Tänk, här har vi hängt i >5 år
_0209 Septemberbarn
  1. Ulrica m H & V
    #1

    Tänk, här har vi hängt i >5 år

    Jag är inte inne ofta här men ibland studsar man in...för mig är det fortfarande aff men det är en annan sak. Kul att läsa om allas vedermödor...

    Jag sitter här i kväll med en dotter som säger att hon ska bli konstnär... jag får inte titta på hennes konstnärsteckning, hon har feber men tickar på. Sonen höjer och sänker ljudet på radion... pappa tycker vi spelar för högt men han är på jobbet i kväll. han ska "vabba" i morgon så han preppar sina maskiner så att han kommer åt dem. Så att jag kan åka och ha viktigt möte på jobbet. "Viktigt möte" är förövrigt en av de mest poppis lekarna på dagis... vad säger det :-)

    Livet rullar på... jobbar kvar i Södertälje men vill innåt stan, samtidigt som jag gillar mitt jobb, lite slitsamt. Ska på intervju om någon vecka... måste söka om min tjänst på jobbet då vi omorganiserar... Driver stort webbprojekt, bloggar privat, umgås med familjen, vänner i den mån de barnlösa har tid (sällan), tränar när jag tar mig tid.

    Dags för konstnärsteckning nummer två... sonen diskar (jag tror han blir kock med stort bilintresse...vrooom.

    Kika gärna in på http://andrabullarnu.blogspot.com/ om ni vill.
  2. 1
    Tänk, här har vi hängt i >5 år Jag är inte inne ofta här men ibland studsar man in...för mig är det fortfarande aff men det är en annan sak. Kul att läsa om allas vedermödor...

    Jag sitter här i kväll med en dotter som säger att hon ska bli konstnär... jag får inte titta på hennes konstnärsteckning, hon har feber men tickar på. Sonen höjer och sänker ljudet på radion... pappa tycker vi spelar för högt men han är på jobbet i kväll. han ska "vabba" i morgon så han preppar sina maskiner så att han kommer åt dem. Så att jag kan åka och ha viktigt möte på jobbet. "Viktigt möte" är förövrigt en av de mest poppis lekarna på dagis... vad säger det :-)

    Livet rullar på... jobbar kvar i Södertälje men vill innåt stan, samtidigt som jag gillar mitt jobb, lite slitsamt. Ska på intervju om någon vecka... måste söka om min tjänst på jobbet då vi omorganiserar... Driver stort webbprojekt, bloggar privat, umgås med familjen, vänner i den mån de barnlösa har tid (sällan), tränar när jag tar mig tid.

    Dags för konstnärsteckning nummer två... sonen diskar (jag tror han blir kock med stort bilintresse...vrooom.

    Kika gärna in på http://andrabullarnu.blogspot.com/ om ni vill.
  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2
    Visst är det häftigt! Kommer ihåg för så där 5 år och 2 månader sedan när vi skrev om slemproppar och annat som man inte ens visste vad det var
    Nu sitter vi här med stora barn med egna viljor och sätt. Personligen skulle jag vilja säga att jag lärt mig mer på de här 5 åren än vad jag gjort på många barnlösa år. Ja alltså inga allmänbildade saker utan mer mänskliga och känslomässiga upptäckter.
    Och det inte bara till det sämre...
  4. 2
    Visst är det häftigt! Kommer ihåg för så där 5 år och 2 månader sedan när vi skrev om slemproppar och annat som man inte ens visste vad det var
    Nu sitter vi här med stora barn med egna viljor och sätt. Personligen skulle jag vilja säga att jag lärt mig mer på de här 5 åren än vad jag gjort på många barnlösa år. Ja alltså inga allmänbildade saker utan mer mänskliga och känslomässiga upptäckter.
    Och det inte bara till det sämre...

Liknande trådar

  1. Ni som hängt här ett tag...
    By S-JJ in forum Vikt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-02-14, 01:36
  2. Vk hängt sig....
    By compax in forum Vikt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-06-05, 21:41
  3. ett ord som jag har hängt upp mig på
    By MYZOXE! in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-10-19, 16:35
  4. Vem har hängt sig ?
    By anna197 in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-07-11, 16:16
  5. Min man har hängt upp sig
    By Babbel in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-01-31, 00:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar