Förkylningstider här!1
_0703 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    Förkylningstider här!1

    Så har man fått någon förkylning av något slag. Jag har ont i halsen och så går det ut i öronen och lite ont i lederna. A har snorig näsa men ingen feber och är ganska pigg ändå! Stora tjejen är mest seg men det kanske beror på att jag inte orkar göra så mycket i helgen. Mannen är på jobb och kommer hem först på tisdag em/kväll!

    Var på Underbara Barn mässan i fredags det var helt ok inte riktigt vad jag trodde men vi får se om det blir besökt nästa år eller inte!

    Här har A börjat krypa även om det inte går så fort ännu men det går frammåt! Så snart ska stora tjejen få grind till sitt rum om vi inte ska stuva om där inne först, tycker inte om stängda dörrar så därför väljer vi grind i stället!

    Hoppas ni haft en bra helg!
  2. 1
    Förkylningstider här!1 Så har man fått någon förkylning av något slag. Jag har ont i halsen och så går det ut i öronen och lite ont i lederna. A har snorig näsa men ingen feber och är ganska pigg ändå! Stora tjejen är mest seg men det kanske beror på att jag inte orkar göra så mycket i helgen. Mannen är på jobb och kommer hem först på tisdag em/kväll!

    Var på Underbara Barn mässan i fredags det var helt ok inte riktigt vad jag trodde men vi får se om det blir besökt nästa år eller inte!

    Här har A börjat krypa även om det inte går så fort ännu men det går frammåt! Så snart ska stora tjejen få grind till sitt rum om vi inte ska stuva om där inne först, tycker inte om stängda dörrar så därför väljer vi grind i stället!

    Hoppas ni haft en bra helg!
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Krya på er! David ålar, hasar och rullar men krypa har han inte fått fason på ännu...
  4. 2
    Krya på er! David ålar, hasar och rullar men krypa har han inte fått fason på ännu...
  5. Medlem sedan
    Jan 2006
    #3
    Oj, hoppas du blir frisk snart. Jag är lite snorig men inte sjuk direkt.

    Adam rullar. Krypa har han inte fattat än. Men däremot tar han tag i stolsben och liknande och drar sig fram, så ålning är nog på G. Annars gillar han att rulla, fast han blir så sur när han upptäcker att han inte kommer framåt utan åt sidan.
  6. 3
    Oj, hoppas du blir frisk snart. Jag är lite snorig men inte sjuk direkt.

    Adam rullar. Krypa har han inte fattat än. Men däremot tar han tag i stolsben och liknande och drar sig fram, så ålning är nog på G. Annars gillar han att rulla, fast han blir så sur när han upptäcker att han inte kommer framåt utan åt sidan.
  7. Medlem sedan
    Apr 2003
    #4

    Krya-på-sig-kramar till er!

    Hoppas att ni snart mår bättre.
    Här skall också inhandlas grind(ar), för Vilje har jag hittat i trappen ett flertal gånger nu...

    /Morgana
    Frivilligt enastående Mamma till tre Underbaringar (03, 07, 08). Nu med liten Fyra i magen (BF maj 2013)
  8. 4
    Krya-på-sig-kramar till er! Hoppas att ni snart mår bättre.
    Här skall också inhandlas grind(ar), för Vilje har jag hittat i trappen ett flertal gånger nu...

    /Morgana
  9. Medlem sedan
    Apr 2003
    #5
    Oj, trappor är inge kul! Bäst att köpa grind innan det händer något!

    Jag mår mycket bättre idag men tyvärr har Annica fått feber 39,2 så nu ligger hon och sover med en dos ipren i kroppen! Jag som har bestämt träff i morgon med en kompis! Får se om vi får ställa in eller om det bara är en 1-dagars feber för Annica!
  10. 5
    Oj, trappor är inge kul! Bäst att köpa grind innan det händer något!

    Jag mår mycket bättre idag men tyvärr har Annica fått feber 39,2 så nu ligger hon och sover med en dos ipren i kroppen! Jag som har bestämt träff i morgon med en kompis! Får se om vi får ställa in eller om det bara är en 1-dagars feber för Annica!
  11. Medlem sedan
    Apr 2003
    #6
    Jag har kryat på mig ordentligt under natten så jag mår mycket bättre idag! Tyvärr har Annica feber idag så vi får se hur hon mår efter sovning nr 3 idag och ipren i kroppen!

    Ska träffa en gammal kompis i morgon men har A feber så blir det inget av med det! Så trist men men vad gör man...

    Krypandet kommet nog även för David snart ska du se!
  12. 6
    Jag har kryat på mig ordentligt under natten så jag mår mycket bättre idag! Tyvärr har Annica feber idag så vi får se hur hon mår efter sovning nr 3 idag och ipren i kroppen!

    Ska träffa en gammal kompis i morgon men har A feber så blir det inget av med det! Så trist men men vad gör man...

    Krypandet kommet nog även för David snart ska du se!
  13. Medlem sedan
    Apr 2003
    #7
    Hoppas du inte blir mer snorig. Min hals har blivit mycket bättre under natten men Annica har fått feber men sover nu och har fått ipren! Gick superbra att ge henne flytande i spruta. Hade inga suppar hemma och nu känns det inte som om det behövs köpas utan fortsätter nog med flytande!

    Adam kommer säkert på det där med krypandet eller så kommer han att gå direkt om han inser att han kan häva sig upp mot stolsbenen!

    Hoppas du hade en trevlig helg i Stockholm och tyckte om mässan!

    Jag vet inte vad jag tyckte om mässan. Hade nog tänkt mig den lite annorlunda men vi får se om jag besöker den nästa år eller inte!
  14. 7
    Hoppas du inte blir mer snorig. Min hals har blivit mycket bättre under natten men Annica har fått feber men sover nu och har fått ipren! Gick superbra att ge henne flytande i spruta. Hade inga suppar hemma och nu känns det inte som om det behövs köpas utan fortsätter nog med flytande!

    Adam kommer säkert på det där med krypandet eller så kommer han att gå direkt om han inser att han kan häva sig upp mot stolsbenen!

    Hoppas du hade en trevlig helg i Stockholm och tyckte om mässan!

    Jag vet inte vad jag tyckte om mässan. Hade nog tänkt mig den lite annorlunda men vi får se om jag besöker den nästa år eller inte!

Liknande trådar

  1. Förkylningstider
    By Mia m Jesper o lille in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-12-19, 16:55
  2. Förkylningstider
    By MrsHyde in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-10, 16:28
  3. Fy för förkylningstider:-(
    By ellem in forum _0807 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-07, 10:28
  4. Förkylningstider?
    By Annika med 3 in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-10-16, 20:49
  5. Ett tips i förkylningstider
    By m00n in forum _0207 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-08, 12:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar