Utbränd???
Känsliga snack
  1. anonymt namn
    #1

    Utbränd???

    Ska jag besöka läkaren,har tänkt göra det flera ggrmen gör det aldrig.

    Så här mår jag; hjärtklappning,svårt att varva ner,svårt att somna,huvudet fullt med tankar o planering,tinitus,ljud känslig,ljus känslig,vill vara för mig själv....orkar ibland ej svara i telefonen,gråt attacker,blir fruktansvärt arg för även små saker,känner mig jagad,irriterad,känner mig orkeslös men gör det som måste göras.,ibland är jag nästan full medenergi men på ett maniskt sätt,tappar orden eller kapar ändelserna utan att jag märker det själv,ont i nacken och i finger lederna,,känns i bland som jag inte står utan att jag ska testas hur länge jag pallar,dåligt korthetsminne,tvångshandlingar i lindrigare form men som blivit värre på att jag minns sämre.......kontrollera att jag låst ,signerat papper,osv

    Kanke har åren av oro och kämpande för mitt funktionshindrade barn tagit ut sin rätt samt att jag jobbar inom vården................orkar någon vänlig själ skriva lite????

    mvh lilla jag
  2. 1
    Utbränd??? Ska jag besöka läkaren,har tänkt göra det flera ggrmen gör det aldrig.

    Så här mår jag; hjärtklappning,svårt att varva ner,svårt att somna,huvudet fullt med tankar o planering,tinitus,ljud känslig,ljus känslig,vill vara för mig själv....orkar ibland ej svara i telefonen,gråt attacker,blir fruktansvärt arg för även små saker,känner mig jagad,irriterad,känner mig orkeslös men gör det som måste göras.,ibland är jag nästan full medenergi men på ett maniskt sätt,tappar orden eller kapar ändelserna utan att jag märker det själv,ont i nacken och i finger lederna,,känns i bland som jag inte står utan att jag ska testas hur länge jag pallar,dåligt korthetsminne,tvångshandlingar i lindrigare form men som blivit värre på att jag minns sämre.......kontrollera att jag låst ,signerat papper,osv

    Kanke har åren av oro och kämpande för mitt funktionshindrade barn tagit ut sin rätt samt att jag jobbar inom vården................orkar någon vänlig själ skriva lite????

    mvh lilla jag
  3. Medlem sedan
    Jul 2006
    #2
    Jag tycker absolut att Du ska ta Dig till en läkare. Precis alla de symtom Du beskriver har jag haft/har och jag har varit utbränd. (På väg tillbaka, men vägen är lååång.)
    Jag tror du behöver hjälp, och det är snabbt, innan du totalt går in i väggen. Då blir det mycket värre för dig, så försök ta itu med det direkt!
    Lycka till!
  4. 2
    Jag tycker absolut att Du ska ta Dig till en läkare. Precis alla de symtom Du beskriver har jag haft/har och jag har varit utbränd. (På väg tillbaka, men vägen är lååång.)
    Jag tror du behöver hjälp, och det är snabbt, innan du totalt går in i väggen. Då blir det mycket värre för dig, så försök ta itu med det direkt!
    Lycka till!

Liknande trådar

  1. Utbränd!
    By #Freja# in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2011-09-02, 11:55
  2. Om man är utbränd
    By Mian m7 in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-02-07, 18:07
  3. Utbränd i USA?
    By Rut_Blad in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-01-15, 22:06
  4. Utbränd??
    By Stina27 in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-02-15, 18:53
  5. Utbränd...
    By Rädd... in forum Hälsa & välbefinnande
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-17, 08:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar