PS II, väska
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    PS II, väska

    Jag har en LV väska och jag undviker att ta den för den ser verkligen vräkig ut, inte alls diskret, Samma sak gäller Dior, det ser sâ vräkigt ut.

    Jag gillar Chloées Paddington, för diskretionen. Den skulle jag vilja ha.
    C'est drôle ce besoin qu'ont les gens d'accuser les autres d'avoir gâché leur existence. Alors qu'ils y parviennent si bien eux-mêmes, sans l'aide de quiconque
    -Amelie Nothomb
    (extrait de Cosmetique de l'ennemie)
  2. 1
    PS II, väska Jag har en LV väska och jag undviker att ta den för den ser verkligen vräkig ut, inte alls diskret, Samma sak gäller Dior, det ser sâ vräkigt ut.

    Jag gillar Chloées Paddington, för diskretionen. Den skulle jag vilja ha.
  3. Medlem sedan
    Feb 2002
    #2
    Snygg. Men den är nog också tung. Dyr...

    Skrev fel förut, har en Michael Kors väska, snygg men tung. har också kravet att väskan ska stå upp när man ställer ner den, inte säcka ihop!
  4. 2
    Snygg. Men den är nog också tung. Dyr...

    Skrev fel förut, har en Michael Kors väska, snygg men tung. har också kravet att väskan ska stå upp när man ställer ner den, inte säcka ihop!
  5. Medlem sedan
    Feb 1999
    #3
    jag älskar min PRADA som jag köpte för 3.5 år sedan.
    Fast den säckar ihop....
  6. 3
    jag älskar min PRADA som jag köpte för 3.5 år sedan.
    Fast den säckar ihop....
  7. Medlem sedan
    Feb 1999
    #4
  8. Medlem sedan
    Dec 2003
    #5
    Jag fick en Prada-kopia (en sån där välgjord sak som nästan ser äkta ut, men inte rikigt) av min svärmor. Och den är gräslig!!!! Jag köpte en Prada-kopia själv i Thailand en gång och den var jättesnygg. Så när svärmor var i Thailand senast så köpte hon den här väska åt mig.... och den är så ful att den inte går att använda. Den ligger i barnens utklädningslåda hemma hos min mamma i Sverige.
  9. 5
    Jag fick en Prada-kopia (en sån där välgjord sak som nästan ser äkta ut, men inte rikigt) av min svärmor. Och den är gräslig!!!! Jag köpte en Prada-kopia själv i Thailand en gång och den var jättesnygg. Så när svärmor var i Thailand senast så köpte hon den här väska åt mig.... och den är så ful att den inte går att använda. Den ligger i barnens utklädningslåda hemma hos min mamma i Sverige.
  10. Medlem sedan
    Dec 2003
    #6
    Men det var ju snällt att hon köpte en! Det värsta är nog att hon köpte likadana till sig själv och makens syster.... och de använder sina.

    Eller så är det fel på min smak. Ska se om jag hittar en bild på den.
  11. 6
    Men det var ju snällt att hon köpte en! Det värsta är nog att hon köpte likadana till sig själv och makens syster.... och de använder sina.

    Eller så är det fel på min smak. Ska se om jag hittar en bild på den.

Liknande trådar

  1. BB-väska
    By förstalillen in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2010-09-14, 19:29
  2. BB-väska
    By guppi in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2009-09-09, 16:48
  3. Väska!!!
    By Blivande student in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-08-24, 21:20
  4. BB-väska?
    By MorM in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-08-19, 12:43
  5. Typ av BB-väska?
    By Karin Lovisa in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-07-15, 21:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar