Ella har tappat första tanden!
_03 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2002
    #1

    Ella har tappat första tanden!

    Huh, vad stor min 4,5-åring blev idag då första tanden lossnade. Hon klagade på att tanden var lös igår. Och idag efter middagen, så sa hon oj, nu är det jättelös och plupp så spottade hon ut den :-)

    /Carina
  2. 1
    Ella har tappat första tanden! Huh, vad stor min 4,5-åring blev idag då första tanden lossnade. Hon klagade på att tanden var lös igår. Och idag efter middagen, så sa hon oj, nu är det jättelös och plupp så spottade hon ut den :-)

    /Carina
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Redan.....jag trodde inte man tappade tänderna än på länge. Kul för henne att tandfen får komma in i hennes värld :-)

    I nästa vecka kommer vårt nya hus att tapetseras, ska bli spännande att se hur det blir. Jag vill flytta in NU inte vänta tills i mitten av januari.
  4. 2
    Redan.....jag trodde inte man tappade tänderna än på länge. Kul för henne att tandfen får komma in i hennes värld :-)

    I nästa vecka kommer vårt nya hus att tapetseras, ska bli spännande att se hur det blir. Jag vill flytta in NU inte vänta tills i mitten av januari.
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Haha, Jacob slog henne med ett halvår. Fast det kanske inte räknas om man slår ut framtanden när man trillar av gungan?

    Visst var väl Ella tidig med att få sina tänder också?
  6. 3
    Haha, Jacob slog henne med ett halvår. Fast det kanske inte räknas om man slår ut framtanden när man trillar av gungan?

    Visst var väl Ella tidig med att få sina tänder också?
  7. Medlem sedan
    Oct 2002
    #4
    Halloj, usch, vad trist för Jacob att slå ut en tand...

    Jovisst, Ellas första tand kom när hon var 4 må och 10 dagar, sen rullade det på...

    Allt bra med familjen? Ha du kommit igång med all din träning ännu?
    Vi har stegtävling på jobbet nu under november och ALLA har blivit tokiga, vi går som tokar :-)

    Kram
    Carina
  8. 4
    Halloj, usch, vad trist för Jacob att slå ut en tand...

    Jovisst, Ellas första tand kom när hon var 4 må och 10 dagar, sen rullade det på...

    Allt bra med familjen? Ha du kommit igång med all din träning ännu?
    Vi har stegtävling på jobbet nu under november och ALLA har blivit tokiga, vi går som tokar :-)

    Kram
    Carina

Liknande trådar

  1. Tappat första tanden!
    By b-boom in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-04-08, 21:47
  2. Tappat tanden!
    By - Carina - in forum _03 Vårbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-11-02, 18:35
  3. Nu har hon tappat 2:a tanden!
    By - Veronica - in forum _03 Vårbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-25, 15:01
  4. Tappat första tanden! :D
    By - Veronica - in forum _03 Vårbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-26, 11:38
  5. Tappat första tanden...
    By patricia76 in forum _01 Vårbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-03-07, 10:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar