Födelsedagen
_0712 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2006
    #1

    Födelsedagen

    Idag fyller jag år och har spenderat dagen med att gräla med fastighetsvärden och förvaltaren, samt med hyresgästföreningen och hälsovårdsmyndigheten och Anticimex.
    Sen har jag spenderat dagen med att antingen ligga på soffan med onda sammandragningar och förvärkar eller att fixa förrådet och sonens rum.

    Ska verkligen försöka vila och ta det lugnt så inte bebis kommer förtidigt...men så himla svårt med allt som händer omkring en.

    Nu har jag rätt så onda sammandragningar med ca 3 minuters mellanrum och då sitte rjag ner bara...min BM har sagt att har jag mkt ska jag ringa förlossningen men fegfis som jag är så skippar jag hellre det å ringer BM imorgon
    Ska se om det hjälper med avslappning först...

    Värkar är det nog ändå inte med tanke på att alvedon hjälper mot det onda...

    Hoppas ni har haft bra dagar
  2. 1
    Födelsedagen Idag fyller jag år och har spenderat dagen med att gräla med fastighetsvärden och förvaltaren, samt med hyresgästföreningen och hälsovårdsmyndigheten och Anticimex.
    Sen har jag spenderat dagen med att antingen ligga på soffan med onda sammandragningar och förvärkar eller att fixa förrådet och sonens rum.

    Ska verkligen försöka vila och ta det lugnt så inte bebis kommer förtidigt...men så himla svårt med allt som händer omkring en.

    Nu har jag rätt så onda sammandragningar med ca 3 minuters mellanrum och då sitte rjag ner bara...min BM har sagt att har jag mkt ska jag ringa förlossningen men fegfis som jag är så skippar jag hellre det å ringer BM imorgon
    Ska se om det hjälper med avslappning först...

    Värkar är det nog ändå inte med tanke på att alvedon hjälper mot det onda...

    Hoppas ni har haft bra dagar
  3. Medlem sedan
    Mar 2000
    #2
    Grattis! måste jag börja att säga. I övrigt så kan jag bara säga att både sonens rum och förrådet står kvar! Ta det lungt.
  4. 2
    Grattis! måste jag börja att säga. I övrigt så kan jag bara säga att både sonens rum och förrådet står kvar! Ta det lungt.
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Grattis pa fodelsedagen...en dag for sent
    Hoppas dina SD lugnar ner sig, har lite jobbiga sadana jag med... KRAMIZ
  6. 3
    Grattis pa fodelsedagen...en dag for sent
    Hoppas dina SD lugnar ner sig, har lite jobbiga sadana jag med... KRAMIZ
  7. Medlem sedan
    Apr 2007
    #4
    Grattis på födelsedagen i efterskott! KRAM
  8. 4
    Grattis på födelsedagen i efterskott! KRAM
  9. Medlem sedan
    May 1998
    #5
    Grattis i efterskott!
  10. 5
    Grattis i efterskott!
  11. Medlem sedan
    Aug 2002
    #6
    Grattis grattis i efterskott!!!!!
  12. 6
    Grattis grattis i efterskott!!!!!

Liknande trådar

  1. Födelsedagen
    By alissa in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-04-26, 23:16
  2. 35:e födelsedagen
    By Persikan in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-01-07, 22:12
  3. *G*R*A*T*T*I*S* på födelsedagen
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-11-04, 07:38
  4. Vet nu födelsedagen
    By fimbles in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-08-13, 20:17
  5. födelsedagen
    By Emilise in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-12-20, 12:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar