Förebygga ma/mf
Mellan missfall & graviditet
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    Förebygga ma/mf

    Har läst att en fjärdedels barnalbyl från ägglossning till BIM ska hjälpa ägget att fästa bättre. Dom ger tydligen nåt sånt vid ivf är det nåt ni har hört om??
    Barnmorskan på osynliga barn ger det rådet vid upprepade mf/ma.
    Kramiz på er tappra kämparnas drottningar
  2. 1
    Förebygga ma/mf Har läst att en fjärdedels barnalbyl från ägglossning till BIM ska hjälpa ägget att fästa bättre. Dom ger tydligen nåt sånt vid ivf är det nåt ni har hört om??
    Barnmorskan på osynliga barn ger det rådet vid upprepade mf/ma.
    Kramiz på er tappra kämparnas drottningar
  3. Crista m två
    #2
    Ja, jag har hört det förut men inte provat det själv. Det ska tydligen öka blodgenomströmningen i livmoderslemhinnan *långa ord det där* och som du säger, hjälpa ägget att fästa.
  4. 2
    Ja, jag har hört det förut men inte provat det själv. Det ska tydligen öka blodgenomströmningen i livmoderslemhinnan *långa ord det där* och som du säger, hjälpa ägget att fästa.
  5. Medlem sedan
    Mar 2000
    #3
    Jag har också hört det. Fast om man haft lätt för att bli gravid (eller åtminstone inte svårt) tidigare, så kanske det inte behövs. Usch, jag önskar att det fanns något facit på vad som verkligen behövs och gör nytta.
  6. 3
    Jag har också hört det. Fast om man haft lätt för att bli gravid (eller åtminstone inte svårt) tidigare, så kanske det inte behövs. Usch, jag önskar att det fanns något facit på vad som verkligen behövs och gör nytta.

Liknande trådar

  1. Shit, hur kan jag förebygga??
    By jennifer in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-02-11, 20:56
  2. För att förebygga
    By MrsHyde in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-12-29, 16:23
  3. Förebygga mjöldagg?
    By Marija m S-02 & I-05 in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-05-17, 16:59
  4. Förebygga?
    By vallmo in forum Gravidsnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-07-28, 21:01
  5. förebygga foglossningar?
    By Andahujo in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-05, 13:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar