Har jag mens eller??
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2007
    #1

    Har jag mens eller??

    Känner mig så kort och sur och tvär. Grinkärrning kort och gott. Allt retar mig och jag får bita mig i tungan för att vara en tyst kontorsråtta idag. Gissa om det gör ont.
  2. 1
    Har jag mens eller?? Känner mig så kort och sur och tvär. Grinkärrning kort och gott. Allt retar mig och jag får bita mig i tungan för att vara en tyst kontorsråtta idag. Gissa om det gör ont.
  3. Medlem sedan
    May 2003
    #2
    Känner igen mig, min stubin är en millimeter kort just nu. INTE kul för någon! Tur för omvärlden att jag får sitta ensam hemma hela dagen idag.
  4. 2
    Känner igen mig, min stubin är en millimeter kort just nu. INTE kul för någon! Tur för omvärlden att jag får sitta ensam hemma hela dagen idag.
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Sluta deppa, ring studievägledaren nu . Smit från bygden o kom till sthlm på fredag em. Storstad kl 17 är det som gäller. Först ska jag köra fett på tentan, sen ska jag dricka massa öl. Hahaha.
  6. 3
    Sluta deppa, ring studievägledaren nu . Smit från bygden o kom till sthlm på fredag em. Storstad kl 17 är det som gäller. Först ska jag köra fett på tentan, sen ska jag dricka massa öl. Hahaha.
  7. Medlem sedan
    Oct 2007
    #4
    Jag har inte mens. Hadde för två veckor sedan. Men jag håller mig här i mitt bås och försöker få dagen att gå.
  8. 4
    Jag har inte mens. Hadde för två veckor sedan. Men jag håller mig här i mitt bås och försöker få dagen att gå.
  9. Medlem sedan
    Oct 2007
    #5
    Så du tror att det är där skon klämmer??? Mailade dem igår kväll. Så jag får se om de svarar.
  10. 5
    Så du tror att det är där skon klämmer??? Mailade dem igår kväll. Så jag får se om de svarar.
  11. Medlem sedan
    Oct 2007
    #6
    Fortsätter. Komma ifrån byggde skulle vara kul men på lördag har jag annat. Ska på Charterfest med lokalborna. Suntrip- here I come. Vamos a la playa!

    *försöker glänsa med mina språk kunskaper*
  12. 6
    Fortsätter. Komma ifrån byggde skulle vara kul men på lördag har jag annat. Ska på Charterfest med lokalborna. Suntrip- here I come. Vamos a la playa!

    *försöker glänsa med mina språk kunskaper*
  13. Medlem sedan
    Mar 2003
    #7
    Njääää, men alla såna där småsaker som ligger o surrar bak i huvudet brukar bidra till dåligt humör. Nu undvek du halva inlägget. Sthlm, storstad, fredag.
  14. 7
    Njääää, men alla såna där småsaker som ligger o surrar bak i huvudet brukar bidra till dåligt humör. Nu undvek du halva inlägget. Sthlm, storstad, fredag.
  15. Medlem sedan
    Oct 2007
    #8
    Fick lite förhinder här på jobbet - jo jag försöker jobba. Jag kan inte - svarade ovan
  16. 8
    Fick lite förhinder här på jobbet - jo jag försöker jobba. Jag kan inte - svarade ovan
  17. Medlem sedan
    Mar 2003
    #9
    Strålande, du får MVG av mig.
  18. 9
    Strålande, du får MVG av mig.
  19. Medlem sedan
    Oct 2007
    #10
    Men nu ser jag ju att det var fredag du menade.... får kolla upp det med regeringen först Återkommer.... lovar!

    Tackar för det betyget. Om man ändå haft dig som lärare
  20. 10
    Men nu ser jag ju att det var fredag du menade.... får kolla upp det med regeringen först Återkommer.... lovar!

    Tackar för det betyget. Om man ändå haft dig som lärare

Liknande trådar

  1. Mens eller vad är det?
    By Rosemary in forum Försöker bli med barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-02-10, 16:03
  2. plus eller mens?
    By Anonym in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-08-03, 09:43
  3. Nid eller mellanblödning eller mens
    By Lisa in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-14, 13:34
  4. Är det ÄL eller mens på g?
    By mamma1981 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-15, 18:40
  5. Mens eller...vad?
    By Kaprifol in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-13, 20:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar