Vad gör ni egentligen? -upprop
_01 Sommarbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2001
    #1

    Vad gör ni egentligen? -upprop

    Här händer ju nästan ingenting på detta forumet...
    Har alla fastnat i Facebook eller???

    Filip har lite feber så vi är hemma idag ...
    "There's never enough time to do all the nothing you want." /Calvin
    http://lisopasi.com
  2. 1
    Vad gör ni egentligen? -upprop Här händer ju nästan ingenting på detta forumet...
    Har alla fastnat i Facebook eller???

    Filip har lite feber så vi är hemma idag ...
  3. Medlem sedan
    Nov 2000
    #2
    Nej, här är det inget Facebook.. *ler* Är här inne och kikar ibland, men hinner inte med så mycket mer. Jobbar o jobbar, pluggar, dessutom har jag träffat en ny man som bor en bit härifrån, så jag åker dit ibland o är borta några dagar i sträck. Full fart med skola/fritids för min 6-åring och dagis för 5-åringen.

    Är hemma och VABar idag, Ramona har lite feber o Walter hostar så hemskt...

    *kram*
  4. 2
    Nej, här är det inget Facebook.. *ler* Är här inne och kikar ibland, men hinner inte med så mycket mer. Jobbar o jobbar, pluggar, dessutom har jag träffat en ny man som bor en bit härifrån, så jag åker dit ibland o är borta några dagar i sträck. Full fart med skola/fritids för min 6-åring och dagis för 5-åringen.

    Är hemma och VABar idag, Ramona har lite feber o Walter hostar så hemskt...

    *kram*
  5. Medlem sedan
    Sep 2001
    #3

    ja denna

    förkylning med hosta o feber, jag hoppas innerligen att den inte blir lika långrandig hos oss som hos grannen

    Hur har det gått med din vikt? Själv har jag stått o stampat sedan början av sommaren, vill ner 3kg till, men jag är ju iallafall under 25 i BMI nu

    kram
    "There's never enough time to do all the nothing you want." /Calvin
    http://lisopasi.com
  6. 3
    ja denna förkylning med hosta o feber, jag hoppas innerligen att den inte blir lika långrandig hos oss som hos grannen

    Hur har det gått med din vikt? Själv har jag stått o stampat sedan början av sommaren, vill ner 3kg till, men jag är ju iallafall under 25 i BMI nu

    kram
  7. Medlem sedan
    Nov 2000
    #4
    Här är det lite varannandagssjuka, ena dagen är dom friska, nästa är dom sjuka, så har det hållit på en vecka... Men vi har kommit lindrigt undan ändå jämfört med många andra...

    Vikten, ja... Den har jag inte orkat lägga så mycket energi på... Orkar inte tänka bra matmässigt o äter alldeles för mycket godis o för lite frukt.... Men jag står ganska still ändå. Har visserligen gått upp lite, men det kom när jag började dansa så jag tar det som positivt, att det är muskler, och jag känner inget negativt på mina kläder. Vet att jag borde skärpa mej, men jag har ingen inspiration nu... Men så länge jag inte går upp mer så är jag nöjd. Det jag skulle behöva lite mer ordning på är träningen, men det är inte lätt att få till det nu när jag har barnen så mycket själv och när jag jobbar oregelbundna tider. Men men... Någon gång kanske det blir ordning på det också! *ler*

    Kram
  8. 4
    Här är det lite varannandagssjuka, ena dagen är dom friska, nästa är dom sjuka, så har det hållit på en vecka... Men vi har kommit lindrigt undan ändå jämfört med många andra...

    Vikten, ja... Den har jag inte orkat lägga så mycket energi på... Orkar inte tänka bra matmässigt o äter alldeles för mycket godis o för lite frukt.... Men jag står ganska still ändå. Har visserligen gått upp lite, men det kom när jag började dansa så jag tar det som positivt, att det är muskler, och jag känner inget negativt på mina kläder. Vet att jag borde skärpa mej, men jag har ingen inspiration nu... Men så länge jag inte går upp mer så är jag nöjd. Det jag skulle behöva lite mer ordning på är träningen, men det är inte lätt att få till det nu när jag har barnen så mycket själv och när jag jobbar oregelbundna tider. Men men... Någon gång kanske det blir ordning på det också! *ler*

    Kram
  9. Medlem sedan
    Oct 2000
    #5

    inget facebook här inte

    bara renoveringskaos, höstlov o trotsiga barn

    lycklig mamma till Theo -01, Tuva -04 och Elliot -07

    "Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den"
  10. 5
    inget facebook här inte bara renoveringskaos, höstlov o trotsiga barn
  11. Medlem sedan
    Sep 2001
    #6
    är ni inte klara? Eller har ni börjat på nåt nytt efter köket?

    *kram*
  12. 6
    är ni inte klara? Eller har ni börjat på nåt nytt efter köket?

    *kram*
  13. Medlem sedan
    Nov 1999
    #7
    Total fastnat i Facebook faktiskt! Jag som höll ut så länge innan jag blev medlem....=/
    Fast nu sitter jag och tittar på vad jag ska köpa för telefon...det blir nog en sån här:
    http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?...e=pp&pid=10982
    *älska*
  14. 7
    Total fastnat i Facebook faktiskt! Jag som höll ut så länge innan jag blev medlem....=/
    Fast nu sitter jag och tittar på vad jag ska köpa för telefon...det blir nog en sån här:
    http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?...e=pp&pid=10982
    *älska*
  15. Medlem sedan
    Oct 2000
    #8

    nu är det hallens tur

    så näää, klara blir vi nog aldrig känns det som

    lycklig mamma till Theo -01, Tuva -04 och Elliot -07

    "Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den"
  16. 8
    nu är det hallens tur så näää, klara blir vi nog aldrig känns det som
  17. Medlem sedan
    Jun 2001
    #9
    Har inte fastnat i facebook, som kanske märks. Kan inte ens inloggningen utantill....*s*

    Jag vabbar Tove idag, halfluss IGEN! Men hon är inte speciellt dålig utan hon är väl hemma mest för att smittorisken ska försvinna iom kåvepeninet. Men nu får det allt vara slut på antibiotika. Det är tredje kuren på kort tid så snart är hon väl immun...*suckar*.....Jag ska dock jobba ikväll.

    Annars läser jag här varje dag....eller läser och läser, det är ju otroligt lungt som du säger. Snart tar de väl bort gruppen ;o)

    Krya på Filip! Kram!
  18. 9
    Har inte fastnat i facebook, som kanske märks. Kan inte ens inloggningen utantill....*s*

    Jag vabbar Tove idag, halfluss IGEN! Men hon är inte speciellt dålig utan hon är väl hemma mest för att smittorisken ska försvinna iom kåvepeninet. Men nu får det allt vara slut på antibiotika. Det är tredje kuren på kort tid så snart är hon väl immun...*suckar*.....Jag ska dock jobba ikväll.

    Annars läser jag här varje dag....eller läser och läser, det är ju otroligt lungt som du säger. Snart tar de väl bort gruppen ;o)

    Krya på Filip! Kram!
  19. Medlem sedan
    Dec 2000
    #10

    Ja, Facebook för hela slanten!

    Men jag är härinne med varje dag, men eftersom ingen annan skrivit nåt så knatar jag vidare istället!
  20. 10
    Ja, Facebook för hela slanten! Men jag är härinne med varje dag, men eftersom ingen annan skrivit nåt så knatar jag vidare istället!
  21. Medlem sedan
    Sep 2001
    #11

    *s*

    åh den såg trevlig ut
    "There's never enough time to do all the nothing you want." /Calvin
    http://lisopasi.com
  22. 11
    *s* åh den såg trevlig ut
  23. Medlem sedan
    Sep 2001
    #12

    tack o krya på

    till er med. Det är ingen annan i familjen som bär på halsflussen utan att veta det? Hörde om en familj där det snurrade runt i evigheter, tillslut så visade det sig att även hunden hade det

    Vi får se till att få igång sidan igen
    "There's never enough time to do all the nothing you want." /Calvin
    http://lisopasi.com
  24. 12
    tack o krya på till er med. Det är ingen annan i familjen som bär på halsflussen utan att veta det? Hörde om en familj där det snurrade runt i evigheter, tillslut så visade det sig att även hunden hade det

    Vi får se till att få igång sidan igen
  25. Medlem sedan
    Sep 2001
    #13

    jo

    det blir ju lätt så
    "There's never enough time to do all the nothing you want." /Calvin
    http://lisopasi.com
  26. 13
    jo det blir ju lätt så
  27. Medlem sedan
    Nov 1998
    #14

    njaaoo

    Har rätt fullt upp här. Det är innebandy, handboll, gympa och simning.. Dock tack och lov inte samma barn...

    Å ja.. det skall väl erkännas.. Facebook är ju rätt kul.... Hinner iofs inte riktigt med där heller.

    Hampus, mitt sommarbarn Han tycker det är jättekul i skolan. Den här veckan är det höstlov, så de är på fritids (de stora) I ettan har de en kille med downs syndrom. Så på väggen där hänger en liten "fusk"lapp med olika tecken för teckenspråk. Det tyckte H var jättekul och har idag lärt sig massor. Tänk vilken lyx att få lära sig teckenspråk

    Annars har vi väl precis avklarat två omgångar av vattenkoppor.... Gubben ligger med lunginflammation. Väntar bara på min tur

    kram alla
    mamma till fyra
  28. 14
    njaaoo Har rätt fullt upp här. Det är innebandy, handboll, gympa och simning.. Dock tack och lov inte samma barn...

    Å ja.. det skall väl erkännas.. Facebook är ju rätt kul.... Hinner iofs inte riktigt med där heller.

    Hampus, mitt sommarbarn Han tycker det är jättekul i skolan. Den här veckan är det höstlov, så de är på fritids (de stora) I ettan har de en kille med downs syndrom. Så på väggen där hänger en liten "fusk"lapp med olika tecken för teckenspråk. Det tyckte H var jättekul och har idag lärt sig massor. Tänk vilken lyx att få lära sig teckenspråk

    Annars har vi väl precis avklarat två omgångar av vattenkoppor.... Gubben ligger med lunginflammation. Väntar bara på min tur

    kram alla
  29. Medlem sedan
    Sep 2001
    #15

    vilken sjukstuga :(

    hoppas du klarar dig.

    Här är det lillebror som lär sig teckenspråk, det finns en kille på hans förskola med downs syndrom, visst är det häftigt vad de kan lära sig
    "There's never enough time to do all the nothing you want." /Calvin
    http://lisopasi.com
  30. 15
    vilken sjukstuga :( hoppas du klarar dig.

    Här är det lillebror som lär sig teckenspråk, det finns en kille på hans förskola med downs syndrom, visst är det häftigt vad de kan lära sig
  31. Medlem sedan
    Jun 2001
    #16
    Mjaaae....lite ont i halsen har jag med fått igen. Men då Tove hade det första gången för ca 3 veckor så fick hela familjen varsin kur, då läkaren misstänkte att Michelle är bäraren(?!) hon som inte ens var sjuk, men hade streptokocker.....kanske skulle kolla firrarna ;o)....hoppas iaf jag slipper gå med Michelle till VC, eller hoppas(!) jag GÖR det inte det får R göra, sist tog det 40 min innan hon öppnade munen för ett halsprov....it´s not a joke!

    Nej, vi får la gå dit alla igen om det inte blir bättre...
  32. 16
    Mjaaae....lite ont i halsen har jag med fått igen. Men då Tove hade det första gången för ca 3 veckor så fick hela familjen varsin kur, då läkaren misstänkte att Michelle är bäraren(?!) hon som inte ens var sjuk, men hade streptokocker.....kanske skulle kolla firrarna ;o)....hoppas iaf jag slipper gå med Michelle till VC, eller hoppas(!) jag GÖR det inte det får R göra, sist tog det 40 min innan hon öppnade munen för ett halsprov....it´s not a joke!

    Nej, vi får la gå dit alla igen om det inte blir bättre...
  33. Medlem sedan
    Apr 2000
    #17

    FB

    Jag har fastnat på ett annat FB - dvs. funbeat.se
    Och så kan jag ju inte hålla mig från komiform, OÄF och ett par andra på AFF.

    Facebook reggade jag mig på för ett bra tag sen men kom aldrig längre. Det är något stressande att få mess att den och den har lagt till mig som vän där... kanske jag kommer längre så småningom!
  34. 17
    FB Jag har fastnat på ett annat FB - dvs. funbeat.se
    Och så kan jag ju inte hålla mig från komiform, OÄF och ett par andra på AFF.

    Facebook reggade jag mig på för ett bra tag sen men kom aldrig längre. Det är något stressande att få mess att den och den har lagt till mig som vän där... kanske jag kommer längre så småningom!
  35. Medlem sedan
    Sep 2001
    #18

    aha

    kommer du in på Facebook igen så får du söka upp gruppen AFF's 2001r
    så hittar du oss andra
    "There's never enough time to do all the nothing you want." /Calvin
    http://lisopasi.com
  36. 18
    aha kommer du in på Facebook igen så får du söka upp gruppen AFF's 2001r
    så hittar du oss andra
  37. Medlem sedan
    May 2002
    #19

    här pendlar vi...

    ...mellan sjukhuset å hemmet! känns det som iaf! *suck*

    alex tog bort halsmandlarna i torsdags, op gick bra, så nu är han hemma å vilar...

    då passar waldemar på att bli dålig... eller dålig, han har fått ett bråck! *dubbel suck* så på fredag ska han opereras...

    trodde att det var slut på sjukhus besöken när vi väl fått hem gabriel (han fick hjärtmuskel inflammation när han var en vecka gammal å låg två veckor på sjukhuset) ... men men...

    som det ser ut nu så är det bara ludde som klarat sej från att behöva vara på sjukhus... håller tummaran för att det ska fortsätta så oxå...

    facebook har jag inte tittat in på.. har lixom inte så mycket tid över sen tvillingarna kom! *ler*

    *kramkram*
    mamma till Alexander 010727, Ludwig 040818, Waldemar och Gabriel 070901


    http://www.bottimedmera.blogspot.com/
  38. 19
    här pendlar vi... ...mellan sjukhuset å hemmet! känns det som iaf! *suck*

    alex tog bort halsmandlarna i torsdags, op gick bra, så nu är han hemma å vilar...

    då passar waldemar på att bli dålig... eller dålig, han har fått ett bråck! *dubbel suck* så på fredag ska han opereras...

    trodde att det var slut på sjukhus besöken när vi väl fått hem gabriel (han fick hjärtmuskel inflammation när han var en vecka gammal å låg två veckor på sjukhuset) ... men men...

    som det ser ut nu så är det bara ludde som klarat sej från att behöva vara på sjukhus... håller tummaran för att det ska fortsätta så oxå...

    facebook har jag inte tittat in på.. har lixom inte så mycket tid över sen tvillingarna kom! *ler*

    *kramkram*
  39. Medlem sedan
    Oct 2000
    #20

    men blä vilken otur

    ni har haft!
    Hoppas op går bra på fredag så ni slipper sjukhus mera sen!
    *kram*

    lycklig mamma till Theo -01, Tuva -04 och Elliot -07

    "Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den"
  40. 20
    men blä vilken otur ni har haft!
    Hoppas op går bra på fredag så ni slipper sjukhus mera sen!
    *kram*
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Egentligen (vaccinering) egentligen
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-10-07, 19:21
  2. Upprop!
    By FinlandsSofia in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 46
    Senaste inlägg: 2009-02-02, 22:01
  3. Upprop
    By Victoria m Aimee -06 in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-02, 10:22
  4. UPPROP!
    By - Miko - in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 75
    Senaste inlägg: 2007-08-20, 23:06
  5. Upprop!
    By Lott@ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 36
    Senaste inlägg: 2007-04-04, 21:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar