Handuppräckning!!!
_0805 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Handuppräckning!!!

    Många som är med på bf-listan men dåligt med aktivitet. Så låt se lite händer nu vilka som faktiskt är här
    Mamma till fyra tjejer, Tilda 020709, Signe 040220, Freja 060719 och Ammi 080507
    [url]http://plottis.blogg.se/plottis/url]
    http://sveali.se
  2. 1
    Handuppräckning!!! Många som är med på bf-listan men dåligt med aktivitet. Så låt se lite händer nu vilka som faktiskt är här
  3. Medlem sedan
    Nov 2007
    #2
    Jag tittar in en snabbis nu, mellan dammsugning och tvätt... Kul lördag! Hoppas på lite god mat och mys till kvällen i alla fall. Vad hittar ni andra på idag?
  4. 2
    Jag tittar in en snabbis nu, mellan dammsugning och tvätt... Kul lördag! Hoppas på lite god mat och mys till kvällen i alla fall. Vad hittar ni andra på idag?
  5. Medlem sedan
    Feb 2005
    #3

    Jag är här!

    Jag brukar gå in och kolla läget ganska ofta, men jag har varit dålig på att skriva inlägg senaste tiden. Jag inte mått så bra, och i onsdags fick vi åka in till djurakuten med vovven. Han hade skurit upp ett tass ute på promenad. Jävla idioter som slänger glas omkring sig ute!!!
  6. 3
    Jag är här! Jag brukar gå in och kolla läget ganska ofta, men jag har varit dålig på att skriva inlägg senaste tiden. Jag inte mått så bra, och i onsdags fick vi åka in till djurakuten med vovven. Han hade skurit upp ett tass ute på promenad. Jävla idioter som slänger glas omkring sig ute!!!
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4
    Jag är här också...hoppas få va kvar tills lill hjärtat kommer i maj.
  8. 4
    Jag är här också...hoppas få va kvar tills lill hjärtat kommer i maj.
  9. Medlem sedan
    May 2003
    #5

    zotiz är här

    Jag både läser och skriver :-)
  10. 5
    zotiz är här Jag både läser och skriver :-)
  11. Medlem sedan
    Oct 2007
    #6
    Försöker skriva lite iaf

    Vissa har de skönt de, själv kom man nyss hem från jobbet där jag började 03.00 i morse härliga arlanda med andra ord!

    kram!
  12. 6
    Försöker skriva lite iaf

    Vissa har de skönt de, själv kom man nyss hem från jobbet där jag började 03.00 i morse härliga arlanda med andra ord!

    kram!
  13. Medlem sedan
    Jan 2007
    #7
    Tittar in så gott som dagligen, lite dålig på att skriva från och till, beror lt epå hur andan faller på... Du är duktig på att hålla igång sidan iaf .
  14. 7
    Tittar in så gott som dagligen, lite dålig på att skriva från och till, beror lt epå hur andan faller på... Du är duktig på att hålla igång sidan iaf .
  15. Medlem sedan
    Jan 2007
    #8
    Måste fråga!
    Vad har ni för vovvsing? Vi har en stor svart sak, nämligen en Grand danois, världens mysigaste! Och ja, man blir helt vansinng på allt glas som ligger överallt!
  16. 8
    Måste fråga!
    Vad har ni för vovvsing? Vi har en stor svart sak, nämligen en Grand danois, världens mysigaste! Och ja, man blir helt vansinng på allt glas som ligger överallt!
  17. Medlem sedan
    Mar 2003
    #9
    Jag är här!
  18. 9
    Jag är här!
  19. Medlem sedan
    Aug 2002
    #10
    Jag är här!!! *viftar med båda händerna*
  20. 10
    Jag är här!!! *viftar med båda händerna*
  21. Medlem sedan
    Mar 2004
    #11
    Jag är här!
    Jobbar natt nu fem veckor framöver......inte roligt när man redan är suuupertrööött på kvällarna runt 9
  22. 11
    Jag är här!
    Jobbar natt nu fem veckor framöver......inte roligt när man redan är suuupertrööött på kvällarna runt 9
  23. Medlem sedan
    Dec 2004
    #12
    Jag är här.
    Håller med om den dåliga aktiviteten här inne. Är van med min förra grupp som om man glömde logga in en dag hade man flera flera sidor att ta igen =)
  24. 12
    Jag är här.
    Håller med om den dåliga aktiviteten här inne. Är van med min förra grupp som om man glömde logga in en dag hade man flera flera sidor att ta igen =)
  25. Medlem sedan
    Apr 2005
    #13

    Jag är här!

    ..Lite tråkigt att det är så dålig aktivitet här inne. Vi får skärpa till oss allihop!
    //Elin, mamma till Vilme 051121 och Eira 080601
  26. 13
    Jag är här! ..Lite tråkigt att det är så dålig aktivitet här inne. Vi får skärpa till oss allihop!
  27. Medlem sedan
    Aug 2002
    #14

    Åsså jag!!! *imt*

    .
    Freja, Märta och Vide - min underbara trio busungar!
    Mer om oss: http://brokig.blogspot.com/
  28. 14
    Åsså jag!!! *imt* .
  29. Medlem sedan
    Jul 2004
    #15

    Jag är här

    men jag är jättedålig på att skriva. Oftast blir det att jag tittar in som hastigast.
    Men jag ska börja skriva mer
    carpe diem
  30. 15
    Jag är här men jag är jättedålig på att skriva. Oftast blir det att jag tittar in som hastigast.
    Men jag ska börja skriva mer
  31. Medlem sedan
    Sep 2002
    #16
    Vilma är här!

    *handen upp, viftar frenetiskt*

    .............
    Vilma-Lia
  32. 16
    Vilma är här!

    *handen upp, viftar frenetiskt*

    .............
    Vilma-Lia
  33. Medlem sedan
    May 2003
    #17
    Jag är här
  34. 17
    Jag är här
  35. Medlem sedan
    Feb 2005
    #18

    Vi har en

    Rhodesian Ridgeback. Grand Danois är jätteläckra! Vi har faktiskt fått frågan om han är en Grand Danois valp...han är fem½ år, och inte särskilt lik en GD...
    Jag har bild på honom i mitt album om du vill se.
  36. 18
    Vi har en Rhodesian Ridgeback. Grand Danois är jätteläckra! Vi har faktiskt fått frågan om han är en Grand Danois valp...han är fem½ år, och inte särskilt lik en GD...
    Jag har bild på honom i mitt album om du vill se.
  37. Medlem sedan
    Jun 2006
    #19
    hej hej här e jag =) men dock inte med p åbf lista blir första v i maj men bm sa mellan 1-9 så har inte skrivet in mig gör de efter stora ul
  38. 19
    hej hej här e jag =) men dock inte med p åbf lista blir första v i maj men bm sa mellan 1-9 så har inte skrivet in mig gör de efter stora ul
  39. Medlem sedan
    Jun 2005
    #20

    jag är här

    tittar in varje dag men är inte super aktiv.. min graviditet börjar nog efter UL? haha! Jag är inte så tagen än... har nog inte förstått eller smält ännu att jag ska bli mamma igen. Även om jag är glad är det nog ingen verklighet förrän rutin UL.
    ♥Par i prinsessor♥
  40. 20
    jag är här tittar in varje dag men är inte super aktiv.. min graviditet börjar nog efter UL? haha! Jag är inte så tagen än... har nog inte förstått eller smält ännu att jag ska bli mamma igen. Även om jag är glad är det nog ingen verklighet förrän rutin UL.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Nå!?! Handuppräckning!!
    By MsBecks in forum Ordet är fritt
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2010-04-01, 23:43
  2. Handuppräckning!!!
    By MsBecks in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2010-03-22, 21:14
  3. Handuppräckning!
    By MsBecks in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-02-20, 20:52
  4. Handuppräckning 2
    By -Cookiekakan- in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2010-02-20, 20:33
  5. Handuppräckning!
    By sprengja in forum _0606 Junibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2005-12-25, 17:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar