Hoppsan, nu försvinner vi!
_0207 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2002
    #1

    Hoppsan, nu försvinner vi!

    Nu är vi för inaktiva här! Nu tänker de flytta alla våra inlägg till sommarbarn...

    Jag tycker det är trist! Nu skriver vi ju inte så ofta till varandra här om frågor som rör just våra julibarn utan för att vi känner varandra. Och att då bli ihopslängda med andra som bara råkar ha ungefär lika gamla barn känns helt omotiverat.

    Jag tänker i alla fall protestera! Någon mer?
  2. 1
    Hoppsan, nu försvinner vi! Nu är vi för inaktiva här! Nu tänker de flytta alla våra inlägg till sommarbarn...

    Jag tycker det är trist! Nu skriver vi ju inte så ofta till varandra här om frågor som rör just våra julibarn utan för att vi känner varandra. Och att då bli ihopslängda med andra som bara råkar ha ungefär lika gamla barn känns helt omotiverat.

    Jag tänker i alla fall protestera! Någon mer?
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2
    Visst är det trist, men som sagt - det händer ju inte så mycket i snackgruppen så det är väl ganska förståligt! :/
  4. 2
    Visst är det trist, men som sagt - det händer ju inte så mycket i snackgruppen så det är väl ganska förståligt! :/
  5. Medlem sedan
    Feb 2002
    #3
    Jag förstår också att de vill ta bort grupper som inte är så aktiva. Det som är så trist är ju att vi numera är en (OK rätt tystlåten) grupp mer pga av att vi känner varandra än att vi har precis jämnåriga barn att diskutera. Själva "ämnet" för snackgruppen är liksom inte bara barnen som är lika gamla utan oss och våra familjer.
    Att då klumpa i hop oss med andra med lika gamla barn som vi inte känner är liksom inte jämförbart. Inte som att stoppa in dem som pratar om "pudlar" i snackgruppen om "hundar", om du fattar jämförelsen Vi är liksom bara vi.

    Men men, vi får väl försöka hitta varandra på sommarbarn då och då, när det är dags för en lägesuppdatering.
  6. 3
    Jag förstår också att de vill ta bort grupper som inte är så aktiva. Det som är så trist är ju att vi numera är en (OK rätt tystlåten) grupp mer pga av att vi känner varandra än att vi har precis jämnåriga barn att diskutera. Själva "ämnet" för snackgruppen är liksom inte bara barnen som är lika gamla utan oss och våra familjer.
    Att då klumpa i hop oss med andra med lika gamla barn som vi inte känner är liksom inte jämförbart. Inte som att stoppa in dem som pratar om "pudlar" i snackgruppen om "hundar", om du fattar jämförelsen Vi är liksom bara vi.

    Men men, vi får väl försöka hitta varandra på sommarbarn då och då, när det är dags för en lägesuppdatering.

Liknande trådar

  1. Försvinner jag med
    By Hemlig in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-01-21, 11:13
  2. Nu försvinner jag.
    By L.A.Woman in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-01-10, 10:19
  3. Försvinner
    By zirka in forum Småbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-01-08, 19:33
  4. När försvinner
    By Li in forum Missfall
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-27, 15:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar