Åh jag är så känslig nu!
_0712 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2007
    #1

    Åh jag är så känslig nu!

    Jag sitter och ska förbereda en redovisning som gäller omvårdnad av anhöriga till svårt sjuka/döende. Läser avsnitt om anhöriga till döende barn och jag bara gråter gråter gråter. Fattar inte hur jag ska fixa seminariet på måndag. Jag kommer ju att böla mig igenom varenda redovisning - tur att det syns att jag är gravid!

    Jag minns att vi hade en föreläsning om lidande hos svårt sjuka och anhöriga, när jag var precis nygravid i våras och att jag satt och höll tillbaka tårarna i sex timmar...tungt! Jag gråter över sånt här i vanliga fall också men nu kan jag knappt öppna boken förrän vattenfallet startar.

    Puh, ska ta nya tag nu.

    Kram!
    /Milan
    v.36+0
    Goungar -02 -04 -07
  2. 1
    Åh jag är så känslig nu! Jag sitter och ska förbereda en redovisning som gäller omvårdnad av anhöriga till svårt sjuka/döende. Läser avsnitt om anhöriga till döende barn och jag bara gråter gråter gråter. Fattar inte hur jag ska fixa seminariet på måndag. Jag kommer ju att böla mig igenom varenda redovisning - tur att det syns att jag är gravid!

    Jag minns att vi hade en föreläsning om lidande hos svårt sjuka och anhöriga, när jag var precis nygravid i våras och att jag satt och höll tillbaka tårarna i sex timmar...tungt! Jag gråter över sånt här i vanliga fall också men nu kan jag knappt öppna boken förrän vattenfallet startar.

    Puh, ska ta nya tag nu.

    Kram!
    /Milan
    v.36+0
  3. Medlem sedan
    Mar 2007
    #2
    Jag känner så väl igen mig! Hoppas det går bra ändå, som du själv skrev så har de nog förståelse eftersom du är gravid!

    Jag gråter mycket lättare nu men på ett sätt är det också härligt för man känner verkligen att man lever.
    Kram till dig!
  4. 2
    Jag känner så väl igen mig! Hoppas det går bra ändå, som du själv skrev så har de nog förståelse eftersom du är gravid!

    Jag gråter mycket lättare nu men på ett sätt är det också härligt för man känner verkligen att man lever.
    Kram till dig!
  5. Medlem sedan
    Apr 2007
    #3
    Känner igen mig ja...
    Hu vad jobbigt det låter..Men det är väl bara att bita ihop hårt och smyggrina i näsduken
  6. 3
    Känner igen mig ja...
    Hu vad jobbigt det låter..Men det är väl bara att bita ihop hårt och smyggrina i näsduken
  7. Medlem sedan
    Apr 2007
    #4
    Usch vilket jobbigt ämne! Jag hade gråtit floder även om jag inte va gravid, nu försöker jag undvika såna där sorgliga ämnen för jag klarar inte riktigt det... Lycka till på måndag iaf!

    Kram!
  8. 4
    Usch vilket jobbigt ämne! Jag hade gråtit floder även om jag inte va gravid, nu försöker jag undvika såna där sorgliga ämnen för jag klarar inte riktigt det... Lycka till på måndag iaf!

    Kram!

Liknande trådar

  1. Är det jag som är känslig ?
    By Milla36 in forum Kärlek & relationer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-10-12, 15:36
  2. Är jag för känslig?
    By Anonym in forum Pappasnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-10-05, 20:55
  3. Jag är så känslig!
    By Anonym in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-07-18, 09:20
  4. Är man känslig eller är man känslig....
    By Helena m Z03 E07 F09 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-10-16, 12:16
  5. Känslig?
    By Mango_ in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-01, 09:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar