skridskor i stl 21
_0511 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 1999
    #1

    skridskor i stl 21

    har jag köpt idag.
    Vet ni hur söta de är???
    Inte en tanke att hon ska kunna åka men hon vill ju gärna vara som sina systar och för 20 kr är det okej för mig.
    Min bror brukar åka med dem så han får väl hålla henne under armarna
    Själv begriper jag inte varör jag skulle trycka ner fötterna i något så obekvämt... Har ju fullt upp med att gå i högklackat
  2. 1
    skridskor i stl 21 har jag köpt idag.
    Vet ni hur söta de är???
    Inte en tanke att hon ska kunna åka men hon vill ju gärna vara som sina systar och för 20 kr är det okej för mig.
    Min bror brukar åka med dem så han får väl hålla henne under armarna
    Själv begriper jag inte varör jag skulle trycka ner fötterna i något så obekvämt... Har ju fullt upp med att gå i högklackat
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2
    Å, så gulligt!! Funderar på leta skridskor till Ellen oxå. Men hon har liiite större fossingar än din lilla skrutta...! Jag ska låna skridskor av en kompis, för jag längtar efter att få åka!!
  4. 2
    Å, så gulligt!! Funderar på leta skridskor till Ellen oxå. Men hon har liiite större fossingar än din lilla skrutta...! Jag ska låna skridskor av en kompis, för jag längtar efter att få åka!!
  5. Medlem sedan
    Aug 2005
    #3
    Kanske ett par skridskor till Katja i julklapp. Fast sen åker vi till Thailand vid nyår och år borta i 3 veckor... Kanske satsar på en ny baddräkt i stället!
  6. 3
    Kanske ett par skridskor till Katja i julklapp. Fast sen åker vi till Thailand vid nyår och år borta i 3 veckor... Kanske satsar på en ny baddräkt i stället!
  7. Medlem sedan
    Sep 1999
    #4
    Å, thailand... inte avundsjuk alls...
  8. 4
    Å, thailand... inte avundsjuk alls...
  9. Medlem sedan
    Aug 2005
    #5
    Känns helt overkligt att vi ska dit! Jag har aldrig varit där och inte kännt för att åka dit (så långt bort - finns mkt roligt att se på närmare håll om man vill spendera pengar på att resa). Men nu ska vi av olika orsaker dit hela familjen (vi är 7 st!). Har visat sig att en stor del av bekantskapskretsen ska dit samtidigt... Det ska bli jätte skönt - men jag hade nog hellre lagt pengarna på något annat... Men det är mest makens pengar som går åt (jag betalar för mig och han för resten - fyra av barnen är ju "bara" hans) så då får han välja!
  10. 5
    Känns helt overkligt att vi ska dit! Jag har aldrig varit där och inte kännt för att åka dit (så långt bort - finns mkt roligt att se på närmare håll om man vill spendera pengar på att resa). Men nu ska vi av olika orsaker dit hela familjen (vi är 7 st!). Har visat sig att en stor del av bekantskapskretsen ska dit samtidigt... Det ska bli jätte skönt - men jag hade nog hellre lagt pengarna på något annat... Men det är mest makens pengar som går åt (jag betalar för mig och han för resten - fyra av barnen är ju "bara" hans) så då får han välja!

Liknande trådar

  1. Nya skridskor stl 27
    By Änglar & Troll in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-02-14, 12:40
  2. Skridskor.....
    By Sanna, William&Linus in forum Autismspektrum
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-01-19, 13:29
  3. Skridskor
    By kallo in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-11-28, 21:33
  4. Skridskor (OT)
    By Line32 in forum Småbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-11-25, 22:18
  5. Skridskor
    By jannice_ in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-18, 09:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar