Vad önskar sig
_0410 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2000
    #1

    Vad önskar sig

    era barn i Julklapp nu då? Känns som man just köpt presenter till Isac nyss.
  2. 1
    Vad önskar sig era barn i Julklapp nu då? Känns som man just köpt presenter till Isac nyss.
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    Ja, tycker detsamma! De har ju preciss fyllt år.
    Ville är inne i pyssel/grejja ålder så det blir pussel, vilket han älskar, spel till pl spelet, verktyg, mer lera, mm. Finns mycket roligt för han..det jag inte ska köpa i år är bilar eller traktorer eller andra fordon. Han hur mycket som helst. Nä, nu blir det andra grejjer.
  4. 2
    Ja, tycker detsamma! De har ju preciss fyllt år.
    Ville är inne i pyssel/grejja ålder så det blir pussel, vilket han älskar, spel till pl spelet, verktyg, mer lera, mm. Finns mycket roligt för han..det jag inte ska köpa i år är bilar eller traktorer eller andra fordon. Han hur mycket som helst. Nä, nu blir det andra grejjer.
  5. Cia_med_M
    #3
    För ett par dagar sen kläckte M själv att hon ville ha en "barndator" för hon skulle leka mamma... Misstänker man att man sitter för mycket och knappar då eller...

    Utklädningssaker är en stor grej här hemma. Måla och "dega" är också skoj.

    Har en tanke på att försöka hitta ett fint dockskåp som är för 3 åringar, tror hon skulle uppskatta det mycket. Men inga fler gossedjur... det har vi tusen och en av!
  6. 3
    För ett par dagar sen kläckte M själv att hon ville ha en "barndator" för hon skulle leka mamma... Misstänker man att man sitter för mycket och knappar då eller...

    Utklädningssaker är en stor grej här hemma. Måla och "dega" är också skoj.

    Har en tanke på att försöka hitta ett fint dockskåp som är för 3 åringar, tror hon skulle uppskatta det mycket. Men inga fler gossedjur... det har vi tusen och en av!
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4
    Vi har köpt en griffeltavla med whiteboard på baksidan, en prins (barbie) och prinsessbarn (barbie) matlåda och drickflaska med Askungen, Några ritblock och de två första delarna med Pippi Långstrump på dvd Sen blir det nog inte mer hon får så mycket av de andra också. Också får hon en paketkalender jag gjort med småsaker.
  8. 4
    Vi har köpt en griffeltavla med whiteboard på baksidan, en prins (barbie) och prinsessbarn (barbie) matlåda och drickflaska med Askungen, Några ritblock och de två första delarna med Pippi Långstrump på dvd Sen blir det nog inte mer hon får så mycket av de andra också. Också får hon en paketkalender jag gjort med småsaker.
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5
    På tal om dockskåp så är jag väldigt sugen på en Lundby till Emelie men tycker hon är för liten, däremot så fick hon ett när hon fyllde år i plast med hus och alla tillbehör det leker hon jättemycket med och sakerna går inte sönder. Tror de hade ett liknande på Eko för några hundralappar. Ett litet tips bara...
  10. 5
    På tal om dockskåp så är jag väldigt sugen på en Lundby till Emelie men tycker hon är för liten, däremot så fick hon ett när hon fyllde år i plast med hus och alla tillbehör det leker hon jättemycket med och sakerna går inte sönder. Tror de hade ett liknande på Eko för några hundralappar. Ett litet tips bara...
  11. Cia_med_M
    #6
    Tack för tipset! Får kolla upp det, M fick små kaninfigurer (årets julklapp typ 88-89) O Sullivan-familjer tror jag de heter och ett litet hus till dem skulle nog göra henne väldigt glad!

    Kram
  12. 6
    Tack för tipset! Får kolla upp det, M fick små kaninfigurer (årets julklapp typ 88-89) O Sullivan-familjer tror jag de heter och ett litet hus till dem skulle nog göra henne väldigt glad!

    Kram

Liknande trådar

  1. Önskar en
    By SuzyQ in forum Singelmingel
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-04-01, 06:05
  2. Vad önskar sig
    By Millan med 4 in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-12-12, 12:35
  3. önskar dej...
    By lillasyster kanin in forum Missfall
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-26, 22:39
  4. Önskar råd!
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-06-18, 14:53
  5. När ska vi ha sex om vi önskar en..
    By jonna77 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-30, 21:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar