julklappar
_03 Sommarbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2006
    #1

    julklappar

    vad tänker ni köpa till era 4 åringar?

    jag har ingen aning ännu...svårt det där.
    till 7 åringen vet jag vad jag ska köpa...men inte till 4 åringen och 2 åringen.
  2. 1
    julklappar vad tänker ni köpa till era 4 åringar?

    jag har ingen aning ännu...svårt det där.
    till 7 åringen vet jag vad jag ska köpa...men inte till 4 åringen och 2 åringen.
  3. Medlem sedan
    Jun 2007
    #2

    Har knappt hunnit

    börja fundera... men det är väl dags nu.

    Tror att David ska få lego, den mindre sorten. Än så länge finns bara den största sorten härhemma, och den är det slagsmål om dagligen nu när Simon också vill bygga...

    Mer blir det väl, men det är vad jag är "klar" med just nu.

    Livet är här och nu, en kort och liten tid
    Kärleken finns i en evighet, minst
    Tiden är kort men lång är kärleken
    ______________________________ _____________
    "...if you don't know everything,
    you must go on with what you do know..."

    "Dovie'andi se tovya sagain"

  4. 2
    Har knappt hunnit börja fundera... men det är väl dags nu.

    Tror att David ska få lego, den mindre sorten. Än så länge finns bara den största sorten härhemma, och den är det slagsmål om dagligen nu när Simon också vill bygga...

    Mer blir det väl, men det är vad jag är "klar" med just nu.
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Ett tips kan vara Skidor & skridskor som vi ska önska utav far- och morföräldrar.
  6. 3
    Ett tips kan vara Skidor & skridskor som vi ska önska utav far- och morföräldrar.
  7. Medlem sedan
    Jun 2003
    #4
    Funderar på bla längdskidor, pysselsaker, en liten afrikansk djembe trumma och ev en enkel walkie talkie som han och storasyster 7 år kan leka med.
    Själv önskar han sig tv spel (vilket jag ej vill uppmuntra).
    Tycker de har en hel del bra saker på www.boosieboo.com
  8. 4
    Funderar på bla längdskidor, pysselsaker, en liten afrikansk djembe trumma och ev en enkel walkie talkie som han och storasyster 7 år kan leka med.
    Själv önskar han sig tv spel (vilket jag ej vill uppmuntra).
    Tycker de har en hel del bra saker på www.boosieboo.com
  9. Medlem sedan
    Apr 2006
    #5
    ja just det walkie talkie ville Viggo ha med spindelmannen...så det kan jag ju köpa till han.
  10. 5
    ja just det walkie talkie ville Viggo ha med spindelmannen...så det kan jag ju köpa till han.
  11. magnolia
    #6
    Köp då riktiga längdskidor och pjäxor, tycker jag. En del köper sådana som man sätter fast på vanliga skor, och de är så värdelösa! Fungerar aldrig såvida man inte sakta hasar fram på typ en slät gata.
  12. 6
    Köp då riktiga längdskidor och pjäxor, tycker jag. En del köper sådana som man sätter fast på vanliga skor, och de är så värdelösa! Fungerar aldrig såvida man inte sakta hasar fram på typ en slät gata.
  13. Medlem sedan
    Jun 2002
    #7
    Inte en susning...men ska till Ullared imorgon och hoppas hitta nåt där.
    Kan tänka mig att dockor skulle va uppskattat, även pussel, ritsaker m.m
    Hon behöver ingen " stor, dyr" leksak då hon ärver massor av storasyrran så det känns som att hon redan har " allt " ( fast det har hon förstås inte )
    Själv pekar hon på allt som är rosa i leksakskatalogerna * tss *
  14. 7
    Inte en susning...men ska till Ullared imorgon och hoppas hitta nåt där.
    Kan tänka mig att dockor skulle va uppskattat, även pussel, ritsaker m.m
    Hon behöver ingen " stor, dyr" leksak då hon ärver massor av storasyrran så det känns som att hon redan har " allt " ( fast det har hon förstås inte )
    Själv pekar hon på allt som är rosa i leksakskatalogerna * tss *
  15. Medlem sedan
    Apr 2006
    #8
    har idag kollat lite på toys r us....det blir nog en flexi trak bilbana med spindelmannen för 589 kr...
    sen köper jag från hans farmor och farfar en spindelmannen dress...för annars får han bara sånt han inte bryr sig om.
  16. 8
    har idag kollat lite på toys r us....det blir nog en flexi trak bilbana med spindelmannen för 589 kr...
    sen köper jag från hans farmor och farfar en spindelmannen dress...för annars får han bara sånt han inte bryr sig om.
  17. Medlem sedan
    Jan 2003
    #9
    Vi har köpt barbie och olika kläder och skor till det. Nåt spel blir det också. Mycket mer en så blir det inet då de har så mycket redan.

    Man kan ju köpa sängkläder, prydnadskuddar, discolampa o liknande också.
  18. 9
    Vi har köpt barbie och olika kläder och skor till det. Nåt spel blir det också. Mycket mer en så blir det inet då de har så mycket redan.

    Man kan ju köpa sängkläder, prydnadskuddar, discolampa o liknande också.
  19. Medlem sedan
    Nov 2000
    #10

    En ny spindelmannendräkt

    ...för den gamla är för liten och utsliten! Annars har han inga önskemål. Det är storasystern som sitter med Toys-katalogen i ett fast grepp...
    Ann med Lovisa 6 maj 2001 & Erik 13 augusti 2003 & Alva, född 9 december 2008.
    ****************************** ****
    http://www.flickr.com/photos/anek70/
  20. 10
    En ny spindelmannendräkt ...för den gamla är för liten och utsliten! Annars har han inga önskemål. Det är storasystern som sitter med Toys-katalogen i ett fast grepp...
  21. Medlem sedan
    Sep 2004
    #11
    Tror att vår fyraåring ska få någon ("tjejig") lego-byggsats och dockstol av farmor o farfar.
    Sen ska hon få en enkel radio/cd av morfar.
    Av oss kommer hon endast att få skridskor och hjälm. Det är det som är planerat!
    Sen får hon säkert andra mindre saker av mostrar, farbröder och andra släktingar.
  22. 11
    Tror att vår fyraåring ska få någon ("tjejig") lego-byggsats och dockstol av farmor o farfar.
    Sen ska hon få en enkel radio/cd av morfar.
    Av oss kommer hon endast att få skridskor och hjälm. Det är det som är planerat!
    Sen får hon säkert andra mindre saker av mostrar, farbröder och andra släktingar.

Liknande trådar

  1. Julklappar
    By jullängtan in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-09-23, 15:30
  2. Julklappar??????????
    By PiaD1978 in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-12-21, 09:07
  3. julklappar?
    By cogito in forum Medelålders 45+
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-12-20, 09:44
  4. Julklappar
    By Tigerlily in forum Ordet är fritt
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2008-12-18, 15:33
  5. Mer om julklappar
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-22, 22:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar