Vi är fortfarande kvar...
_0711 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2002
    #1

    Vi är fortfarande kvar...

    på BB. Hon väger idag 2430 gr. Hon är lite gul så dom tog prover i morse så vi får se vad dom säger.

    Vi kommer lite kvar några dagar till. Mannen är på avd nu och tar hand om Evelina medans jag skriver en snabbis här på bibblan.

    Man har ingen ork att gå knappt. Känner man när man går längre sträckor.

    Storebror längtar efter lillasyster och vill att både hon och mamma ska komma hem snart.

    Har sån hemlängtan på kvällarna. Delar rum så mannen har inte kunnat sova här en enda natt inte ens förlossningsnatten så det har kännts otroligt jobbigt.

    Sköt om er så skriver jag så fort jag kommer hem en forlossningsberättelse.

    Kram på er
  2. 1
    Vi är fortfarande kvar... på BB. Hon väger idag 2430 gr. Hon är lite gul så dom tog prover i morse så vi får se vad dom säger.

    Vi kommer lite kvar några dagar till. Mannen är på avd nu och tar hand om Evelina medans jag skriver en snabbis här på bibblan.

    Man har ingen ork att gå knappt. Känner man när man går längre sträckor.

    Storebror längtar efter lillasyster och vill att både hon och mamma ska komma hem snart.

    Har sån hemlängtan på kvällarna. Delar rum så mannen har inte kunnat sova här en enda natt inte ens förlossningsnatten så det har kännts otroligt jobbigt.

    Sköt om er så skriver jag så fort jag kommer hem en forlossningsberättelse.

    Kram på er
  3. Medlem sedan
    Jun 2001
    #2
    Åhh, gumman!! Lider med dig, kämpigt det där när man verkligen VILL hem!!! Jobbigt också att han inte får stanna kvar, men snart är ni hemma hela familjen och får pusta ut och ta ikapp. Ligger ni på vanliga BB eller NEO?

    strykekramar kommer i massor!! Sköt om dig, allt ordnar sig!
  4. 2
    Åhh, gumman!! Lider med dig, kämpigt det där när man verkligen VILL hem!!! Jobbigt också att han inte får stanna kvar, men snart är ni hemma hela familjen och får pusta ut och ta ikapp. Ligger ni på vanliga BB eller NEO?

    strykekramar kommer i massor!! Sköt om dig, allt ordnar sig!
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Styrkekramar i mängder till er nu.
    När har de sagt att ni får åka hem? Måste hon väga en viss vikt eller vad är det de väntar på?

    Håller tummarna stenhårt att ni får åka hem fortare än ni tror.
  6. 3
    Styrkekramar i mängder till er nu.
    När har de sagt att ni får åka hem? Måste hon väga en viss vikt eller vad är det de väntar på?

    Håller tummarna stenhårt att ni får åka hem fortare än ni tror.
  7. Medlem sedan
    Jan 2002
    #4

    Åh

    är ni fortfarande kvar - så synd om er - förstår att ni vill hem nu. Särkilt som mannen inte får sova kvar heller, det är ju typiskt.

    Håller tummarna att provsvaren visar på bra saker så att ni får åka hem väldigt snart.

    Har de sagt när ni får komma hem, eller beror det på vad hon väger eller provsvaren kanske?

    Många styrkekramar till er i alla fall
    Cecilia m Gustaf 0210, Emma 0411 & Sara 0712
    http://sisselaj.blogg.se

    *Att våga är att förlora fotfästet en stund. Att inte våga är att förlora sig själv*
    - Kierkegaard-
  8. 4
    Åh är ni fortfarande kvar - så synd om er - förstår att ni vill hem nu. Särkilt som mannen inte får sova kvar heller, det är ju typiskt.

    Håller tummarna att provsvaren visar på bra saker så att ni får åka hem väldigt snart.

    Har de sagt när ni får komma hem, eller beror det på vad hon väger eller provsvaren kanske?

    Många styrkekramar till er i alla fall
  9. Medlem sedan
    Apr 2007
    #5
    Håll ut!! Snart blir det bättre. Och snart får ni komma hem.
    styrkekramar
  10. 5
    Håll ut!! Snart blir det bättre. Och snart får ni komma hem.
    styrkekramar
  11. Medlem sedan
    Jul 2004
    #6
    jag lider verkligen med dig. Så hade vi det nör wille föddes. Nu hoppas jag innerligt att vi bara kan få vara tillsammans och att få åka hem tidigare.
    Styrke kramar till dig
  12. 6
    jag lider verkligen med dig. Så hade vi det nör wille föddes. Nu hoppas jag innerligt att vi bara kan få vara tillsammans och att få åka hem tidigare.
    Styrke kramar till dig

Liknande trådar

  1. Fortfarande kvar.....
    By hoppfull in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-11-19, 14:45
  2. Fortfarande kvar...
    By Tindragull in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2008-02-07, 13:48
  3. Fortfarande kvar!
    By Jossan m Neo & Jonah in forum _0112 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-22, 20:56
  4. jag är fortfarande kvar!
    By Inka m 4 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-07-09, 12:41
  5. Fortfarande kvar :o(
    By Bella m 5 barn in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-09, 09:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar