Måla eller inte måla
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Måla eller inte måla

    Shoppade en underbar möbel nyss, ett gammalt skåp från ett apotek. Som fanns på en antikaffär. För 800kr! Det är i ganska fint skick, men inte sådär ultra-antikt att det borde stå på museum, kanske snarare 60-tal. Underdelen är som en handelsbod-skänk med 9 lådor, och överdelen har hyllor bakom glasdörrar.

    Måla vitt eller behålla träfärgad?

    Ska härbergera leksaker och böcker i barnens rum, där det finns träfärgade garderobsdörrar men övrig barn-inredning är vitmålade träsaker.
  2. 1
    Måla eller inte måla Shoppade en underbar möbel nyss, ett gammalt skåp från ett apotek. Som fanns på en antikaffär. För 800kr! Det är i ganska fint skick, men inte sådär ultra-antikt att det borde stå på museum, kanske snarare 60-tal. Underdelen är som en handelsbod-skänk med 9 lådor, och överdelen har hyllor bakom glasdörrar.

    Måla vitt eller behålla träfärgad?

    Ska härbergera leksaker och böcker i barnens rum, där det finns träfärgade garderobsdörrar men övrig barn-inredning är vitmålade träsaker.
  3. Medlem sedan
    Jan 2000
    #2
    Svårt utan att se... jag är ju en sådan som gillar vit inredning så jag tror nästan att jag röstar på vitmålat.
  4. 2
    Svårt utan att se... jag är ju en sådan som gillar vit inredning så jag tror nästan att jag röstar på vitmålat.

Liknande trådar

  1. Att måla om eller inte måla om... OT
    By Fideli_76 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-10-29, 09:34
  2. Måla eller inte?Önskar smakråd
    By Neba in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-10-24, 11:12
  3. En till måla eller inte fråga
    By sandra & co in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-10-24, 09:28
  4. "måla, måla varje lördag också
    By 76an in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-08-29, 10:44
  5. Måla eller inte måla??
    By Katta1 in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-11-02, 14:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar