Ny vagn
_0703 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2006
    #1

    Ny vagn

    (även i aprilgruppen)
    Jag har köpt en trehjuling som komplement till min Brio Happy. Jag älskar min Brio, men när vi var på Underbara Barn mässan så lånade vi en BT Jogger och den var helt suverän att sicksacka sig fram med. Visst, han får sitta framåt, men han verkade inte lida av det. Och än så länge blir det bara ibland vi ska använda den.

    Men jag är såååå glad i den!!!
    Ylva m ängeln Agnes f/d 060107 och Adam f 070404
    www.simplesite.com/agnes
  2. 1
    Ny vagn (även i aprilgruppen)
    Jag har köpt en trehjuling som komplement till min Brio Happy. Jag älskar min Brio, men när vi var på Underbara Barn mässan så lånade vi en BT Jogger och den var helt suverän att sicksacka sig fram med. Visst, han får sitta framåt, men han verkade inte lida av det. Och än så länge blir det bara ibland vi ska använda den.

    Men jag är såååå glad i den!!!
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2
    Vad kul men lite lyckaeller hur!Jag vågar aldrig prova nån ny vagn jag har ju redan fulla garaget med alla möjliga tvillinvagnar,liggvagnar,sulky sar och sittvagnar.Vi rymmer inte ens bilen längre faktiskt.Men jag behöver ju alla dessa vagnar.
  4. 2
    Vad kul men lite lyckaeller hur!Jag vågar aldrig prova nån ny vagn jag har ju redan fulla garaget med alla möjliga tvillinvagnar,liggvagnar,sulky sar och sittvagnar.Vi rymmer inte ens bilen längre faktiskt.Men jag behöver ju alla dessa vagnar.
  5. Medlem sedan
    Jan 2006
    #3
    Hihi, ja, fortsätter jag så här så har vi också snart hur många vagnar som helst. Det här var den tredje

    Ja, det var sköntatt äntligen vara lite glad. Borde köpa en ny bilstol också.
  6. 3
    Hihi, ja, fortsätter jag så här så har vi också snart hur många vagnar som helst. Det här var den tredje

    Ja, det var sköntatt äntligen vara lite glad. Borde köpa en ny bilstol också.

Liknande trådar

  1. Jogga med vagn - vilken vagn då?
    By johannanstans in forum Bebissnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-01-22, 11:05
  2. Vagn eller inte vagn... (hjälp)
    By Lurpan in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-07-12, 16:07
  3. typ av vagn
    By esteten in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-10, 07:58
  4. Vagn vagn vagn...Hjälp
    By Jenny m.Matilda&Adam in forum _0605 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-03-31, 21:53
  5. Vad har ni för vagn?
    By Rut m. Emma 4/4-05 in forum _05 Vårbarn
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2006-03-23, 10:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar