Amelia jul ute nu
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Oct 2007
    #1

    Amelia jul ute nu

    och åååå vad jag älskar årets nummer! Åt clementiner och läste den i går kväll. Såå mysigt.
  2. 1
    Amelia jul ute nu och åååå vad jag älskar årets nummer! Åt clementiner och läste den i går kväll. Såå mysigt.
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2
    den var bra alltså?
    Ska kolla efter den idag
  4. 2
    den var bra alltså?
    Ska kolla efter den idag
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3
    Ja jag var helnöjd. Blev inte besviken som jag blev förra året. Visst kanske är det lite samma upplägg som förut men sååå fina bilder och nu vill jag verkligen bjuda nära och kära på adventsfika.
  6. 3
    Ja jag var helnöjd. Blev inte besviken som jag blev förra året. Visst kanske är det lite samma upplägg som förut men sååå fina bilder och nu vill jag verkligen bjuda nära och kära på adventsfika.
  7. Medlem sedan
    Jul 2002
    #4
    perfekt. Emilia fyller ju två vid advent så det ska bli skoj !!
  8. 4
    perfekt. Emilia fyller ju två vid advent så det ska bli skoj !!
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5

    Nämen vänta nu ett tag

    Det kan hon väl inte göra! När hon föddes förra året? *minns bestämt*

    På allvar, nästan. Jag blev alldeles ställd. Är det redan två år se´n? Jag som minns det som om det var... ja, inte igår då, men för ett år se´n

    Min äldsta fyller förresten år runt första advent och nu funderar jag för sjunde gången i ordningen på om hon ska ha adventskalas eller om vi ska vänta med att pynta och greja tills gästerna har gått hem på lördagskvällen. *kliar skalpen*
    Egentligen är jag en riktigt rolig prick

    Nu har jag börjat blogga igen...
    http://fjantan.blogspot.com
  10. 5
    Nämen vänta nu ett tag Det kan hon väl inte göra! När hon föddes förra året? *minns bestämt*

    På allvar, nästan. Jag blev alldeles ställd. Är det redan två år se´n? Jag som minns det som om det var... ja, inte igår då, men för ett år se´n

    Min äldsta fyller förresten år runt första advent och nu funderar jag för sjunde gången i ordningen på om hon ska ha adventskalas eller om vi ska vänta med att pynta och greja tills gästerna har gått hem på lördagskvällen. *kliar skalpen*
  11. Medlem sedan
    Oct 1999
    #6

    Ja! Mamma Vivi måste

    fått en backout..
    Var det inte förra året dottra kikade ut? När Vivi satte kalendern på självskick?
    Hmm..
    *************************
    Petra m. Linus-99 & Fabian-95
    http://petrapeps.blogg.se/
    http://petrapepsmobilblogg.blogspot.com/
  12. 6
    Ja! Mamma Vivi måste fått en backout..
    Var det inte förra året dottra kikade ut? När Vivi satte kalendern på självskick?
    Hmm..
  13. Medlem sedan
    Sep 2007
    #7
    Men hon fick en son runt den 10:e eller så ifjol.. *S*

    Vivi, red ut det till oss!!
  14. 7
    Men hon fick en son runt den 10:e eller så ifjol.. *S*

    Vivi, red ut det till oss!!
  15. Medlem sedan
    Jul 2002
    #8
    NEJ NEJ!!!
    BÅDA har fel !!

    Vi har 3 barn: Isak född aug 2002, Verner född juni 2004 och så Emilia född 2005
    Förra året var ju hur kolugn som helst, Emilia ammades inte ens..... =)
  16. 8
    NEJ NEJ!!!
    BÅDA har fel !!

    Vi har 3 barn: Isak född aug 2002, Verner född juni 2004 och så Emilia född 2005
    Förra året var ju hur kolugn som helst, Emilia ammades inte ens..... =)
  17. Medlem sedan
    Jul 2002
    #9
    Detta skrevs 2005:::

    Alltså i år får ni ursäkta min hjärna
    när det gäller mailkalendern, märker att jag absolut inte alls är lika fit for fight - uuundrar vad det beror på =)

    Nåväl, hoppas ni inte blir sura när jag bara tar era tips och glömmer lägga er i listan, eller skickar vissa mail men inte resten osv...

    Nu hoppas jag att alla ligger i listan iaf!

    Den 5:e dec och veckan därpå ligger jag på BB - då måste ni ropa här om ni inte fått mail, så får ni alla hjälpa varandra ! (skickar ju ut automatiska mail så alla som inte finns på listan då kommer jag missa)

    LOVA att vara snälla tomtenissar, så jag kan glömma mailkalendern och bara njuta då =)
  18. 9
    Detta skrevs 2005:::

    Alltså i år får ni ursäkta min hjärna
    när det gäller mailkalendern, märker att jag absolut inte alls är lika fit for fight - uuundrar vad det beror på =)

    Nåväl, hoppas ni inte blir sura när jag bara tar era tips och glömmer lägga er i listan, eller skickar vissa mail men inte resten osv...

    Nu hoppas jag att alla ligger i listan iaf!

    Den 5:e dec och veckan därpå ligger jag på BB - då måste ni ropa här om ni inte fått mail, så får ni alla hjälpa varandra ! (skickar ju ut automatiska mail så alla som inte finns på listan då kommer jag missa)

    LOVA att vara snälla tomtenissar, så jag kan glömma mailkalendern och bara njuta då =)
  19. Medlem sedan
    Feb 2003
    #10

    He he

    jag var inne på de andras linje oxå , att de var förra året men se DU borde ju veta bäst
    Jisses vad tiden rusar, vågar inte tänka på hur fort det är jul nu.........
  20. 10
    He he jag var inne på de andras linje oxå , att de var förra året men se DU borde ju veta bäst
    Jisses vad tiden rusar, vågar inte tänka på hur fort det är jul nu.........
  21. Medlem sedan
    May 2005
    #11

    *s*

    Snart är vi gamla hela högen
    Egentligen är jag en riktigt rolig prick

    Nu har jag börjat blogga igen...
    http://fjantan.blogspot.com
  22. 11
    *s* Snart är vi gamla hela högen
  23. Medlem sedan
    Sep 2007
    #12
    Shit! Var det inte i fjol du födde barn?? *S*
    Ok, tiden verkligen springer..
  24. 12
    Shit! Var det inte i fjol du födde barn?? *S*
    Ok, tiden verkligen springer..
  25. Medlem sedan
    Apr 1999
    #13
    Den har jag också köpt idag, har bara bläddrat igenom den som heastigast men jag tyckte det verkade vara mycket fint. Brukar bli besviken på den men jag tror den var bättre i år!

    Köpte även Peter Jöbacks julskiva, har liksom spelat slut på den förra ...
  26. 13
    Den har jag också köpt idag, har bara bläddrat igenom den som heastigast men jag tyckte det verkade vara mycket fint. Brukar bli besviken på den men jag tror den var bättre i år!

    Köpte även Peter Jöbacks julskiva, har liksom spelat slut på den förra ...
  27. Medlem sedan
    Mar 2004
    #14
    *gaaaa* skulle ge min högra hand. eller, tja nästan i alla fall.
  28. 14
    *gaaaa* skulle ge min högra hand. eller, tja nästan i alla fall.
  29. Medlem sedan
    Oct 1999
    #15

    Men du...

    hur mycket kan det kosta att skicka ner den till dig då?
    Jag gör det gärna om du vill!
    *************************
    Petra m. Linus-99 & Fabian-95
    http://petrapeps.blogg.se/
    http://petrapepsmobilblogg.blogspot.com/
  30. 15
    Men du... hur mycket kan det kosta att skicka ner den till dig då?
    Jag gör det gärna om du vill!
  31. Medlem sedan
    Mar 2004
    #16
    Men hur snäll är inte du då?! Jag ringde faktiskt och pep lite för min faster som ska skicka både den och alla de andra jultidningarna så jag hoppas att de kommer fram så fort det bara går (brukar ta 2 veckor). Men TACK så hemskt mycket för att du erbjöd dig, sådant värmer en "hemlängtigs" hjärta!
  32. 16
    Men hur snäll är inte du då?! Jag ringde faktiskt och pep lite för min faster som ska skicka både den och alla de andra jultidningarna så jag hoppas att de kommer fram så fort det bara går (brukar ta 2 veckor). Men TACK så hemskt mycket för att du erbjöd dig, sådant värmer en "hemlängtigs" hjärta!

Liknande trådar

  1. Amelia Jul
    By miamaria73 in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-02, 22:39
  2. Amelia jul jag med!
    By Carina_1 in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-31, 22:01
  3. Jag är med i Amelia!
    By Anne med britterna in forum Mat & dryck
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2007-10-10, 14:26
  4. Amelia jul etc
    By annjolina in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-23, 12:14
  5. I nya Amelia..
    By Linda med AoO in forum Hemmaföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-04-11, 19:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar