Snart 4-åringar!
_0312 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2002
    #1

    Snart 4-åringar!

    Det börjar närma sig december då våra små blir hela 4 år! Otroligt!

    Vad önskar sig era decemberbarn i födelsedagspresent? Har ni kanske redan köpt presenter?

    Själv har jag varit väldigt duktig och planerande Är faktiskt nästan helt klar med Moas presenter. Hon ska få en stor my little pony i gåstol (Som hon tittat på i leksakskatalogen hur många gånger som helst!) En tunika med tillhörande tights, en prinsessryggsäck och en alfabetstavla i tyg (Hon älskar bokstäver!) Ska köpa något litet att lägga i ryggsäcken också. Blir nog turspennor och en målarbok.

    Kram på er!
    ~Mamma till två småtjejer! Moa-03 & Wilma-06~
  2. 1
    Snart 4-åringar! Det börjar närma sig december då våra små blir hela 4 år! Otroligt!

    Vad önskar sig era decemberbarn i födelsedagspresent? Har ni kanske redan köpt presenter?

    Själv har jag varit väldigt duktig och planerande Är faktiskt nästan helt klar med Moas presenter. Hon ska få en stor my little pony i gåstol (Som hon tittat på i leksakskatalogen hur många gånger som helst!) En tunika med tillhörande tights, en prinsessryggsäck och en alfabetstavla i tyg (Hon älskar bokstäver!) Ska köpa något litet att lägga i ryggsäcken också. Blir nog turspennor och en målarbok.

    Kram på er!
  3. Medlem sedan
    Apr 2003
    #2
    Näe, det kan jag inte påstå att jag har ens börjat planera... det är ju 2 månader tills sonens födesedag. Fast han vill i stort sätt ha allt i leksakskatalogen *S*
  4. 2
    Näe, det kan jag inte påstå att jag har ens börjat planera... det är ju 2 månader tills sonens födesedag. Fast han vill i stort sätt ha allt i leksakskatalogen *S*
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Nej inget köpt än men CArs påslakanset, lite kläder och kanske någon leksak blir det nog.
  6. 3
    Nej inget köpt än men CArs påslakanset, lite kläder och kanske någon leksak blir det nog.
  7. Medlem sedan
    Jun 2003
    #4
    Har ännu bara köpt filmen bilar.. sedan blir det nog lite kläder, något pussel, bok o mer leksak..
    KRAM!
  8. 4
    Har ännu bara köpt filmen bilar.. sedan blir det nog lite kläder, något pussel, bok o mer leksak..
    KRAM!
  9. Medlem sedan
    Jun 2003
    #5

    Har tänkt tanken....

    att jag skulle börja i tid i år men det verkar bli som vanligt Vet inte alls vad jag ska köpa för det känns verkligen som om vi har allt och lite till. Fast eg har vi nog inte SÅ mycket till Elias men huset är fyllt av leksaker som han ändå inte vill leka med. Han älskar såna där magneter med kulor och stavar (de har på dagis) men det känns som att det kanske skulle vara lite väl att ta in sånt i det här huset med en galen 2-åring och en som snart kommer lära sig krypa.... Kanske får köpa nåt stort istället...

    Kram!
    JEMA m Elias 0312, Sofia 0510 & Felix 0706

    Jag försöker skriva lite om hur man överlever livet när allt är lite för mycket i min blogg: jemaochlivet.blogg.se titta gärna in!

    Sofia har LCH och behandlas med kortison och cellgifter. Läs om LCH på www.sos.se och sök på LCH.
  10. 5
    Har tänkt tanken.... att jag skulle börja i tid i år men det verkar bli som vanligt Vet inte alls vad jag ska köpa för det känns verkligen som om vi har allt och lite till. Fast eg har vi nog inte SÅ mycket till Elias men huset är fyllt av leksaker som han ändå inte vill leka med. Han älskar såna där magneter med kulor och stavar (de har på dagis) men det känns som att det kanske skulle vara lite väl att ta in sånt i det här huset med en galen 2-åring och en som snart kommer lära sig krypa.... Kanske får köpa nåt stort istället...

    Kram!
  11. Medlem sedan
    May 2003
    #6
    Jag har shoppat några saker, bla en Toronto Maple Leafs hockey jersey med 13 SUNDIN på ryggen. William är hockey-fan och Mats Sundin är stora favoriten. Vi ska också köpa Walki Talkies till honom tänkte vi. Jag tycker verkligen att det börjar bli trist att han fyller så nära jul (23) det blir ju så mycket på en gång!
  12. 6
    Jag har shoppat några saker, bla en Toronto Maple Leafs hockey jersey med 13 SUNDIN på ryggen. William är hockey-fan och Mats Sundin är stora favoriten. Vi ska också köpa Walki Talkies till honom tänkte vi. Jag tycker verkligen att det börjar bli trist att han fyller så nära jul (23) det blir ju så mycket på en gång!

Liknande trådar

  1. Avatar för snart 10-åringar,
    By Emmylou in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-02-05, 10:53
  2. Fantasifulla snart 6-åringar?
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-08-12, 06:53
  3. Snart har vi 2-åringar!
    By Ajax in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-07-09, 21:19
  4. Snart 5-åringar!
    By -Grynet- in forum _0312 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-11-22, 11:54
  5. Åhh 3, snart 4 åringar....
    By Afrodite in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-04-14, 17:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar