Första dagen gjord ,OT
_0804 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2003
    #1

    Första dagen gjord ,OT

    Jaha då är man ute i arbetslivet igen! Jag känner mig totalt malplacerad och som någon elev som för allra första gången är på en arbetsplats,usch. Träffade både underbar personal och personal man genast känner att personkemin inte alls funkar med! Men det första jag reagerade på var en lite udda stämning, lite dåliga vibbarstämning och det kände jag inte i onsdags när jag hälsade på. Hoppas det blir bättre och att jag kommer att orka jobba ett tag inom vården innan fogarna slår till, kände lite idag.

    Hoppas ni får en mysig dag
    Kom i håg att vi alla är värdefulla,,,,
  2. 1
    Första dagen gjord ,OT Jaha då är man ute i arbetslivet igen! Jag känner mig totalt malplacerad och som någon elev som för allra första gången är på en arbetsplats,usch. Träffade både underbar personal och personal man genast känner att personkemin inte alls funkar med! Men det första jag reagerade på var en lite udda stämning, lite dåliga vibbarstämning och det kände jag inte i onsdags när jag hälsade på. Hoppas det blir bättre och att jag kommer att orka jobba ett tag inom vården innan fogarna slår till, kände lite idag.

    Hoppas ni får en mysig dag
  3. Medlem sedan
    Jun 2007
    #2
    Hoppas att det dåliga vibbarna försvinner, kanske var det bara "måndagstjurigt"!

    När jag kom tillbaka efter sjukskrivningen så tyckte jag att jag kände av negativa vibbar mycket lättare än innan. Antagligen är man mer mottaglig och känslig för sånt när man mått dåligt innan.

    Hoppas att det löser sig för dig för annars blir det ingen bra arbetsträning.
    Kram!
  4. 2
    Hoppas att det dåliga vibbarna försvinner, kanske var det bara "måndagstjurigt"!

    När jag kom tillbaka efter sjukskrivningen så tyckte jag att jag kände av negativa vibbar mycket lättare än innan. Antagligen är man mer mottaglig och känslig för sånt när man mått dåligt innan.

    Hoppas att det löser sig för dig för annars blir det ingen bra arbetsträning.
    Kram!

Liknande trådar

  1. Sista dagen gjord...
    By tuva06 in forum 1202 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-12-15, 14:32
  2. Då är första dagen gjord.
    By Gabricia in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-08-17, 05:05
  3. Då är första dagen gjord.
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-08-16, 22:07
  4. Då är första dagen gjord.
    By Gabricia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-08-15, 20:19
  5. Första dagen gjord
    By Trollmor in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-06-09, 07:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar