Har alla flyttat från sidan?
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Har alla flyttat från sidan?

    det är sååå dött här,går alla i väntans tider??

    Kram
    fånga dagen.=)
  2. 1
    Har alla flyttat från sidan? det är sååå dött här,går alla i väntans tider??

    Kram
  3. Jost på besök
    #2

    Nja...

    Kan ju inte riktigt flytta ifrån mina vänner här. Håller alltid ett öga och massor av tummar och tår för dej och de andra som kämpar. Får du kanske en fin äl-myshelg nu? Din kurva är väl på väg upp!
    Du vet vad ja sa om Gekås. Målet är att vi träffas där om ett tag!
    Här skiner solen så det gör den nog hos dej med. Ska ut och lufta mej lite, plantera några vilsekomna buskar och blommor.
    Ha en bra dag!
    Kram Jost-Dreitill
  4. 2
    Nja... Kan ju inte riktigt flytta ifrån mina vänner här. Håller alltid ett öga och massor av tummar och tår för dej och de andra som kämpar. Får du kanske en fin äl-myshelg nu? Din kurva är väl på väg upp!
    Du vet vad ja sa om Gekås. Målet är att vi träffas där om ett tag!
    Här skiner solen så det gör den nog hos dej med. Ska ut och lufta mej lite, plantera några vilsekomna buskar och blommor.
    Ha en bra dag!
    Kram Jost-Dreitill
  5. Medlem sedan
    Apr 2002
    #3
    nej då.. har bara inget att skriva om, för tanten kommer säkert nästa vecka. Så jag blir nog kvar tills alla har flytt bort... till ankomstgrupperna. Väntar gör man ju. kram.
  6. 3
    nej då.. har bara inget att skriva om, för tanten kommer säkert nästa vecka. Så jag blir nog kvar tills alla har flytt bort... till ankomstgrupperna. Väntar gör man ju. kram.
  7. Medlem sedan
    Nov 2006
    #4
    Ja, jag går i väntans tider... På torsdag är det dags för kickoff inför IVF. Längtar

    Nä än har jag inte flyttat men har ni läst under höststädning gravidsnacken? Är det tänkt att vi härinne ska delas upp i två grupper: har barn/har ännu inga barn? Tycker inte det känns kul, trivs ju här med er alla

    Kram
  8. 4
    Ja, jag går i väntans tider... På torsdag är det dags för kickoff inför IVF. Längtar

    Nä än har jag inte flyttat men har ni läst under höststädning gravidsnacken? Är det tänkt att vi härinne ska delas upp i två grupper: har barn/har ännu inga barn? Tycker inte det känns kul, trivs ju här med er alla

    Kram
  9. Medlem sedan
    Jan 2007
    #5
    nä då jag är kvar... Håller med dig. Här är lite stiltje nu. Håller med moas mamma om uppdelningen av snacket. Jag är inte helt nöjd. Då förlorar man ju en massa kompisar... (typ..)
  10. 5
    nä då jag är kvar... Håller med dig. Här är lite stiltje nu. Håller med moas mamma om uppdelningen av snacket. Jag är inte helt nöjd. Då förlorar man ju en massa kompisar... (typ..)

Liknande trådar

  1. Hej... flyttat in från maj :)
    By Ava_ in forum _1106 Junibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-12-29, 14:04
  2. Grattis alla.. o lite gnäll från + sidan
    By noob in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-24, 18:13
  3. Äntligen! Jag har flyttat från min
    By Marre in forum Jämlikt?
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-18, 09:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar