Fort fort fort! Presenthjälp
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    Fort fort fort! Presenthjälp

    Ska på namnfest i morgon, och hade tänkt köpa servisen med Béatrice Potter motiv, men nu har de inte kvar den i affären längre. De enda serviser som finns numera är med Mumintrollen eller olika färger, fast då bara i plast...
    Ska jag köpa en plastservis i stället, eller satsa på något helt annat?? (storebror fick en servis när han välkomnades, och jag ville göra detsamma med lillebror ju)
    Fuck Jante, jag är bäst!

    http://litenskrypin.blogg.se
  2. 1
    Fort fort fort! Presenthjälp Ska på namnfest i morgon, och hade tänkt köpa servisen med Béatrice Potter motiv, men nu har de inte kvar den i affären längre. De enda serviser som finns numera är med Mumintrollen eller olika färger, fast då bara i plast...
    Ska jag köpa en plastservis i stället, eller satsa på något helt annat?? (storebror fick en servis när han välkomnades, och jag ville göra detsamma med lillebror ju)
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    Annat?

    Eller annan affär?

    En plastservis tycker jag inte smäller lika högt som en porslinsservis så då kanske det är bättre att byta tema? Vad sägs om en fin sagobok som du skriver vackert i sen när du vet att de inte fått dublett? Eller skicka med ett elegant papper du textat fint på som de kan limma in?
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  4. 2
    Annat? Eller annan affär?

    En plastservis tycker jag inte smäller lika högt som en porslinsservis så då kanske det är bättre att byta tema? Vad sägs om en fin sagobok som du skriver vackert i sen när du vet att de inte fått dublett? Eller skicka med ett elegant papper du textat fint på som de kan limma in?
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3
    tack för svar om jul... *trallar*
  6. 3
    tack för svar om jul... *trallar*
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Annan affär?? Där de säljer barnvagnar (barnaffärer) brukar ju ha. Har inte affärer typ cervera/duka/åhlens några fina barnserviser?
    Mig skulle det inte göra speciellt mycket att det var av plast, men jag är inte så förtjust i mumintrollet..
  8. 4
    Annan affär?? Där de säljer barnvagnar (barnaffärer) brukar ju ha. Har inte affärer typ cervera/duka/åhlens några fina barnserviser?
    Mig skulle det inte göra speciellt mycket att det var av plast, men jag är inte så förtjust i mumintrollet..
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5

    Va?

    Var ska jag leta efter frågan?
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  10. 5
    Va? Var ska jag leta efter frågan?
  11. Medlem sedan
    Jun 2007
    #6
    Inte jag heller.. En stor vit klump med jättenäsa liksom. What's the point??

    Nu hittade jag en fin servis med mugg, djup tallrik och fat i porslin i alla fall. Var på barnvagnsbutiken i torsdags och då hade de inga, men kikade in idag igen och då hade ägaren "hittat" en på lagret som hon tagit fram ifall jag skulle komma tillbaka. Det är service det *s*

    Tack för era svar!
  12. 6
    Inte jag heller.. En stor vit klump med jättenäsa liksom. What's the point??

    Nu hittade jag en fin servis med mugg, djup tallrik och fat i porslin i alla fall. Var på barnvagnsbutiken i torsdags och då hade de inga, men kikade in idag igen och då hade ägaren "hittat" en på lagret som hon tagit fram ifall jag skulle komma tillbaka. Det är service det *s*

    Tack för era svar!

Liknande trådar

  1. Rösta vad jag ska se! Fort fort!
    By Åsa med tjejtriss in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2009-01-04, 22:43
  2. Ge mig stesolid, fort, fort...
    By mamzen64 in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-05, 16:57
  3. Ge mig stesolid, fort, fort...
    By mamzen64 in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-02, 17:24
  4. Fort, fort! Tårthjälp!
    By Mme_Knorr in forum Mat & dryck
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-04-14, 13:21
  5. Paketkalenderhjälp, fort fort!
    By Mme_Knorr in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-11-29, 08:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar