Mer klar-knappar!!!
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Jan 1998
    #1

    Mer klar-knappar!!!

    Vi har ju tidigare önskat oss klarknapp så man vet om man är gravid eller inte..... Faktum är att jag tar gärna en klarknapp som talar om exakt när jag har äl också... Alla dessa tester och 24-36 timmar hit och dit gör mej galen!!!!!
    Det är roligare att prata med någon som inte använder långa, svåra ord, utan hellre korta lätta ord som "Vill du ha lite mat?"

    (Nalle Puhs lilla instruktionsbok)
  2. 1
    Mer klar-knappar!!! Vi har ju tidigare önskat oss klarknapp så man vet om man är gravid eller inte..... Faktum är att jag tar gärna en klarknapp som talar om exakt när jag har äl också... Alla dessa tester och 24-36 timmar hit och dit gör mej galen!!!!!
  3. jenlon
    #2
    Ja jag håller med. Svårt det där med ÄL och tiden. Den här månaden fick vi bara till det INNAN själva ägglossningen (fast kvällen innan ÄL borde ju räcka tycker man), dvs de två dagar testet var positivt, sen ORKADE vi helt ekelt bara inte mer. Jag menar någon slags njutning måste det ju ändå vara också, inte bara mekaniskt. Eftersom ägglossningen var tre dagar senare än väntat så hade vi legat i bra i flera dagar innan, sen gick musten ur oss. Jag känner mig rätt avtrubbad den här månaden, är genomförkyld och trött och orkar inte hoppas något.
  4. 2
    Ja jag håller med. Svårt det där med ÄL och tiden. Den här månaden fick vi bara till det INNAN själva ägglossningen (fast kvällen innan ÄL borde ju räcka tycker man), dvs de två dagar testet var positivt, sen ORKADE vi helt ekelt bara inte mer. Jag menar någon slags njutning måste det ju ändå vara också, inte bara mekaniskt. Eftersom ägglossningen var tre dagar senare än väntat så hade vi legat i bra i flera dagar innan, sen gick musten ur oss. Jag känner mig rätt avtrubbad den här månaden, är genomförkyld och trött och orkar inte hoppas något.
  5. Medlem sedan
    Jan 1998
    #3

    Utsliten....

    min gubbe är på konferens och sover borta en natt (mitt i ÄL typiskt) men han sa igår att det skulle bli skönt att få vila sej lite... Förr vill jag minnas att det var skönt att sova borta för att få sova utan att bli väckt av barnen men nu var det visst frun i huset som stör nattsömönen :-) Nja, jag tror nog inte att klagandet är SÅÅÅÅÅ allvarligt menat!

    Jag hoppas att det räcker med rufs i går kväll och i morgon kväll när jag fick positivt på äl igår och idag. Måste nog testa i kväll också så att jag vet säkert.....
    Det är roligare att prata med någon som inte använder långa, svåra ord, utan hellre korta lätta ord som "Vill du ha lite mat?"

    (Nalle Puhs lilla instruktionsbok)
  6. 3
    Utsliten.... min gubbe är på konferens och sover borta en natt (mitt i ÄL typiskt) men han sa igår att det skulle bli skönt att få vila sej lite... Förr vill jag minnas att det var skönt att sova borta för att få sova utan att bli väckt av barnen men nu var det visst frun i huset som stör nattsömönen :-) Nja, jag tror nog inte att klagandet är SÅÅÅÅÅ allvarligt menat!

    Jag hoppas att det räcker med rufs i går kväll och i morgon kväll när jag fick positivt på äl igår och idag. Måste nog testa i kväll också så att jag vet säkert.....
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4
    Jag håller med, det där gör mig galen! När man får utslag på CB tror jag alltid att det är bråttom broåttom och slänger mig i sänghalmen med älskling, men eg. har man lite tid (12-36 h) på sig va?
    Jag ligger förövrigt ganska lågt denna månad då vi ska flytta exakt den dagen som ÄL troligtvis kommer dyka upp, vi kommer vara helt slut och kan inte förvänta oss att vi orkar rufsa....Men jag står kvar på BIM listan iaf
  8. 4
    Jag håller med, det där gör mig galen! När man får utslag på CB tror jag alltid att det är bråttom broåttom och slänger mig i sänghalmen med älskling, men eg. har man lite tid (12-36 h) på sig va?
    Jag ligger förövrigt ganska lågt denna månad då vi ska flytta exakt den dagen som ÄL troligtvis kommer dyka upp, vi kommer vara helt slut och kan inte förvänta oss att vi orkar rufsa....Men jag står kvar på BIM listan iaf
  9. Medlem sedan
    Oct 2005
    #5

    Japp

    jag önskar mig självklart en sådan knapp. Det är både dyrt och frustrerande med ÄL testerna.
  10. 5
    Japp jag önskar mig självklart en sådan knapp. Det är både dyrt och frustrerande med ÄL testerna.

Liknande trådar

  1. bok om knappar
    By Aftonstjärna in forum Sond- & knappmatning
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-08-20, 14:01
  2. Namnlappar med knappar?
    By Suus in forum Småbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-11-03, 19:13
  3. andra knappar?
    By shopper in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-15, 12:15
  4. Vad är det med knappar och rattar?
    By -texas- in forum _05 Vårbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-02, 20:29
  5. 4 knappar på en dag
    By Tina med Rebecca in forum Sond- & knappmatning
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2005-11-05, 00:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar