Presenter!
_0511 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 1999
    #1

    Presenter!

    Ja, nu kommer nog Ellen bli en glad 2 åring! Har hittat en tjej som ska sy en klänning med pippi motiv på, och en likadan klänning till dockan! Hon älskar pippi! Sedan hade jag redan köpt en brun kjol, och röda pippi strumpbyxor, hade tänkt hitta en pippi tröja till, men inte då. Pippi trosor blir det oxå. Lite mer pippi än jag tänkt, men kanske spar jag något till jul. Sedan får hon, förhoppningsvis om den hinner i tid, en rubens docka. Sedan var det ju det där med katten... Får väl hitta nån leksaks katt, för det pratar hon om än att hon önskar sig...
    Katja, mamma till Tre söta tjejer!
    http://ytterbymorsa.blogg.se
  2. 1
    Presenter! Ja, nu kommer nog Ellen bli en glad 2 åring! Har hittat en tjej som ska sy en klänning med pippi motiv på, och en likadan klänning till dockan! Hon älskar pippi! Sedan hade jag redan köpt en brun kjol, och röda pippi strumpbyxor, hade tänkt hitta en pippi tröja till, men inte då. Pippi trosor blir det oxå. Lite mer pippi än jag tänkt, men kanske spar jag något till jul. Sedan får hon, förhoppningsvis om den hinner i tid, en rubens docka. Sedan var det ju det där med katten... Får väl hitta nån leksaks katt, för det pratar hon om än att hon önskar sig...
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2

    åh vad fint det låter

    kul att få något eget hemsytt. Lite bortskämd då min mamma syr jättebra, men hon syr bara det hon själv vill Hon har iaf sytt ett par brallor till Astrid nu.

    Mina döttrar är omåttlig imponerade över en katt på ica maxi. den sitter och när man viftar lite framför ögonen så jamar den. Fur real kanske??? Kanske kan vara ett alternativ?
  4. 2
    åh vad fint det låter kul att få något eget hemsytt. Lite bortskämd då min mamma syr jättebra, men hon syr bara det hon själv vill Hon har iaf sytt ett par brallor till Astrid nu.

    Mina döttrar är omåttlig imponerade över en katt på ica maxi. den sitter och när man viftar lite framför ögonen så jamar den. Fur real kanske??? Kanske kan vara ett alternativ?
  5. Medlem sedan
    Sep 1999
    #3
    Aha, får kika på maxi idag när jag ändå ska dit! fast är den dyr blir det ingen. För jag misstänker att den inte håller så länge hemma hos en två åring...
    Min mamma är sömmerska, men syr mest gardiner, kåtor, voksipåsar, kuddar osv. kläder gillar hon inte att sy. Jag har köpt tyg själv, och ska låna svärmors maskin, ska sy brallor tänkte jag.
  6. 3
    Aha, får kika på maxi idag när jag ändå ska dit! fast är den dyr blir det ingen. För jag misstänker att den inte håller så länge hemma hos en två åring...
    Min mamma är sömmerska, men syr mest gardiner, kåtor, voksipåsar, kuddar osv. kläder gillar hon inte att sy. Jag har köpt tyg själv, och ska låna svärmors maskin, ska sy brallor tänkte jag.
  7. Medlem sedan
    Dec 1999
    #4

    Du vill inte få

    En stilig treårig kastrerad, barn och hundvan röd-vit långhårig kattkille? Min väninna måste ta bort honom om hon inte hittar nytt hem. Hennes äldste är allergisk..
    Han är underbar men jag har ju redan en hankatt så jag kan inte ta honom..
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  8. 4
    Du vill inte få En stilig treårig kastrerad, barn och hundvan röd-vit långhårig kattkille? Min väninna måste ta bort honom om hon inte hittar nytt hem. Hennes äldste är allergisk..
    Han är underbar men jag har ju redan en hankatt så jag kan inte ta honom..
  9. Medlem sedan
    Sep 1999
    #5
    Jovisst... bara det att vi är allergiska här... Jag har alltid velat ha katt...
  10. 5
    Jovisst... bara det att vi är allergiska här... Jag har alltid velat ha katt...
  11. Medlem sedan
    Dec 1999
    #6

    men oj vad synd!!

    Han är verkligen ett kap missegrabben Hugo.

    Hoppas du hittar någon fin mjukiskatt i stället..
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  12. 6
    men oj vad synd!! Han är verkligen ett kap missegrabben Hugo.

    Hoppas du hittar någon fin mjukiskatt i stället..

Liknande trådar

  1. presenter
    By -jenna- in forum _98 Alla barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-21, 17:42
  2. presenter! :-)
    By LuddesMamma in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-27, 10:29
  3. Presenter då?
    By ~liten~ in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-08-03, 16:26
  4. 1 års presenter!?
    By Småtrollsmamman in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2007-01-26, 22:03
  5. Presenter???
    By Agnieszka in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-26, 13:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar