Julklappstips...????
_97 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Dec 2003
    #1

    Julklappstips...????

    Vad önskar sej era barn i julklapp och vad kommer dom att få....

    Tycker det börjar bli svårt med julklappar nu när dom blir större... Maja kommer så här långt att få en LasseMaja bok och en kattkalender.... ev en ny sterio....

    Ge mej tips...
    Anette 97_72,2_70
    Vägdag lördagar
  2. 1
    Julklappstips...???? Vad önskar sej era barn i julklapp och vad kommer dom att få....

    Tycker det börjar bli svårt med julklappar nu när dom blir större... Maja kommer så här långt att få en LasseMaja bok och en kattkalender.... ev en ny sterio....

    Ge mej tips...
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2
    Min tjej ska få en mobiltelefon. Hon har alltid fått mina gamla avlagda men nu har hon visar hur noga hon är så nu ska hon få en fin telefon. Så har jag köpt en snygg Diesel t-shirt till gympan och sen blir det nog någon bok, ett par jeans och kanske nån skiva. älskar julen
  4. 2
    Min tjej ska få en mobiltelefon. Hon har alltid fått mina gamla avlagda men nu har hon visar hur noga hon är så nu ska hon få en fin telefon. Så har jag köpt en snygg Diesel t-shirt till gympan och sen blir det nog någon bok, ett par jeans och kanske nån skiva. älskar julen
  5. maylin
    #3

    svarar

    Min son har önskat sig en morgonrock i frotté, och det har jag fixat också till julklapp. Han önskar även en riktig pilbåge. Men det måste vi fundera på. Det är ingen leksak och kräver översyn av vuxen.
    Annars har han inte kommit på något mer ännu.
  6. 3
    svarar Min son har önskat sig en morgonrock i frotté, och det har jag fixat också till julklapp. Han önskar även en riktig pilbåge. Men det måste vi fundera på. Det är ingen leksak och kräver översyn av vuxen.
    Annars har han inte kommit på något mer ännu.
  7. Katta m Clara 971029
    #4
    Visst blir det svårare med åren. Min 10-åring önskar sig en mobiltelefon, och ska nog få en av mina gamla. Sen vill hon ha ett Nintendo DS, som ju är lite dyrt, så det blir kanske en delad present med lillebrorsan.
    I övrigt nåt klädesplagg, CD-skiva, nåt dataspel kanske, en fin dagbok, små badkulor med god doft, bok...Vi får se, det var visst inte så svårt som det verkade i början!
  8. 4
    Visst blir det svårare med åren. Min 10-åring önskar sig en mobiltelefon, och ska nog få en av mina gamla. Sen vill hon ha ett Nintendo DS, som ju är lite dyrt, så det blir kanske en delad present med lillebrorsan.
    I övrigt nåt klädesplagg, CD-skiva, nåt dataspel kanske, en fin dagbok, små badkulor med god doft, bok...Vi får se, det var visst inte så svårt som det verkade i början!
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Hmm, dator är ungefär det hon önskat sig.

    Vad hon kommer få har jag inte ens funderat på. Förra året ville hon ha jordglob och uppslagsverk.
  10. 5
    Hmm, dator är ungefär det hon önskat sig.

    Vad hon kommer få har jag inte ens funderat på. Förra året ville hon ha jordglob och uppslagsverk.
  11. Medlem sedan
    Jan 2006
    #6
    massor med böcker, hon älskar att läsa.
    ett spel till sin nintendo
    pysselsaker hon har börjat med scrapbooking
    CD
    pyjamas
  12. 6
    massor med böcker, hon älskar att läsa.
    ett spel till sin nintendo
    pysselsaker hon har börjat med scrapbooking
    CD
    pyjamas
  13. Medlem sedan
    Dec 2003
    #7
    Jo, det står högt på listan här oxå en egen bärbar dator.... hon har en vanlig "tråkig" utan internet på sitt rum... men där hon fått välja.. internett på rummet (vilket jag är lite kluven till) eller boxer kanaler... dvs barnkanalerna + 1,2,4... hon valde tv:n
  14. 7
    Jo, det står högt på listan här oxå en egen bärbar dator.... hon har en vanlig "tråkig" utan internet på sitt rum... men där hon fått välja.. internett på rummet (vilket jag är lite kluven till) eller boxer kanaler... dvs barnkanalerna + 1,2,4... hon valde tv:n
  15. Medlem sedan
    Jun 2002
    #8

    Moa önskar sig massor...

    ..av julklappar och presenter ( fyller 10 på måndag). Bla. vill hon ha böcker, faktaböcker om djur, en ny säng ( !!! ), spel till Nintendo ds, ett Wii och spel till detta, Bratz-häst, spegel och så alla de slags djur förstås hund, katt, hamster, häst.....* suck *

    Hon ska få i 10-årspresent:
    * Wii + 2 spel
    * Cykel
    * En bok om hästar
    * Öronhänge
    * En väska och en plånbok

    Julklapp:
    * Scrapbook-set
    * Påslakanset
    har inte köpt mer men hade väl tänkt nåt ds-spel, nån bok, sen vet jag inte mer just nu.
  16. 8
    Moa önskar sig massor... ..av julklappar och presenter ( fyller 10 på måndag). Bla. vill hon ha böcker, faktaböcker om djur, en ny säng ( !!! ), spel till Nintendo ds, ett Wii och spel till detta, Bratz-häst, spegel och så alla de slags djur förstås hund, katt, hamster, häst.....* suck *

    Hon ska få i 10-årspresent:
    * Wii + 2 spel
    * Cykel
    * En bok om hästar
    * Öronhänge
    * En väska och en plånbok

    Julklapp:
    * Scrapbook-set
    * Påslakanset
    har inte köpt mer men hade väl tänkt nåt ds-spel, nån bok, sen vet jag inte mer just nu.
  17. Medlem sedan
    May 2001
    #9
    Mobil är det som gäller för vår 10-åring. Det kommer hon nog att få. Sedan vet jag inte riktigt vad hon önskar sig men hon får i alla fall lite kläder, böcker och Singstar High School Musical till PS2.
  18. 9
    Mobil är det som gäller för vår 10-åring. Det kommer hon nog att få. Sedan vet jag inte riktigt vad hon önskar sig men hon får i alla fall lite kläder, böcker och Singstar High School Musical till PS2.
  19. Medlem sedan
    Nov 1999
    #10

    Usch ja, det är inte lätt...

    Det som är klart att Leo får är: Spel till DS, biljett till Disney on Ice, Pyjamas, någon "leksak", pengar
    Innerjoin: A-92, I-94, L-97 och T-01
    (Tjej, kille, kille, tjej)


    http://www.tradera.com/category/cate...736&listtype=0
  20. 10
    Usch ja, det är inte lätt... Det som är klart att Leo får är: Spel till DS, biljett till Disney on Ice, Pyjamas, någon "leksak", pengar
  21. Medlem sedan
    Dec 2001
    #11
    Battlefrontsaker, lego, PS2, PS2 spel....
    Han kommer få det mesta förutom PS2 och spel som han får när han fyller år i slutet av Dec.
  22. 11
    Battlefrontsaker, lego, PS2, PS2 spel....
    Han kommer få det mesta förutom PS2 och spel som han får när han fyller år i slutet av Dec.
  23. Medlem sedan
    Jan 1998
    #12
    Senaste "Harry Potter"-boken på engelska vill min kille ha i julklapp.
  24. 12
    Senaste "Harry Potter"-boken på engelska vill min kille ha i julklapp.
  25. Medlem sedan
    Aug 2003
    #13
    En gitarr , massa böcker och garn o stickor.
  26. 13
    En gitarr , massa böcker och garn o stickor.

Liknande trådar

  1. Julklappstips!!!
    By Miss Jessi in forum _0907 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-15, 09:19
  2. Julklappstips.....
    By tottis in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-12-15, 08:12
  3. Julklappstips
    By _mamma in forum Styvfamiljer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-12, 15:03
  4. julklappstips
    By 2650 in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-11, 19:27
  5. Julklappstips?
    By Linda med 3 barn in forum _99/00 Vinterbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-10-28, 07:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar