Blöjor!
_02 Sommarbarn
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    Blöjor!

    Hejsan allihopa!!! Har bara en fundering. Är alla 02r klockrena med kisseriet på natten???? Snälla skriv och berätta hur ni har det!
  2. 1
    Blöjor! Hejsan allihopa!!! Har bara en fundering. Är alla 02r klockrena med kisseriet på natten???? Snälla skriv och berätta hur ni har det!
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Vi har varit helt blöjfria både dag och natt sen 2års ålder.

    Visst händer olyckor i samband med att han växer elelr att de thänder mycket i hans känsloliv men jag har aldrig satt på en blöja pga dessa olycksfall utan tagit den extra tvätt som blivit.
  4. 2
    Vi har varit helt blöjfria både dag och natt sen 2års ålder.

    Visst händer olyckor i samband med att han växer elelr att de thänder mycket i hans känsloliv men jag har aldrig satt på en blöja pga dessa olycksfall utan tagit den extra tvätt som blivit.
  5. Medlem sedan
    Sep 2005
    #3
    Jakob har varit blöjfri sen ca 3 års ålder. Det har hänt olyckor på natten sen dess, men senaste gången var nog ett år sedan.
  6. 3
    Jakob har varit blöjfri sen ca 3 års ålder. Det har hänt olyckor på natten sen dess, men senaste gången var nog ett år sedan.
  7. Medlem sedan
    Feb 2002
    #4
    Inga blöjor sedan åtminstone drygt ett år, kanske längre, minns inte. Däremot tar vi fortfarande upp henne och kissar henne när vi går och lägger oss. Hon kissar inte ner sig, men vaknar inte heller för att gå och kissa, utan ligger och spänner sig hela natten. Vi tycker inte att hon skall behöva sova så dåligt så därför hjälper vi henne.
  8. 4
    Inga blöjor sedan åtminstone drygt ett år, kanske längre, minns inte. Däremot tar vi fortfarande upp henne och kissar henne när vi går och lägger oss. Hon kissar inte ner sig, men vaknar inte heller för att gå och kissa, utan ligger och spänner sig hela natten. Vi tycker inte att hon skall behöva sova så dåligt så därför hjälper vi henne.
  9. Medlem sedan
    Feb 2004
    #5

    Vanja har varit

    blöjfri sedan 3 år, både dag o natt. Kissat i sängen en gång o det var typ 2 år sedan.
  10. 5
    Vanja har varit blöjfri sedan 3 år, både dag o natt. Kissat i sängen en gång o det var typ 2 år sedan.
  11. Medlem sedan
    Dec 2001
    #6
    Japp min 5åring har varit torr natt som dag sen hon var strax efter 2år.
  12. 6
    Japp min 5åring har varit torr natt som dag sen hon var strax efter 2år.
  13. Medlem sedan
    Jul 2000
    #7

    Simone har

    varit nattorr sedan hon var drygt 3½ år. Några olyckor i början, men inget sedan dess.
    Dagblöjan försvann när hon var knappt 2 år.

    Kram
    /Ango
    Paulina 001213, Simone 020804, Victor 040802 och Axel 100111
    ~http://angosdagar.blogspot.com/~ Vardagsbloggen
    ~http://matbak.blogspot.com~ Mat- och bakbloggen
    ~http://bokfilm.blogspot.com~ Bok- och filmbloggen
  14. 7
    Simone har varit nattorr sedan hon var drygt 3½ år. Några olyckor i början, men inget sedan dess.
    Dagblöjan försvann när hon var knappt 2 år.

    Kram
    /Ango
  15. Medlem sedan
    Oct 1999
    #8

    Elias slutade

    med dag och nattblöja samma vecka . Det har väl skett en del olyckor, men det var länge sedan nu, för nu vaknar han och går upp och kissar mitt i natten.
    ~*~ Ju mer jag tänker på saken, dess tydligare tycks det mig att livet helt enkelt är till för att levas ~*~ JW von Goethe
  16. 8
    Elias slutade med dag och nattblöja samma vecka . Det har väl skett en del olyckor, men det var länge sedan nu, för nu vaknar han och går upp och kissar mitt i natten.
  17. Medlem sedan
    Jan 2002
    #9

    Ja

    Rebecka slutade med dagblöja när hon var 2 och nattblöja ett par månader senare.
    Min 4-åring vill dock inte alls.
    Sjuksköterskestudent med fyrtal i underbaringar:
    Rebecka 0208, Lukas 0401, Nike 0608 och Vide 080717

    Bloggar på http://busmamman.blogspot.com/
  18. 9
    Ja Rebecka slutade med dagblöja när hon var 2 och nattblöja ett par månader senare.
    Min 4-åring vill dock inte alls.
  19. Medlem sedan
    Sep 2004
    #10
    Min dotter har varit torr väldigt länge. Men min bonusdotter slutade i somras med nattblöja och det har funkat fint sedan dess.
  20. 10
    Min dotter har varit torr väldigt länge. Men min bonusdotter slutade i somras med nattblöja och det har funkat fint sedan dess.
  21. Medlem sedan
    May 2000
    #11
    Ja, Amanda slutade med blöja både dag och natt när hon var två år. Första halvåret (?) hände det olyckor då och då, både på dagen och natten. Och faktiskt en gång på förskolan i höstas!
  22. 11
    Ja, Amanda slutade med blöja både dag och natt när hon var två år. Första halvåret (?) hände det olyckor då och då, både på dagen och natten. Och faktiskt en gång på förskolan i höstas!
  23. Medlem sedan
    Aug 2003
    #12

    Min dotter

    hade nattblöja tills hon var nästan 5! Vi tar alltid upp och kissar henne vid ca 23.30, innan vi lägger oss. Fortsätter nog med det ett tag, vill inte riskera att hon behöver kissa på sig. Det är väldigt olika det där med nattorrhet. Tror inte att det är så ovanligt som man kanske tror att ha nattblöja länge. Mest benägna att svara på en sådan här fråga är kanske de som inte har haft ngt problem med nattkisseri. Hur har du som ställt frågan det?
  24. 12
    Min dotter hade nattblöja tills hon var nästan 5! Vi tar alltid upp och kissar henne vid ca 23.30, innan vi lägger oss. Fortsätter nog med det ett tag, vill inte riskera att hon behöver kissa på sig. Det är väldigt olika det där med nattorrhet. Tror inte att det är så ovanligt som man kanske tror att ha nattblöja länge. Mest benägna att svara på en sådan här fråga är kanske de som inte har haft ngt problem med nattkisseri. Hur har du som ställt frågan det?
  25. Medlem sedan
    Sep 2004
    #13
    Kanske ska lägga till att båda flickorna fyllde 5 i somras.
  26. 13
    Kanske ska lägga till att båda flickorna fyllde 5 i somras.

Liknande trådar

  1. blöjor
    By Folkabo in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-09, 11:05
  2. Blöjor och
    By Jojjo v 38 in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-29, 06:39
  3. blöjor??
    By Felix 24/4 in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2006-07-15, 19:15
  4. blöjor på bb
    By allora in forum _0607 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-07-12, 21:41
  5. Blöjor
    By ejjvi in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-05-08, 20:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar