Så blev man äldre igen nu då..
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2004
    #1

    Så blev man äldre igen nu då..

    Fy för att fylla år och bli äldre men jippiii för en gullig sambo! Hade avsagt mej allt vad presenter heter för jag har mer än nog av vad jag behöver omkring mej.
    Ändå får jag något av älsklingen! Han har varit och köpt ett presentkort på fotvård åt mej! Har aldrig varit på nåt sånt och det ska bli både intressant och skönt för det behövs i allra största grad!

    Skulle gärna bjuda er alla på en jättetårta och kaffe idag, men det är ju lite svårt... Så istället räcker jag ut min cyberkaffepanna här och frågar; får det vara en skvätt kaffe?? *trugar en bit gräddtårta också*
  2. 1
    Så blev man äldre igen nu då.. Fy för att fylla år och bli äldre men jippiii för en gullig sambo! Hade avsagt mej allt vad presenter heter för jag har mer än nog av vad jag behöver omkring mej.
    Ändå får jag något av älsklingen! Han har varit och köpt ett presentkort på fotvård åt mej! Har aldrig varit på nåt sånt och det ska bli både intressant och skönt för det behövs i allra största grad!

    Skulle gärna bjuda er alla på en jättetårta och kaffe idag, men det är ju lite svårt... Så istället räcker jag ut min cyberkaffepanna här och frågar; får det vara en skvätt kaffe?? *trugar en bit gräddtårta också*
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Tack, passar på att ta en extra stor bit... Stort grattis på födelsedagen! Det är skönt när de pillar på en så hoppas du gillar fotstunden.
  4. 2
    Tack, passar på att ta en extra stor bit... Stort grattis på födelsedagen! Det är skönt när de pillar på en så hoppas du gillar fotstunden.
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Grattis grattis. (Min far fyller idag och jag imorgon)
    Hoppas du får en bra dag!!!
  6. 3
    Grattis grattis. (Min far fyller idag och jag imorgon)
    Hoppas du får en bra dag!!!
  7. Medlem sedan
    Aug 2004
    #4
    Ja ta för dej du! Tårtan är helt kalorifri också så man kan äta hur mycket som helst!

    Är bara orolig för det hos fotvårdaren; jag är ju så extremt kittlig under fötterna! Hur ska det gå ihop?

    Och tack!
  8. 4
    Ja ta för dej du! Tårtan är helt kalorifri också så man kan äta hur mycket som helst!

    Är bara orolig för det hos fotvårdaren; jag är ju så extremt kittlig under fötterna! Hur ska det gå ihop?

    Och tack!
  9. Medlem sedan
    Aug 2004
    #5
    Har faktiskt en lapp liggande brevid datorn :" Poppy68 fyller år 1/11" Så jag inte skulle glömma..

    Och tack till dej med!
  10. 5
    Har faktiskt en lapp liggande brevid datorn :" Poppy68 fyller år 1/11" Så jag inte skulle glömma..

    Och tack till dej med!
  11. Medlem sedan
    May 2005
    #6
    Men du är för söt! ;-)

    Ha en fantastisk dag!

    Kram
  12. 6
    Men du är för söt! ;-)

    Ha en fantastisk dag!

    Kram
  13. Medlem sedan
    Jan 2007
    #7
    grattis på födelsedagen!! kram
  14. 7
    grattis på födelsedagen!! kram
  15. Medlem sedan
    Mar 2007
    #8
    ETT STORT GRATTIS LILLMORRAN! Hoppas du får en härlig dag.

    Att bli ett år äldre varje år är ju inte så dumt, om man tänker på alternativet.
  16. 8
    ETT STORT GRATTIS LILLMORRAN! Hoppas du får en härlig dag.

    Att bli ett år äldre varje år är ju inte så dumt, om man tänker på alternativet.
  17. Medlem sedan
    Mar 2007
    #9
    Hi hi, jag är också väldigt kittlig på fötterna.

    Har varit på fotvård en gång och jag var den kittligste hon nånsin träffat på i sitt jobb.

    Kan inte säga att jag njöt av behandlingen precis, men fötterna blev väääldigt mjuka, så efteråt njöt jag.
  18. 9
    Hi hi, jag är också väldigt kittlig på fötterna.

    Har varit på fotvård en gång och jag var den kittligste hon nånsin träffat på i sitt jobb.

    Kan inte säga att jag njöt av behandlingen precis, men fötterna blev väääldigt mjuka, så efteråt njöt jag.
  19. Medlem sedan
    Jan 2007
    #10
    Grattis Lillmorris!!! Hoppas du får en härlig dag trots att det aldrig är nån toppengrej att bli ett år äldre...

    Usch, om nån månad är det dags för mig... Men den här gången har jag iaf en liten dotter, så nu känner man att det hänt nåt sen förra gången åtminstone!

    Kram!!
  20. 10
    Grattis Lillmorris!!! Hoppas du får en härlig dag trots att det aldrig är nån toppengrej att bli ett år äldre...

    Usch, om nån månad är det dags för mig... Men den här gången har jag iaf en liten dotter, så nu känner man att det hänt nåt sen förra gången åtminstone!

    Kram!!
  21. Medlem sedan
    Dec 2006
    #11
    JAMÅDULEVA :-) ... du ska vara tacksam att du inte tillhör vår familj där det ingår i uppgifterna att ringa den som fyller och sjunga så falskt som möjligt så tidigt som möjligt på morgonen... Väldigt uppskattad tradition måste jag säga ;-)

    Hoppasdu får en jättefin dag...
  22. 11
    JAMÅDULEVA :-) ... du ska vara tacksam att du inte tillhör vår familj där det ingår i uppgifterna att ringa den som fyller och sjunga så falskt som möjligt så tidigt som möjligt på morgonen... Väldigt uppskattad tradition måste jag säga ;-)

    Hoppasdu får en jättefin dag...
  23. Medlem sedan
    May 2005
    #12
    Ett stort GRATTIS till dej Lillmorran....jo tack lite kaffe går bra ,men jag hoppar över tårtan eftersom jag nu har ändrat min kost där sötsaker är förbjudet.......:-)
    Hoppas du får en trevlig födesedag......
    Ska berätta vad du fick av din omtänksamme sambo o ge insperation till min....låter inte alls dumt med fotvård.......problemet är bara att jag redan fyllt,men vem vet jag kanske kan få en sådan present helt plötsligt.....??
    Kramisar!!
  24. 12
    Ett stort GRATTIS till dej Lillmorran....jo tack lite kaffe går bra ,men jag hoppar över tårtan eftersom jag nu har ändrat min kost där sötsaker är förbjudet.......:-)
    Hoppas du får en trevlig födesedag......
    Ska berätta vad du fick av din omtänksamme sambo o ge insperation till min....låter inte alls dumt med fotvård.......problemet är bara att jag redan fyllt,men vem vet jag kanske kan få en sådan present helt plötsligt.....??
    Kramisar!!
  25. Medlem sedan
    Jan 2007
    #13
    Gärna en kopp kaffe. Stort grattis Lillmorran!
  26. 13
    Gärna en kopp kaffe. Stort grattis Lillmorran!
  27. Medlem sedan
    Oct 2007
    #14
    Grattis! Fyller själv snart år, bävar inför siffran-30år!Ha en underbar dag!Tack för fikat!
    kram
  28. 14
    Grattis! Fyller själv snart år, bävar inför siffran-30år!Ha en underbar dag!Tack för fikat!
    kram
  29. Medlem sedan
    Jul 2006
    #15

    Grattis på du!

    vet vad du menar med att inte vilja bli äldre.... Själv har jag bestämt att börja räkna baklänges... Då blir jag bara 34 nästa gång.

    Bra att du valde en kalorifri tårta, så även jag kan stilla mitt sötsug!
    Tidigare "Vovven med Adam" med 2 valpar:
    Prinsen Adam 060425 och prinsessan Linnéa 070818
  30. 15
    Grattis på du! vet vad du menar med att inte vilja bli äldre.... Själv har jag bestämt att börja räkna baklänges... Då blir jag bara 34 nästa gång.

    Bra att du valde en kalorifri tårta, så även jag kan stilla mitt sötsug!
  31. Medlem sedan
    Mar 2000
    #16
    Grattis grattis Lillmoran!! Härligt att bli äldre, njut av fotvården! Det brukar jag göra, men jag är inte det minsta kittlig iofs.... =)
  32. 16
    Grattis grattis Lillmoran!! Härligt att bli äldre, njut av fotvården! Det brukar jag göra, men jag är inte det minsta kittlig iofs.... =)
  33. Medlem sedan
    Jan 2003
    #17
    Grattis på födelsedagen *mumsar gräddtårta *
    ~~ Folly med flicka -02, pojke -04 och Hugo 070824 ~~
  34. 17
    Grattis på födelsedagen *mumsar gräddtårta *
  35. Medlem sedan
    Jun 2003
    #18
    Tackar så mycket men idag måste jag tyvärr hålla mig ifrån kaffe och tårta. Magen är inte riktigt i schack ännu så jag firar dig istället med te och rostad macka. Hurra!
  36. 18
    Tackar så mycket men idag måste jag tyvärr hålla mig ifrån kaffe och tårta. Magen är inte riktigt i schack ännu så jag firar dig istället med te och rostad macka. Hurra!
  37. Medlem sedan
    Feb 2002
    #19
    Hurra, Hurra, Hurra, Hurra!!!! Grattis till dig på din födelsedag!!! *slurpar kaffe och smaskar gräddtårta så det står härliga till*
    Åh, så skönt med fotvård, njut ordentligt!!!

    Kramar!
  38. 19
    Hurra, Hurra, Hurra, Hurra!!!! Grattis till dig på din födelsedag!!! *slurpar kaffe och smaskar gräddtårta så det står härliga till*
    Åh, så skönt med fotvård, njut ordentligt!!!

    Kramar!
  39. Medlem sedan
    Mar 2007
    #20
    grattis morris! tackar inte nej till kaffe och tårta! hoppas att du får en fin födelsedag!
  40. 20
    grattis morris! tackar inte nej till kaffe och tårta! hoppas att du får en fin födelsedag!
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Åter igen vanvård mot äldre,
    By SessanP in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2008-12-16, 23:00
  2. Så blev man 1 år äldre.....
    By sisak in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2008-11-14, 08:41
  3. Och så blev man 1 år äldre...
    By Mirva in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-02-04, 20:38
  4. Då blev man äldre då...
    By Asereht in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-02-17, 23:04
  5. Äldre tjej (kvinna) ung kille..igen
    By Jenna in forum Sex & erotik
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-12-12, 18:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar