Tittar in och säger hej
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Oct 2003
    #1

    Tittar in och säger hej

    Hej och hejdå för idag.
    Är jättetrist. Har inget skojigt att berätta. Borde packa för resan, men kommer inte igång. Så svårt plötsligt att veta vad vi ska ha med oss - på det viset är ju livet lättare här, bara sommarkläder, behövs inte tänkas så mycket!

    Har postat massa nya inlägg på bloggen dock, hade visst mycket på hjärtat där.

    Har ÄNTLIGEN packat upp några av mina scrapsaker och fått producerat två stycken layouter, det känns jättebra! Det var verkligen på tiden - det kliade verkligen i fingrarna och jag är full av inspiration.

    Nu är det dags för sängen dock, godatt vänner i världen.
    En västgöte i Brunei, med make från NZ och två härliga barn. Utlandssvensk sedan 1992.
    http://watsonbrunei.blogspot.com
  2. 1
    Tittar in och säger hej Hej och hejdå för idag.
    Är jättetrist. Har inget skojigt att berätta. Borde packa för resan, men kommer inte igång. Så svårt plötsligt att veta vad vi ska ha med oss - på det viset är ju livet lättare här, bara sommarkläder, behövs inte tänkas så mycket!

    Har postat massa nya inlägg på bloggen dock, hade visst mycket på hjärtat där.

    Har ÄNTLIGEN packat upp några av mina scrapsaker och fått producerat två stycken layouter, det känns jättebra! Det var verkligen på tiden - det kliade verkligen i fingrarna och jag är full av inspiration.

    Nu är det dags för sängen dock, godatt vänner i världen.
  3. Medlem sedan
    Mar 2004
    #2
    Men hörru det kan du väl berätta mera om?! hur ser dina LOs ut? Jag ligger i startgroparna med och behöver en massa inspiration. Tänker dock inte göra en klassisk scrapalbum utan med "hotta upp" fotoalbumen som ändå behöver göras.
  4. 2
    Men hörru det kan du väl berätta mera om?! hur ser dina LOs ut? Jag ligger i startgroparna med och behöver en massa inspiration. Tänker dock inte göra en klassisk scrapalbum utan med "hotta upp" fotoalbumen som ändå behöver göras.
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3
    Skickar en kram och hoppas att du ser den när du vaknar!
  6. 3
    Skickar en kram och hoppas att du ser den när du vaknar!

Liknande trådar

  1. Tittar in och säger hej!
    By Plingis6 in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-12-28, 20:28
  2. Tittar in och säger hej
    By thuja in forum _0607 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-29, 07:51
  3. Tittar in och säger HEJ!
    By Ewitha in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-04-07, 15:27
  4. Tittar in och säger hej
    By Plingis6 in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2008-02-01, 21:32
  5. Tittar in och säger hej
    By gabbiz in forum _03 Vårbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-10-19, 19:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar