...
  5. Medlem sedan
    Dec 2001
    #3
    Jepp.
    Fast här har ju suget gått över till att mer vara verkighet då jag är gravid i v30 med lillasyster.
  6. 3
    Jepp.
    Fast här har ju suget gått över till att mer vara verkighet då jag är gravid i v30 med lillasyster.
  7. Medlem sedan
    Nov 2003
    #4
    Nä, vet inte hur många du har men i tisdags fyllde min tvåa 1 år (hurra hurra!) och nu blir det inga fler här.
  8. 4
    Nä, vet inte hur många du har men i tisdags fyllde min tvåa 1 år (hurra hurra!) och nu blir det inga fler här.
  9. Medlem sedan
    Nov 2000
    #5
    Sugen kan man nog säga. Edith blir storasyster för andra gången i mars. Lite tätare än tänkt från början, men jag behöver inte bara drömma
  10. 5
    Sugen kan man nog säga. Edith blir storasyster för andra gången i mars. Lite tätare än tänkt från början, men jag behöver inte bara drömma
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Inte nu, eftersom jag redan fått min bebis, men vem vet om några år?
  12. 6
    Inte nu, eftersom jag redan fått min bebis, men vem vet om några år?
  13. Medlem sedan
    Jan 2005
    #7

    Självklart

    Men det kommer att stillas i slutet av mars. När vår lilla bebis kommer.
    Camilla m F01 o O04 o F08

    skolds.blogg.se
  14. 7
    Självklart Men det kommer att stillas i slutet av mars. När vår lilla bebis kommer.
  15. Medlem sedan
    Feb 2000
    #8

    Jättesugen!

    Trots att jag har en 1½-åring med!

    Undrar just om jag lyckas övertala maken om att jag ska få en liten fyra!
    Var dig själv, det finns redan så många andra!

  16. 8
    Jättesugen! Trots att jag har en 1½-åring med!

    Undrar just om jag lyckas övertala maken om att jag ska få en liten fyra!
  17. Medlem sedan
    Apr 2007
    #9

    Jag är jättesugen!

    Vi vill gärna ha ett barn till men vi har inte tänkt oss det förrän dottern som är 3½ år nu har börjat i förskoleklass så det är 3 år till.

    Rent känslomässigt skulle jag dock kunna ta emot en bebis nu, jag längtar jättemycket och är jättesugen. Vem vet? Kanske blir det tidigare.
  18. 9
    Jag är jättesugen! Vi vill gärna ha ett barn till men vi har inte tänkt oss det förrän dottern som är 3½ år nu har börjat i förskoleklass så det är 3 år till.

    Rent känslomässigt skulle jag dock kunna ta emot en bebis nu, jag längtar jättemycket och är jättesugen. Vem vet? Kanske blir det tidigare.
  19. Medlem sedan
    Jun 2000
    #10

    Ja och nej

    Ibland är jag otroligt sugen och bara längtar. Men så som det är just nu vill jag vänta. Vi vill inte ha barnen så tätt så vi väntar lite till... Men när jag ser en bebis blir jag bebissjuk måste jag ju erkänna *s*
    Alex 040628 och Alicia 091031

    Besök vår hemsida!
    http://www.kangas-nilsson.se
  20. 10
    Ja och nej Ibland är jag otroligt sugen och bara längtar. Men så som det är just nu vill jag vänta. Vi vill inte ha barnen så tätt så vi väntar lite till... Men när jag ser en bebis blir jag bebissjuk måste jag ju erkänna *s*
  21. Matilda m.3
    #11
    Nämen Grattis, vad kul!!

    Har du någon mailadress som jag kan nå dig på, vore kul att höra hur ni har det!
  22. 11
    Nämen Grattis, vad kul!!

    Har du någon mailadress som jag kan nå dig på, vore kul att höra hur ni har det!
  23. Matilda m.3
    #12
    Inte ett dugg =)

    Visst var det mysigt att vara gravid och att ha en bebis, men nu ser jag fram emot att få lite tid utan småbarn, och njuter därför av minstingen (04´an) så mycket jag kan för sedan blir det inga fler barn här.
  24. 12
    Inte ett dugg =)

    Visst var det mysigt att vara gravid och att ha en bebis, men nu ser jag fram emot att få lite tid utan småbarn, och njuter därför av minstingen (04´an) så mycket jag kan för sedan blir det inga fler barn här.
  25. Medlem sedan
    Nov 2000
    #13
    Läser inte här så ofta såg inte ditt svar förrän nu. mejl: [email protected]
  26. 13
    Läser inte här så ofta såg inte ditt svar förrän nu. mejl: [email protected]
  27. Medlem sedan
    Feb 2002
    #14
    Skulle var skoj med syskon men bebistiden de första månaderna saknar jag inte så mycket. Jag gillar den här tiden sedan pratet kom igång. Man får sig så många goda skratt...

    Hoppas att dina drömmar uppfylls med en liten till.

    mvh
  28. 14
    Skulle var skoj med syskon men bebistiden de första månaderna saknar jag inte så mycket. Jag gillar den här tiden sedan pratet kom igång. Man får sig så många goda skratt...

    Hoppas att dina drömmar uppfylls med en liten till.

    mvh
  29. Medlem sedan
    Sep 2002
    #15
    Icke! Inga egna bebisar, men väl barnbarn!

    Äldsta sonen blev en ung pappa i helgen, så nu är Josh farbror och jag farmor!
  30. 15
    Icke! Inga egna bebisar, men väl barnbarn!

    Äldsta sonen blev en ung pappa i helgen, så nu är Josh farbror och jag farmor!
  31. Medlem sedan
    Jan 2004
    #16
    Grattis Pia! Häftigt att bli farmor redan!
  32. 16
    Grattis Pia! Häftigt att bli farmor redan!
  33. Medlem sedan
    Sep 2002
    #17
    Tack! Häftigt, men samtidigt så låter ju farmor som en riktigt gammal person!
  34. 17
    Tack! Häftigt, men samtidigt så låter ju farmor som en riktigt gammal person!
  35. Medlem sedan
    Jun 2000
    #18

    Grattis!

    Det har jag missat helt Har vår lilla grupp fått sin första farmor nu alltså, kul! Grattis till dig och din familj!
    Alex 040628 och Alicia 091031

    Besök vår hemsida!
    http://www.kangas-nilsson.se
  36. 18
    Grattis! Det har jag missat helt Har vår lilla grupp fått sin första farmor nu alltså, kul! Grattis till dig och din familj!

Liknande trådar

  1. Är så bebissugen!
    By anonymt namn in forum Mammasnack
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2007-12-17, 11:06
  2. Jag är så bebissugen!
    By Marmelad in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-11-23, 17:53
  3. Bebissugen...
    By Jeswi in forum Många barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-09-05, 14:35
  4. bebissugen men
    By ms pinky in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-27, 07:13
  5. Bebissugen
    By jennnie in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-10-24, 21:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar