Titti:)!
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Sep 2007
    #1

    Titti:)!

    Hur har det gått? Har du gjort kontraströntgen ännu? Är lite nyfiken på hur det funkade, om de hittade något... Ska själv på återbesök till gyn om ett par veckor och skulle vilja fråga henne lite mer om varför hon sa att de inte gör såna undersökningar längre.

    Kram
  2. 1
    Titti:)! Hur har det gått? Har du gjort kontraströntgen ännu? Är lite nyfiken på hur det funkade, om de hittade något... Ska själv på återbesök till gyn om ett par veckor och skulle vilja fråga henne lite mer om varför hon sa att de inte gör såna undersökningar längre.

    Kram
  3. bebis.nu
    #2

    Inte Titti,men

    svarar ändå!Tror hon gjort den och det gick bra-rätta mig annars Titti!
    Jag frågade min gynläkare nu sist om det här med äggledarröntgen/spolning.Han sa att om man inte gör det kan man omöjligt veta hur det står till där inne.Jag ska göra spolning/ul och då kommer han se hur äggledarna ser ut,om det är stopp o.s.v och hur mitt myom ser ut och var det sitter.
  4. 2
    Inte Titti,men svarar ändå!Tror hon gjort den och det gick bra-rätta mig annars Titti!
    Jag frågade min gynläkare nu sist om det här med äggledarröntgen/spolning.Han sa att om man inte gör det kan man omöjligt veta hur det står till där inne.Jag ska göra spolning/ul och då kommer han se hur äggledarna ser ut,om det är stopp o.s.v och hur mitt myom ser ut och var det sitter.
  5. Medlem sedan
    Sep 2007
    #3
    Tack för ditt svar! Ska kolla med min gynekolog igen på nästa besök.
  6. 3
    Tack för ditt svar! Ska kolla med min gynekolog igen på nästa besök.
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Hej, Jag har inte varit här inne på länge, men jag såg att du redan hade fått veta att jag skrev en rapport efteråt. Kram
  8. 4
    Hej, Jag har inte varit här inne på länge, men jag såg att du redan hade fått veta att jag skrev en rapport efteråt. Kram

Liknande trådar

  1. Titti - hur går det?
    By Karin m I&O in forum _0207 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-09, 12:20
  2. Titti!
    By MalligaMolly in forum _0207 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-19, 22:29
  3. Titti!!! *OT*
    By Apollonia in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-06-15, 14:08
  4. Titti :)
    By Izindra in forum _0207 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-23, 11:30
  5. Titti???
    By Ulrica in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-10-22, 11:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar