På torsdag...
Allvarligt sjuka
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    På torsdag...

    På torsdag ska min mamma på första återbesöket efter påbörjad cytostatikabehandling (för njurcancer). Det är konstigt hur man själv pendlar mellan att "glömma bort" hennes sjukdom och att blotta tanken på den, gör att man oroar sig. Nu när det närmar sig ett återbesök, så har jag svårt att koppla av. Undra vad de kommer att säga? Kommer de redan nu att undersöka (och i så fall hur?) om tumören har påverkats av medicinen? Vad kommer proverna att visa som hon tog på vårdcentralen idag? Usch, mycket oro nu...
    Lycka är en resa inte en destination.
  2. 1
    På torsdag... På torsdag ska min mamma på första återbesöket efter påbörjad cytostatikabehandling (för njurcancer). Det är konstigt hur man själv pendlar mellan att "glömma bort" hennes sjukdom och att blotta tanken på den, gör att man oroar sig. Nu när det närmar sig ett återbesök, så har jag svårt att koppla av. Undra vad de kommer att säga? Kommer de redan nu att undersöka (och i så fall hur?) om tumören har påverkats av medicinen? Vad kommer proverna att visa som hon tog på vårdcentralen idag? Usch, mycket oro nu...
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    Hej Mizen. Jag förstâr att det är mycket oro nu, men vänta tills pâ torsdag och se vad de säger.
    Styrke kram
  4. 2
    Hej Mizen. Jag förstâr att det är mycket oro nu, men vänta tills pâ torsdag och se vad de säger.
    Styrke kram
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3

    Tack

    Jo jag försöker vänta på svar, men tankarna far iväg...
    Lycka är en resa inte en destination.
  6. 3
    Tack Jo jag försöker vänta på svar, men tankarna far iväg...
  7. Medlem sedan
    Nov 1998
    #4
    Tänker på dig idag. Hoppas allt går bra.

    Stor kram
    mamma till fyra
  8. 4
    Tänker på dig idag. Hoppas allt går bra.

    Stor kram
  9. Medlem sedan
    Sep 2002
    #5
    Klart att tankarna far i väg, de gör dem hos mig med.
    Varm kram
  10. 5
    Klart att tankarna far i väg, de gör dem hos mig med.
    Varm kram
  11. Medlem sedan
    Sep 2007
    #6
    Har tänkt på dig/er idag - håller alla tummar och tår för att allt skall ha gått så bra som det bara går! Kramar Maria
  12. 6
    Har tänkt på dig/er idag - håller alla tummar och tår för att allt skall ha gått så bra som det bara går! Kramar Maria

Liknande trådar

  1. Torsdag!
    By Ann-Louise in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-08-20, 20:19
  2. Torsdag!
    By compax in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-08-07, 06:18
  3. Torsdag:
    By Ann-Louise in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-18, 20:22
  4. bb-vem ska åka på torsdag?imt
    By screamy76 in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-17, 06:29
  5. Nu på torsdag...
    By 0rcid- pappalös in forum Sorg
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-05-06, 14:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar