Orolig
_0804 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2007
    #1

    Orolig

    Jag vet jag skqa ite oroa mig, men det är så svårt att låta bli. Har kännt bebben varje dag åtminstånde lite iaf. Nu har jag inte kännt något sedan i fredags. Börjar bli orolig, sen hade jag ont i magen i lördags med. Allt känns inte som det ska. Vill bara ringa ner och be om ett ul för att se om den verkligen lever. Men de kommer ju bara att tycka det är nojja. Ska ju lyssna på hjärtljuden på fredag men jag vill inte gå och oroa mig hela veckan. =(
  2. 1
    Orolig Jag vet jag skqa ite oroa mig, men det är så svårt att låta bli. Har kännt bebben varje dag åtminstånde lite iaf. Nu har jag inte kännt något sedan i fredags. Börjar bli orolig, sen hade jag ont i magen i lördags med. Allt känns inte som det ska. Vill bara ringa ner och be om ett ul för att se om den verkligen lever. Men de kommer ju bara att tycka det är nojja. Ska ju lyssna på hjärtljuden på fredag men jag vill inte gå och oroa mig hela veckan. =(
  3. Medlem sedan
    Sep 2007
    #2
    Hej.
    Är i samma situation =( och ringde min Bm ídag o lämnade meddelande.
    Har varit på ett ul i vecka 12ca och ska på det stora i dec.
    Är i vecka 15 nu och de borde väl kunna höra hjärtljuden nu?

    Om du är orolig så tycker jag att du ska ringa, man vill ju veta direkt!
    Vilken vecka är du i?

    *kram*
  4. 2
    Hej.
    Är i samma situation =( och ringde min Bm ídag o lämnade meddelande.
    Har varit på ett ul i vecka 12ca och ska på det stora i dec.
    Är i vecka 15 nu och de borde väl kunna höra hjärtljuden nu?

    Om du är orolig så tycker jag att du ska ringa, man vill ju veta direkt!
    Vilken vecka är du i?

    *kram*
  5. Medlem sedan
    Aug 2007
    #3
    Nu kan jag äntligen känna mig lugn igen, den håller på som satan i magen just nu. Aldrig att den har hållt på som den gör nu. Men det är skönt för nu kan jag pusta ut. Ja, enligt min BM så ska vi höra det nu och jag är i vecka 15 med. Så de ska höras nu. Har ju bokad tid till hjärthjuden.

    Kram
  6. 3
    Nu kan jag äntligen känna mig lugn igen, den håller på som satan i magen just nu. Aldrig att den har hållt på som den gör nu. Men det är skönt för nu kan jag pusta ut. Ja, enligt min BM så ska vi höra det nu och jag är i vecka 15 med. Så de ska höras nu. Har ju bokad tid till hjärthjuden.

    Kram
  7. Medlem sedan
    Sep 2007
    #4
    Va skönt! Härligt!
    Jag tycker att jag kände mer innan men det var väl antagligen bara tarmarna då *s*
    Kan det gå flera dagar utan att man känner av bebisen?
  8. 4
    Va skönt! Härligt!
    Jag tycker att jag kände mer innan men det var väl antagligen bara tarmarna då *s*
    Kan det gå flera dagar utan att man känner av bebisen?
  9. Medlem sedan
    Aug 2007
    #5
    Nu i början ska det kunna göra det, de säger ju att det är tidigt att känna bebis speciellt som förstföderska. Men jag är lycklig att jag får känna den så tidigt, fast jag vill ju se den snart med =) Vill veta könet och så. =)
  10. 5
    Nu i början ska det kunna göra det, de säger ju att det är tidigt att känna bebis speciellt som förstföderska. Men jag är lycklig att jag får känna den så tidigt, fast jag vill ju se den snart med =) Vill veta könet och så. =)
  11. Medlem sedan
    Aug 2007
    #6
    Lite roligt jag heter med Jennie
  12. 6
    Lite roligt jag heter med Jennie
  13. Medlem sedan
    Sep 2003
    #7
    Nej, man ska inte oroa sig. Men från det att man kissar på stickan och får sitt plus så är man orolig för sitt barn. I magen eller utanför... jag har en sex-och-ett-halvtåring och en två-och-ett-halvtåring och jag oroar mig för dem varenda dag Men man lär sig så småningom att vara lite coolare (eller jag försöker iaf) men nog tusan är oron för den lilla trean i magen där ändå...

    Hoppas du får lyssna på hjärtljuden på fredag. Det kommer att lugna dig, jag lovar. Men oron slipper man inte undan ändå.
  14. 7
    Nej, man ska inte oroa sig. Men från det att man kissar på stickan och får sitt plus så är man orolig för sitt barn. I magen eller utanför... jag har en sex-och-ett-halvtåring och en två-och-ett-halvtåring och jag oroar mig för dem varenda dag Men man lär sig så småningom att vara lite coolare (eller jag försöker iaf) men nog tusan är oron för den lilla trean i magen där ändå...

    Hoppas du får lyssna på hjärtljuden på fredag. Det kommer att lugna dig, jag lovar. Men oron slipper man inte undan ändå.
  15. Medlem sedan
    Sep 2007
    #8
    Rätt lustigt ja
    Vart bor du?
  16. 8
    Rätt lustigt ja
    Vart bor du?

Liknande trådar

  1. Orolig eller över-orolig?
    By Otis in forum Småbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-08-30, 08:28
  2. Orolig!!!
    By Orolig/anonym in forum Abort
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-07, 15:34
  3. Orolig...
    By anonymt namn in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-12-19, 07:45
  4. Orolig dag
    By UKU-naut in forum _0308 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-16, 20:57
  5. Orolig! Är ej orolig längre!
    By Orolig igår! in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-20, 19:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar