Äntligen!
_0808 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2005
    #1

    Äntligen!

    Här vill jag hamna!
    Ska väl ha mens i morgon och när jag på skoj kollade vad det skulle bli för BF om jag och sambon lyckas denna månad (har gjort mer eller mindre (misslyckade) seriösa försök sen i augusti, så chansen är väl inte helt stor) så blir det datumet 080808! Hur roligt skulle inte det vara ?
    Hoppas, hoppas (kan man ju alltid)!!
  2. 1
    Äntligen! Här vill jag hamna!
    Ska väl ha mens i morgon och när jag på skoj kollade vad det skulle bli för BF om jag och sambon lyckas denna månad (har gjort mer eller mindre (misslyckade) seriösa försök sen i augusti, så chansen är väl inte helt stor) så blir det datumet 080808! Hur roligt skulle inte det vara ?
    Hoppas, hoppas (kan man ju alltid)!!
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2
    Håller tummarna för att du kniper det helcoola datumet Själv hade jag bf 060708 förra ggn. Hade varit kul om lillan verkligen kommit då.

    Lycka till och kört hårt nu
  4. 2
    Håller tummarna för att du kniper det helcoola datumet Själv hade jag bf 060708 förra ggn. Hade varit kul om lillan verkligen kommit då.

    Lycka till och kört hårt nu
  5. Medlem sedan
    Feb 2005
    #3
    Hej Plottis! Va kul att du fortfarande har koll på mig ;-). Ja, visst vore det coolt om man fick barn den dagen! Jag måste säga att 0607080 inte heller var dumt, nästan roligare!
    Men nu sitter jag här, den 2:a november och ska (?) ha mens den 1 eller 2:a och än så länge har den inte kommit. Tänk om vårat "taffliga" (en gång, inte på en helt optimal dag...) försök förra månaden lyckades (vi hade svärföräldrarna över från Linköping i vår minimala lägenhet under min ÄL så, det var liksom lite kört då..)? Det skulle vara ganska typiskt, när man verkligen, för en gångs skull, inte skulle bli ledsen över ett "misslyckat" försök så behöver man inte heller bli det?? Om inte mensen dykt upp imorgon så testar jag! Lovar att meddela dig resultatet .

    Stor kram!!
  6. 3
    Hej Plottis! Va kul att du fortfarande har koll på mig ;-). Ja, visst vore det coolt om man fick barn den dagen! Jag måste säga att 0607080 inte heller var dumt, nästan roligare!
    Men nu sitter jag här, den 2:a november och ska (?) ha mens den 1 eller 2:a och än så länge har den inte kommit. Tänk om vårat "taffliga" (en gång, inte på en helt optimal dag...) försök förra månaden lyckades (vi hade svärföräldrarna över från Linköping i vår minimala lägenhet under min ÄL så, det var liksom lite kört då..)? Det skulle vara ganska typiskt, när man verkligen, för en gångs skull, inte skulle bli ledsen över ett "misslyckat" försök så behöver man inte heller bli det?? Om inte mensen dykt upp imorgon så testar jag! Lovar att meddela dig resultatet .

    Stor kram!!
  7. Medlem sedan
    Nov 2003
    #4
    Åh, vad spännande!! Håller tummarna så hårt jag kan
  8. 4
    Åh, vad spännande!! Håller tummarna så hårt jag kan
  9. Medlem sedan
    Feb 2005
    #5
    Svara mig själv...
    Säger redan hej då till den här gruppen då det visade sig att jag redan var gravid . Så kan det gå
    Nu får någon annan överta det cool BF datumet 080808

    Stort lycka till, till alla som kommer hamna här!
  10. 5
    Svara mig själv...
    Säger redan hej då till den här gruppen då det visade sig att jag redan var gravid . Så kan det gå
    Nu får någon annan överta det cool BF datumet 080808

    Stort lycka till, till alla som kommer hamna här!
  11. Medlem sedan
    Oct 2000
    #6
    Men oj vad kul, och jättegrattis, jag har själv tänk ta ditt datum, jag hoppas det blir så. =) Ta hand om dig!
  12. 6
    Men oj vad kul, och jättegrattis, jag har själv tänk ta ditt datum, jag hoppas det blir så. =) Ta hand om dig!
  13. Medlem sedan
    Feb 2005
    #7

    Svara mig själv igen...

    .. ja, om nu någon skulle tycka det var lite förvirrande att jag är med på IM-listan här, så vill jag bara säga att det inte bidde nåt med juli, fick ett tidigt missfall.
    Så nu drömmer jag om att få bli gravid snabbt igen, och hoppar därför åter in här (kan tydligen inte bestämma mig...)
  14. 7
    Svara mig själv igen... .. ja, om nu någon skulle tycka det var lite förvirrande att jag är med på IM-listan här, så vill jag bara säga att det inte bidde nåt med juli, fick ett tidigt missfall.
    Så nu drömmer jag om att få bli gravid snabbt igen, och hoppar därför åter in här (kan tydligen inte bestämma mig...)

Liknande trådar

  1. Äntligen fredag äntligen.. ♥
    By justEmmie in forum Ordet är fritt
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2010-12-17, 11:20
  2. Äntligen...äntligen Noel är hä
    By Macadam in forum _0705 Majbarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2007-05-13, 13:51
  3. Äntligen äntligen frammåt!!
    By -LillaMy- in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 09:02
  4. Äntligen glad, äntligen positivt!
    By hannsi in forum _0607 Julibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-03-15, 22:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar