Aptit
_0807 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2007
    #1

    Aptit

    Hur är de med er aptit? Jag har nämligen sedan en tid tillbaka tappat aptiten på allt. klarar inte av å äta något större men när jag väll gör de så får jag inte behålla de å då menar inte att jag kräks utan ... ja ni fårstår nog va jag menar. Är de normalt? Jag har som tur en del att ta av eller mycket rättare sagt men oron blir istället att den lilla inte kanske mår bra av de? Kan inte fatta hur mycket man glömmer under 7 år .
  2. 1
    Aptit Hur är de med er aptit? Jag har nämligen sedan en tid tillbaka tappat aptiten på allt. klarar inte av å äta något större men när jag väll gör de så får jag inte behålla de å då menar inte att jag kräks utan ... ja ni fårstår nog va jag menar. Är de normalt? Jag har som tur en del att ta av eller mycket rättare sagt men oron blir istället att den lilla inte kanske mår bra av de? Kan inte fatta hur mycket man glömmer under 7 år .
  3. Medlem sedan
    Oct 2005
    #2
    min aptit har varit jätte bra ända fram till igår kväll....
    då åt ja en varm macka och tja den smakade inte alls nå bra.. å nu vill ja bara springa på toa...
    vet inte om de är normalt men jag hoppas de...
    kram!
  4. 2
    min aptit har varit jätte bra ända fram till igår kväll....
    då åt ja en varm macka och tja den smakade inte alls nå bra.. å nu vill ja bara springa på toa...
    vet inte om de är normalt men jag hoppas de...
    kram!
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3
    Magen har varit rätt stökig för mig också, men jag tycker att den har lugnat ner sig lite nu. Vad gäller själva aptiten så går den lite upp och ner. Men däremot så måste jag äta väldigt ofta för att hålla koll på illamåendet.
  6. 3
    Magen har varit rätt stökig för mig också, men jag tycker att den har lugnat ner sig lite nu. Vad gäller själva aptiten så går den lite upp och ner. Men däremot så måste jag äta väldigt ofta för att hålla koll på illamåendet.
  7. J med 1barn+bf0712
    #4
    Än så länge är den bra. Hoppas´det blir bättre för dig!
    Kram
  8. 4
    Än så länge är den bra. Hoppas´det blir bättre för dig!
    Kram

Liknande trådar

  1. Jag har aptit!
    By marmeglad in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-06-12, 20:21
  2. Aptit! Jag har aptit!
    By marmeglad in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-12-14, 17:48
  3. aptit
    By HeLenAoMagnus in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-09-05, 17:06
  4. Aptit.
    By sunimo in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-02-27, 21:23
  5. God aptit
    By cecilianig in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-22, 20:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar